Minkä ikäisenä penis alkaa kasvaa?
Miehet, muistatteko minkä ikäisenä sukuelimenne alkoi kasvaa. 13v poikani penis on edelleen yhtä pieni kuin pikkupoikana, vaikka karvoja alkaa olla. Onko normaalia?
Kommentit (54)
Minulla oli teininä pieni löysänä noin 7cm ja samaa kokoa edelleen (50v). Erektio on ollut aina siinä 14-15 cm eli katso millainen on erektiossa ja jos lyhyt niin sitten urologille.
Kuka 13-vuotias näyttää vehkeensä äidilleen? En ainakaan minä enää näyttänyt tuossa iässä.
Sentin vuodessa erektio pituus 11 vuodesta 13 vuoteen eli 8cm-11cm...Tuli yllätyksenä ettei kasvanut enää mutta ei tuossa iässä sitä paljoa kehtaa keneltäkään kysellä.
M 27
Vierailija kirjoitti:
Sentin vuodessa erektio pituus 11 vuodesta 13 vuoteen eli 8cm-11cm...Tuli yllätyksenä ettei kasvanut enää mutta ei tuossa iässä sitä paljoa kehtaa keneltäkään kysellä.
M 27
Olisi ehkä kannattanut nyt on liian myöhäistä.
Kyllä minun äitini näki kikkelini erektiossa joskus 14v iässä. Yllätti runkkaamasta.
En tiedä, mutta sen tiedän, että ei ole normaalia tarkkailla oman poikansa penistä!!!
Oon tässä muutaman vuoden odotellut jo.
Taitaa olla jo täysi-ikäinen penis.
12-vuotiaana alkaa kasvaa 13-vuotias pystyy panemaan. 16-vuotiaaksi asti ehkä kasvaa, jolloin myös panohalut ovat kiihkeimmillään. Kaikki energia menee miettimiseen, että miten sais naista.
Sukuelimet alkavat muodostua noin kahdeksannella raskausviikolla. Ennen sitä sikiön sukuelimet ovat bipotentit, erilaistumattomat.
Mulla on pienehkö muna. Löysänä tosi pieni, mutta venyy noin 13 sentin pituuteen.
Muistan peruskoulun lääkärintarkastuksissa, että miespuolinen lääkäri kiinnitti asiaan huomiota. En kyennyt silloin sanomaan, että voiko asialle tehdä jotain.
Mutta oletteko huomanneet, että ne miehet, joilla nimetön on etusormea pidempi, omaavat keskimääräistä pidemmän dikkenin? Liittyy raskausajan testoihin.
Jos sulla on lyhyt dikken, vertaapa huviksesi kyseisiä sormiasi.
Mulla nimetön vajaat 2cm pidempi kuin etusormi ja nuorukaisena dikken oli 19cm.
Vierailija kirjoitti:
Mutta oletteko huomanneet, että ne miehet, joilla nimetön on etusormea pidempi, omaavat keskimääräistä pidemmän dikkenin? Liittyy raskausajan testoihin.
Eihän se nyt voi olla vajaata 2cm lyhyempi?? Itsellä vain puolisenttiä lyhyempi ja kulli täydessä terässä 20cm. Nimettömän pituus pitää itsellä siis paikkansan, nenän ja jalan koko ei kerro mitään.
Itsellä alkoi kasvaa aika myöhään teini-iässä. 18v vanhana kullini oli 18,5cm ja ympärysmitta 14,5. Mutta reilut 40v mittaa olikin jo 20cm ja 15cm ympärysmitta. Olettavasti kullini oli siten kasvanut parikymppiseksi asti. Välissä en mitannut, joten ei ole tietoa. Voi toki olla, että ahkera naiminen kasvatti kullia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 27
Nimenomaan. Tilanne olisi voitu vielä korjata, mutta ei enää aikuisiällä. Tästä asiasta pitäisi koulun terkkareiden ja muiden mainita enemmän. Monen aikuisen miehen pieni penis ja sen aiheuttamat ongelmat oltaisiin voitu ennakoivalla hoidolla korjata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 27
Nimenomaan. Tilanne olisi voitu vielä korjata, mutta ei enää aikuisiällä. Tästä asiasta pitäisi koulun terkkareiden ja muiden mainita enemmän. Monen aikuisen miehen pieni penis ja sen aiheuttamat ongelmat oltaisiin voitu ennakoivalla hoidolla korjata.
No eiköhän tuolla pärjää ja harva tuossa iässä uskaltaa kysellä missä iässä kasvu lakkaa ja melkein ns. keskikokoahan tuo on.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se nyt voi olla vajaata 2cm lyhyempi?? Itsellä vain puolisenttiä lyhyempi ja kulli täydessä terässä 20cm. Nimettömän pituus pitää itsellä siis paikkansan, nenän ja jalan koko ei kerro mitään.
1,6cm näytti olevan tarkka ero. Olen nykyään 55v ja tuhti, dikken enää 18cm. Silloin tällöin on yhä päiviä jolloin naimme vaimon kanssa 4 kertaa. Nuorena tuli naitua jopa 7 kertaa päivässä.
Et voi päätellä oikeastaan mitään koosta, jos et ole nähnyt sitä erektiossa. Monilla miehillä on "normaalitilassa" varsin pieni, joka sitten kiihottuessa kasvaa paljonkin. Toisilla taas lepotilassa kuin HK-blö, mutta ei sitten kovettuessa kasvakaan.
Riippuu ihan sen kantajan iästä.