Joku 30v heppu taas valitti kun ei löydä kumppania. Monet naiset ovat niin ujoja, etteivät tee aloitetta. Kuten minä.
Eli nyt on miehen vain uskallettava puhua. Muuten ei tule yhtään mitään.
Kommentit (5)
Rohkeasti vaan sinäkin 32v bussikuski. Kelpaisi itsellenikin välillä työttömänä naisena hyvin. Kunhan saat suusi auki.
Olen elämäni aikana tehnyt itse aloitteen kaksi kertaa mutta minulle on tehty aloitteita kymmeniä kertoja. Tosin nykyään näin yli viisikymppisenä miehenä niitä ei enää jostain syystä satele niin paljon. Tosin olen nykyään pitkässä ja onnellisessa parisuhteessa ja se varmasti näkyy 😀
Kyllä se mies puhuu jos on juonut 5 keppanaa ja muutenkin terästäytynyt.
Olen tehnyt. Tilanteissa joissa kyseessä oli ihminen, jonka halusin vielä tavata. Ei tarvitsisi myöhemmin jossitella.
Tapasimme 3 krt, se riitti. Mies oli röyhkeä moukka. Luuli nähtävästi, että naisen aloite tarkoittaa sitä, että hän on tyrkyllä silloin miehelle sopii.
Olen kuullut muiltakin, että miehet eivät osaa suhtautua naisen aloitteeseen. Yksi versio: akselilla halveksiva, alentuva tyyliin "tossa on pakko olla jotain vikaa." Toinen: muuan kaverini kertoi lähettäneensä kukkia yhdelle miehelle. "Se kiipeili pitkin seiniä." Että me naurettiin tätä!
Eli miehiltä näkyy menevän pasmat (ja aivot?) sekaisin kun nainen tekee aloitteen. Ilmeisesti he luulevat että kyseessä on kosinta😆 Minkä jälkeen tapasin mieheni, joka piiritti mua innokkaasti. Kiitos, paluu normaaliin järjestykseen oli hyvä.
Ymmäretty. 👍