rintaliivit tekevät rinnat
Kaikkien naisten rinnat näyttävät kauniilta rintaliivit päällä.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän aina vain toppeja. En änkeydy mihinkään kaarituellisiin kidutusvälineisiin vain siksi että joku ukko saisi siitä jotain tyydytystä. Mukavuus ennen kaikkea. Urheilutoppi tai puuvillatoppi on paras.
Minusta taas liiveissä pitää ollla kupit. Mulla muhjaantuu topeissa tissit toisiinsa kiinni ja tissihiki on ällöä.
Vierailija kirjoitti:
Moni poika pettyy kun ekan kerran ottaa naiselta rintsikat pois!
Oot kyllä nyt ihan sekasin.
Ei kannata alkaa moiseen dissaamiseen. Tiedät itsekin ihan hyvin, että kyllä voidaan sitä poikaakin ruveta dissaamaan. Voidaan ruveta sinuakin mollaamaan. Tietenkin voidaan.
Halutaanko sellaista maailmaa?
Mitä yhteistä on sipsipussilla ja push-up rintaliiveillä? Avaa kumman tahansa niin sisältöä on vähemmän kuin luulit! 😅
Vierailija kirjoitti:
Moni poika pettyy kun ekan kerran ottaa naiselta rintsikat pois!
no ei ole tullut pettymyksiä, erilaisia tissejä on mutta harvoin ne aiheuttaa pettymyksen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä yhteistä on sipsipussilla ja push-up rintaliiveillä? Avaa kumman tahansa niin sisältöä on vähemmän kuin luulit! 😅
En miehenä koe että sillä on mitään merkitystä.
Just näin. Oli rinnat pienet tai isot, niin oikeankokoiset, hyvin istuvat liivit saa rinnat näyttämään paidan alla ihan eriltä kuin jos liivit ei istu.
Kyllähän suurin osa rinnoista on rumia ilman liivejä.
Mulla on kauniit pyöreät pienehköt rinnat ja ne on kauniit ilman liivejäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kauniit pyöreät pienehköt rinnat ja ne on kauniit ilman liivejäkin.
Pienissä rinnoissa on kiva että nännit korostuu aina kivasti.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän aina vain toppeja. En änkeydy mihinkään kaarituellisiin kidutusvälineisiin vain siksi että joku ukko saisi siitä jotain tyydytystä. Mukavuus ennen kaikkea. Urheilutoppi tai puuvillatoppi on paras.
Mä jätin kaarituelliset liivit kokonaan, kun imetysliiveissä ei kaaritukia ollut. Siinä vaiheessa vasta tajusin, miten epämukavat kaarituet ovat. (Ei välttämättä kaikille, mutta itselleni.) Nyt käytän oikeastaan vain toppeja. En tarvitse juurikaan tukea liiveissä, joten valinnanvaraa on.
S3ksin aikana on kiva kun rinnat ottaa rintsikoista pois mutta rintaliivit on edelleen päällä. Rinnat pysyvät terhakkaana.
Tulee aina hymy huulille kun näkee naisen rintaliivit päällä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi halusit kertoa tämän, ap?
Miksi halusit kommentoida?
Vierailija kirjoitti:
Miksi halusit kertoa tämän, ap?
Halusin kertoa että naiset ovat kauniita rintaliivit päällä AP
Kivan näköistä kesällä kun naiset "vahingossa" laittavat mustat rintsikat vaalean paidan alle !
AAAA-kupin rintaliivit sopivat hyvin myös hoikille miehille ja ovat niin seksikkäitäkin.
Tuntuuko naisista hyvältä kun mies hyväilee naisen rintoja kun on rintaliivit päällä?
Mieheni tykkää myös kun olen alusvaatteisillani.
Joo. Mä olen viisikymppinen ja läski, ja ilman liivejä tissit roikkuu vyötäröllä asti nykyään. Kunnon liivit ja tissit palaa sinne paikoilleen missä oli nuorenakin, ja muotokin näyttää taas pirteältä.