Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin laihdutettua -5kg toukokuun alkuun mennessä?

Vierailija
07.03.2007 |

Onko se edes mahdollista? Tai jos edes kesään mennessä sitten. Juuri sen verran minulla on ylipainoa, sitten olisin normaalipainoinen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasin tammikuussa töihin. Kävelen töissä PALJON. Sen lisäksi pienensin ruoka-annoksia ja syönti kertoja. Edelleen syön makeaa, mutta vähemmän. Toinen 5kg olisi seuraava tavoite. Saa nähdä onnistuuko.

Vierailija
2/23 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //karppaus. info/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino laski 7kg ja niistä 5 jäi pysyvästi pois.

Vierailija
4/23 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti nyt kahdessa kuukaudessa viisi kiloa! Jeeeee!!!!

Herkut pois, tavallista ruokaa kohtuudella, vihanneksia ja liikuntaa. Muista, että ruokavalio laihduttaa enemmän. Liikunta on siis tarpeellista, mutta jos syöt liikaa niin ei liikunta hirveästi auta. Herkut vaan pois ja annoskoot pienemmäksi.

Mulla on vielä reilut 10 kg pudotettavana.

Vierailija
5/23 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joku tietenkin näkee punaista, kun karppaus tuli puheeksi ;)

Mutta minulla ainakin paino putosi. Parasta oli se, että sain syödä kaikenlaista hyvää, enkä ollut nälissäni missään vaiheessa. Lähtöpainoni oli 68 kg (olen 169 cm pitkä).

Vierailija
6/23 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin -20kg puoli vuotta sitten, ja sen jälkeen paino on pysynyt samana kun motivaatio loppui. Huoh.

Nyt on taas sitten tsempattava!

Ap

Vierailija
7/23 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla makaronit, riisit, vaalea leipä, ja muut vaalean jauhon tuotteet muihin " parempiin" vaihtoehtoihin. Itse kun pidin juurin spagetista ja vaikkapa jostain kermamömmö-kastikkeesta, niin en osannut " annostella" oikein...himo vei voiton:)

Ruisleipää, kasviksia, perunaa kohtuudella, näkkäriä, yms...noita kun jaksoi parikin viikkoa " vaaleiden" tilalla, niin katosi nopeasti jo 2-3 kg. Tietty lihaa, kanaa, kalaa normisti mutta kohtuudella. Esim. kaksi kanan fileepihviä ja kasvissuikaileita tilkkaseen kevyt-kermaan sekoitettuna...nam...enkä tehnyt mitään nami-lakkoa. Kerran viikossa mättäsin ihan surutta irtokarkkia ja vaikka jädeä naamariin.

Tietty kun liikuin päivittäin myös koirien kanssa n.1 tunnin pitkän lenkin+pisutukset, ja salilla spinnissä+pumpissa 2-3 x viikko, niin helpotti paljon myös. Limskat ja mehut vallan pois, jotain light-colaa vetäsin 1-2 x viikossa isoimpaan makean-himoon.

Ja olen kyllä mielestäni " iso-ruokainen" ollut dieetistä huolimatta, söin aterialla jos esim. keittoa, niin ainakin 2 lautasellista ja pari leipää per ateria. Hedelmiä välipalaksi, ja aamulla kunnon ruis-annos:) Niin, ja kaksi lämmintä ateriaan per/pv. Tärkeintä olis ettei päästä isoa nälkää valloilleen, silloin tulee vedettyä kaikkea mahdollista naamariin.

Mutta nälässä ei tarvitse olla!!! TSEMPPIÄ SULLE 5 KG KANSSA, KYLLÄ NE LÄHTEE, JA SUHT NOPIAAN, KUN VAAN LÖYTYY ITSEKURI VAIHDE!!!:)

POPPANEN78

Vierailija
8/23 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- muut namit pannaan 2 kuukaudeks. Kevytjätski ja kevyet rahkaherkut toimivat makeannälkään.

- Pidä ruokapäiväkirjaa.

- Syö paljon, paljon, paljon hedelmiä, esim. 2 isoa appelsiinia päivässä ja 3 omenaa välipaloiksi.

- Ei jugurtteja.

- Ei juustoja. Ei edes kevytjuustoja.

- Paljon kasviksia.

- Ala käymään kuntosalilla 2 kertaa viikossa, pyydä henkilökohtainen ohjelma. Jos et pääse, kuntoile kotona. Käy reippailla lenkeillä, joko kävely tai juosten, kunnon mukaan.

Vierailija
9/23 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tv. 10 vuotta säännöllisesti paastonnut.

Vierailija
10/23 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin karkit ja makeat pois. Vain pari kertaa juhlissa otin kohtuullisesti leivonnaisia.

Lisäsin HIRVEÄSTI kasvisten syöntiä. Lautasmallin mukaan lounas ja päivällinen, lisäksi pari kevyttä (hedelmiä, kasviksia) välipalaa. Ei napostelua.

Nälkään ja mielitekoihin rasvatonta piimää, sokerittomia mehukeittoja, kasviksia.

Oli todella helppoa ja kilot ovat pysyneet poissa. Tsemppiä!

Vierailija
11/23 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raejuustoa, tonnikalapaloja öljyssä, nuudeleita, hedelmiä ja kasviksi. Vettä vähintään 2 litraa päivässä. Hivenaineita ja vitamiineja purkista.

Vierailija
12/23 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätin herkut pois, lisäsin ruuanmäärää. Liikuin enemmän

Vierailija
13/23 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vedenjuontia ja liikuntaa.

Jätä pois turha sokeri, rasva, vehnäjauhot ja pastat.

