Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä penis alkaa kasvaa?

Vierailija
21.02.2025 |

Miehet, muistatteko minkä ikäisenä sukuelimenne alkoi kasvaa. 13v poikani penis on edelleen yhtä pieni kuin pikkupoikana, vaikka karvoja alkaa olla. Onko normaalia?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun äitini yllätti minut runkkaamasta ollessani viidesluokkalainen. Oli siis silloin jo ainakin kasvanut.

Vierailija
42/54 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 65 vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nimetön pikkusen etusormea pidempi ja kikuli 15cm ja ympärys 14cm. En muista milloin kasvoi?

Vierailija
44/54 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pojalla voi olla niin paljon isompi kuin isällään?

Vierailija
45/54 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäinhän tuo kasvaa ja kutistuu, kasvaa ja kutistuu, aina vaan uudestaan.

Vierailija
46/54 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pojalla voi olla niin paljon isompi kuin isällään?

Kullin koko ei riipu isästä vaan siitä millaiset testot ja kasvuhormoonit on olleet raskauden aikana kasvaessa. Toki voi periytyäkin monen polven takaa jomman kumman puolelta. 

Vierailija
47/54 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun äitini yllätti minut runkkaamasta ollessani viidesluokkalainen. Oli siis silloin jo ainakin kasvanut.

Siis mitä ihmettä selität? Pyörtyikö äiti kun sinulla oli niin iso vai miten tuo runkkaaminen liittyy asiaan?

Minä olen runkannut ainakin seitsemänvuotiaasta alkaen eikä edes haituvia alkanut ilmestyä ja spermaa tulla kuin joskus 12 tai 13-vuotiaana ja kalu sekä kivekset alkoivat oikeastaan kasvaa vasta tuon jälkeen.

Luokan ensimmäisillä pojilla oli kyllä ihan aikuisen miehen karvainen kalu ja pussit jo 13-vuotiaana mitä muistan stalkanneeni huolestuneena jumppatunnin jälkeen suihkussa kun itsellä oli vielä pikkupojan lähes täysin paljas pippeli. Että koska tästäkin tulee tuollainen vai tuleeko edes?

Vierailija
48/54 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannella luokalla alkoi karvoituskin kasvaa nopeassa tahdissa, ja niillä vaiheilla tuli ensimmäisen kerran spermaakin.

Spermaa tuli ensin vähäinen määrä ja oli aika ohutta koostumukseltaan. 

Vierailija
49/54 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä muista, että milloin tarkalleen se olisi alkanut kasvaa, se tapahtui pikku hiljaa huomaamatta. Mutta sen muistan, että 13-vuotiaana se ei ollut enää sellainen lapsen kikkeli vaan siihen oli tullut sekä kokoa että karvoja.

Vierailija
50/54 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta oletteko huomanneet, että ne miehet, joilla nimetön on etusormea pidempi, omaavat keskimääräistä pidemmän dikkenin? Liittyy raskausajan testoihin.

Jos sulla on lyhyt dikken, vertaapa huviksesi kyseisiä sormiasi.

Mulla nimetön vajaat 2cm pidempi kuin etusormi ja nuorukaisena dikken oli 19cm.

Tämä on ihan tutkittu juttu.

Vierailija
51/54 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta oletteko huomanneet, että ne miehet, joilla nimetön on etusormea pidempi, omaavat keskimääräistä pidemmän dikkenin? Liittyy raskausajan testoihin.

Itsellä myös on nimetön paljon pidempi kuin etusormi ja kulli on todella iso. Vähän huvitti kun kuulin tuon ja katsoin omia käsiä.

Vierailija
52/54 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi siinä 14-vuotiaana. Onneksi ei tarvinnut olla koulukaverien edessä alasti, olis nimittäin ollut noloa, kun siinä iässä on monilla jo kookkaat elimet.

Vierailija
53/54 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla ala kasvamaan koskaan.

Vierailija
54/54 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä myös on nimetön paljon pidempi kuin etusormi ja kulli on todella iso. Vähän huvitti kun kuulin tuon ja katsoin omia käsiä.

Samoin. On kyllä mielenkiintoinen juttu.