Elon Muskilta täydellinen näpäytys kaikille häntä mustamaalaaville:
Nämä syytökset siitä että Elon olisi Putinin ostama : "hänellä ei olisi varaa ostaa minua" :)
Julkaiseekohan Suomen valtamedia tämän lausunnon?
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa kyllä kristallisoituu vasemman laidan pohjaton kateus ja tyhmyys. Ainoa mihin he kykenevät, on solvauksien suoltaminen itseään menestyneimmille.
Kirjoitusvirheitä suoltavaa tolloa kannattaakin kuunnella...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvalloissa ei ilmeisesti ole huoli-ilmoituksia? Koska Trumpista, Vancesta ja Muskista sellainen pitäisi tehdä automaattisesti.
Miksi halveksit valtavaa määrää Amerikkalaisia jotka heidät valtaan halusi?
Koska tiedän, että enemmistö ihmisistä on tunteittensa perässä juoksevia tolloja, eivätkä rationaalisesti ajattelevia ihmisiä.
Olet kyllä vastenmielinen henkilö.
Vain siksi, että sanoo totuuden?
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä. Koko woke perustuu aseistettuihin tunteisiin joka leviää psykologisena tartuntana. Moraalipaniikki."
Käsittämätöntä, että joidenkin mielestä suvaitsevaisuutta voi verrata aseistukseen. Eihän nämä ressukat tiedä edes mistä puhuvat.
Suvaitsevuus muuttuu aseeksi siinä vaiheessa, kun aletaan harrastamaan "positiivista syrjintää". Tai kieltämään mielipiteitä.
Huumeiden käyttäjien aatelia musk kyllä on aivotkin sulaneet kokonaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi maksaa, kun kiristämällä saa ilmaiseksi?
Eikä Putinilla ole varallisuutta ostaa mitään. Hänellä on vain kerrostalokolmio, auto ja peräkärry.
Putin käytännössä omistaa kaikki Venäjän luonnonvarat.
Ja sekös EU:laisia harmittaa, kelpais varmaan heillekin.
No ainakin myönnät, ettet ole EU:n kansalainen.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mitä Musk on tehnyt hyväksesi kun häntä puolustat? Tai meidän hyväksemme? Tuo hallinto ei ole mikään ystävällinen taho meille.
1. Maksettu trolli (eli toivoa saattaa vielä olla). 2. Oikeasti kuvittelee Muskin olevan jollain lailla hyvä juttu (on siis täysin tietämätön, taitamaton ja ehkä kouluttamatonkin - todennäköisesti menetetty tapaus). 3. Elon Musk wannabe (eli psykopaatti - täysin avun ulottumattomissa). Toivon (turhaan) ykköstä. Arvelen kuitenkin että on kolmonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä. Koko woke perustuu aseistettuihin tunteisiin joka leviää psykologisena tartuntana. Moraalipaniikki."
Käsittämätöntä, että joidenkin mielestä suvaitsevaisuutta voi verrata aseistukseen. Eihän nämä ressukat tiedä edes mistä puhuvat.
Suvaitsevuus muuttuu aseeksi siinä vaiheessa, kun aletaan harrastamaan "positiivista syrjintää". Tai kieltämään mielipiteitä.
Ai kieltämään mielipiteitä sillä tavalla kuin Musk tekee parhaillaan?
Muskin firmassa oli muutama vuosi sitten 17-vuotias tietokonenörtti harjoittelemassa, ja se sai potkut, kun antoi salaista tietoa kilpailijalle.
Nyt se on 20-vuotiaana töissä Dogessa, ja sillä on vapaa pääsy USAn tietokantoihin. Putin hykertelee bunkkerissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteet eivät ole ongelman ydin. Vaan valheelliset ja joskus jopa tarkoituksella tekaistut argumentit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteet eivät ole ongelman ydin. Vaan valheelliset ja joskus jopa tarkoituksella tekaistut argumentit.
Aivan, juuri sellaiset, joita Trumputin möläyttelee.
Muistan ajan jolloin vasemmisto maalitti valheita, valeuutisia ja salaliittoja. Nykyään rakastavat niitä, kun ne on kaikki Trumpista ja Muskista
Vierailija kirjoitti:
Muistan ajan jolloin vasemmisto maalitti valheita, valeuutisia ja salaliittoja. Nykyään rakastavat niitä, kun ne on kaikki Trumpista ja Muskista
Trolli, tyhmä tai psyko. Mikä niistä mahdat olla? Ei se lopputulosta muuta. Omaan jalkaan ammut joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos vasemmisto somettaa Muskin, Vancen ja Trumpin tileillä niin toki. Vakioargumenttihan näillä on, että me vain ymmärrämme väärin mitä he haluavat oikeasti sanoa. :D
Muuan D-onaldia äänestänyt liittovaltion työntekijä oli harmissaan, kun oma 700 hengen työpaikka uhkaa sulkeutua. Oli ajatellut äänestäessään "että tuolla jossain on niitä mystisiä l0isia, jotka joutavat saada potkut, mutta minä itse puolestani olen todella tärkeä osa koneistoa". Nyt sitten E-lon onkin irvaillut hänen työpaikastaan median edessä ja sulkeminen uhkaa. Samalla paikkakunnalla asuva ravintoloitsijakin harmittelee, kun äänesti D-onaldia, sillä jos 700 hengen virasto suljetaan, hänellä ei olekaan enää asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Muuan D-onaldia äänestänyt liittovaltion työntekijä oli harmissaan, kun oma 700 hengen työpaikka uhkaa sulkeutua. Oli ajatellut äänestäessään "että tuolla jossain on niitä mystisiä l0isia, jotka joutavat saada potkut, mutta minä itse puolestani olen todella tärkeä osa koneistoa". Nyt sitten E-lon onkin irvaillut hänen työpaikastaan median edessä ja sulkeminen uhkaa. Samalla paikkakunnalla asuva ravintoloitsijakin harmittelee, kun äänesti D-onaldia, sillä jos 700 hengen virasto suljetaan, hänellä ei olekaan enää asiakkaita.
Nämä, jotka äänestävät sillä perusteella, että "ne muut" kärsisivät, kuten äärioikeisto joka paikassa, ovat niitä jotka määkivät eniten, jos niiltä viedään jotain.
"En minä ole tehnyt mitään pahaa, joten miksi minun pitäisi kärsiä?" Esimerkiksi äänestit Trumppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä, jotka äänestävät sillä perusteella, että "ne muut" kärsisivät, kuten äärioikeisto joka paikassa, ovat niitä jotka määkivät eniten, jos niiltä viedään jotain.
"En minä ole tehnyt mitään pahaa, joten miksi minun pitäisi kärsiä?" Esimerkiksi äänestit Trumppia.
Uskovat vielä väitteitä "loisista". Eivät ymmärrä, että Muskin ja Trumpin mielestä kaikki muut ovat loisia. Varsinkin ne ahkerat työntekijät.
Vierailija kirjoitti:
Tää on Iron Mountain Mine.
In the data center, 600-700 Office of Personnel Management (OPM) workers process federal employees retirement papers, passing thousands of case files from cavern to cavern. The tasks are nothing top-secret, but the system is flawed because it must be done entirely by hand and on paper, which delays how fast government workers receive full retirement benefits.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on Iron Mountain Mine.
In the data center, 600-700 Office of Personnel Management (OPM) workers process federal employees retirement papers, passing thousands of case files from cavern to cavern. The tasks are nothing top-secret, but the system is flawed because it must be done entirely by hand and on paper, which delays how fast government workers
Jos on huippusalainen datakeskus, niin kaikki tehdään paperilla hakkeroijien varalta, mutta sehän ei tietenkään Muskille käy, kun kaiken tiedon pitää olla saatavilla yleisesti, kuten ydinaseiden laukaisukoodit, tai muuten se on sananvapauden rajoittamista 😤
Luulen, että Musk nosti Iron Mountainin viraston esille Tolkien-fanituksensa pohjalta. Tolkienillahan oli Iron Hills ja Iron Mountains. Paperinpyörittäjät ovat örkkejä kukaties?
Addiktin sekoja puheita