Vierailija
14/23 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. noroviruksen tainnuttama perhe

Vierailija
15/23 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimiiko nuo ohjeet siis myös normaalipainoisiin? En vaan ymmärrä miten ne toimisi, koska nytkin syön tosi harvoin herkkuja, en mässäile, syön usein ja pieniä annoksia, liikun päivittäin (en kamalasti, mutta kuitenkin)... Mistä voin tinkiä???

Vierailija
16/23 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohentunut 10 viikossa 13 kiloa. Olen järkeistänyt syömistä, kävellyt joka päivä tunnin ja viime viikolla kun tiet alkoi sulaa täällä etelässä aloin juosta eli kävelen, juoksen, taas kävelen, juoksen.... En tosin vielä jaksa kerralla kuin 100 metriä, on niin rapakunto, mutta kyllä se siitä!

Eli rajoita syömisiäsi ja lisää liikuntaa:

- aamupalaksi hedelmä/puuro ja Valion vähäkalorista mehukeittoa +maitoa

- lounaaksi lautaselle 1/3 ruokaa, loput vihanneksia, rasvatonta maitoa

- välipalaksi kahvi+hedelmä tai pala viipalepullaa, ei sokeria, ei kermaa kahviin

- päivälliseksi iso läjä keitettyjä vihanneksia, 1 kauhallinen ruokaa (tai 1 peruna ja pieni kahvikupillinen kastiketta) ja ruisleipäviipale, päälle 9 % juustoa sipaisu, rasvatonta maitoa

- iltapalaksi hedelmiä tai pari näkkäriä, jonka päällä paprikaa/kurkkua/tomaattia ja 9 % juustoa

Ei kurise nälkä ja lähtee läski. Joskus muinoin kun mulla oli koira, ei ollut paino-ongelmia. Juoksin sen kanssa. Koira kuoli, minä losahdin sohvalle ja lihoin. Sitten tuli raskauskilotkin päälle. Nyt mä taas " ulkoilutan koiraa" .

Vierailija
17/23 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan voita söin ja kaikkia täysrasvaisia tuotteita, pidin vaan järjen mukana määrissä.

Vierailija:

ohentunut 10 viikossa 13 kiloa. Olen järkeistänyt syömistä, kävellyt joka päivä tunnin ja viime viikolla kun tiet alkoi sulaa täällä etelässä aloin juosta eli kävelen, juoksen, taas kävelen, juoksen.... En tosin vielä jaksa kerralla kuin 100 metriä, on niin rapakunto, mutta kyllä se siitä!

Eli rajoita syömisiäsi ja lisää liikuntaa:

- aamupalaksi hedelmä/puuro ja Valion vähäkalorista mehukeittoa +maitoa

- lounaaksi lautaselle 1/3 ruokaa, loput vihanneksia, rasvatonta maitoa

- välipalaksi kahvi+hedelmä tai pala viipalepullaa, ei sokeria, ei kermaa kahviin

- päivälliseksi iso läjä keitettyjä vihanneksia, 1 kauhallinen ruokaa (tai 1 peruna ja pieni kahvikupillinen kastiketta) ja ruisleipäviipale, päälle 9 % juustoa sipaisu, rasvatonta maitoa

- iltapalaksi hedelmiä tai pari näkkäriä, jonka päällä paprikaa/kurkkua/tomaattia ja 9 % juustoa

Ei kurise nälkä ja lähtee läski. Joskus muinoin kun mulla oli koira, ei ollut paino-ongelmia. Juoksin sen kanssa. Koira kuoli, minä losahdin sohvalle ja lihoin. Sitten tuli raskauskilotkin päälle. Nyt mä taas " ulkoilutan koiraa" .

Vierailija
18/23 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun isäni kotiutui juuri ohitusleikkauksesta voin syönnin seurauksena. Isänsä kuoli 40-vuotiaana sydäriin ja mä olen nyt 37 enkä aio jatkaa suvun perinteitä. Ainakaan kovien rasvojen suhteen.

Vierailija
19/23 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistään voin mässäyksestä, enkä varsinkaan mistään sokeri-vehnäjauho-rasva-yhdistelmien suurkulutuksesta.

Kannattaa vähän perehtyä viimeaikaisiin tutkimuksiin kevyttuotteiden vaikutuksesta terveyteen. MM. lapsettomuus on yleisempää " kevyesti" elävien keskuudessa, samoin rasvattoman maidon käyttö aiheuttaa keskivartalolihavuutta. JA lisää seuraa lähivuosina aivan varmasti.

Vierailija:

mutta mun isäni kotiutui juuri ohitusleikkauksesta voin syönnin seurauksena. Isänsä kuoli 40-vuotiaana sydäriin ja mä olen nyt 37 enkä aio jatkaa suvun perinteitä. Ainakaan kovien rasvojen suhteen.

Vierailija
20/23 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mistään voin mässäyksestä, enkä varsinkaan mistään sokeri-vehnäjauho-rasva-yhdistelmien suurkulutuksesta.

Kannattaa vähän perehtyä viimeaikaisiin tutkimuksiin kevyttuotteiden vaikutuksesta terveyteen. MM. lapsettomuus on yleisempää " kevyesti" elävien keskuudessa, samoin rasvattoman maidon käyttö aiheuttaa keskivartalolihavuutta. JA lisää seuraa lähivuosina aivan varmasti.

Vierailija:

ja mitä lopputulosta tavoitellaan, minä olen sitä firmojen sponssausta aitiopaikalta nähnyt...on myös tutkimus, jonka mukaan maidon juonti laihduttaa. Ja tutkimus, jonka mukaan lihavuus aiheuttaa lapsettomuutta. Ja kyllä, olen kyseisiin tutkimuksiin ihan työn puolesta joutunut tutustumaan. Työnantajani on alan iso vaikuttaja.

Toivottavasti suosit karpatessasi pehmeitä rasvoja ja hyviä kuituja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan