Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dodih! Mun pitäisi nyt pärjätä seuraavat tasan kaksi viikkoa 100€ eli 50€ viikko. Mitenkäs onnistuu?

Vierailija
20.02.2025 |

Haluan laittaa rahaa säästöön ja nyt on käytössä enää 100€.

Eli 50€ viikko.

Miten voi ostaa terveellistä ja monipuolista ruokaa 50€ viikossa?

Mulla menee kevyesti reilu 100€ viikossa kauppaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen yksin eläjä 

Ap

Vierailija
2/14 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalasti euroja ja lukuja. Jätät kaiken turhan paskan kauppaan niin säästät itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/14 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi youtubesta "meal prepping". Saa laitettua hyviä annoksia viikko kerrallaan 1-2€ per annos.

Vierailija
5/14 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 euroa päivä ja "valitat". Mulla oli pahimmillaan 10 €/pv ja 5 suuta ruokittavana.

Vierailija
6/14 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi youtubesta "meal prepping". Saa laitettua hyviä annoksia viikko kerrallaan 1-2€ per annos.

Asiahan on nyt niin, että haluan ravitsevaa ruokaa. En mitään vatsan töytettä mahd halvalla.

Ap

Vierailija
7/14 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiahan on nyt niin, että haluan ravitsevaa ruokaa. En mitään vatsan töytettä mahd halvalla.

Ap

GOOGLAA

Vierailija
8/14 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole edes vaikeaa. Kilo kaurahiutaleita ja voipaketti, yhteensä 4,50 €, saat 25 annosta ruokaa. Kilo perunoita 1,80 €, kilo riisiä 0,85 €, kilo pastaa 0,76 €. Eli näihin menee hieman alle 8 euroa. Loput 92 euroa voit käyttää muihin ruokatarvikkeisiin.

Vierailija
9/14 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kitise, Sullon enempi rahaa käytössä kun mulla.

Vierailija
10/14 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakaalilaatikko, oli tarjouksessa k-kaupassa.

Puolikas kukkakaalia, 5 perunaa, 1 porkkana, 1 sipuli, paprikaa, juustoa, sulatejuustoa, kermaa, kananmuna.

Keitä kukkakaalia ensin 12 min. 

Uunissa 1h 15 min.

Vierailija
11/14 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Tara Junkerin 5 ruokaa kahdellakymmenelläviidellä eurolla vinkit hänen instastaan.

Vierailija
12/14 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Siis tuo summa pelkkään ruokaan? Miksei onnistu? Mitä ihmettä oikein syöt? 

Vierailija
13/14 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Usein se halpa ruoka on ravitsevinta. 

Vierailija
14/14 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kilo vehnäjauhoja, purkki leivinjauhetta ja pullo ruokaöljyä. Leivot teeleipiä aamuaiseksi ainakin viikon ajan. Syö margarinin tai sulatejuuston kanssa.

Edellisen aineksilla teet myös piirakkapohjan uunipellille. Täytteeksi sekavihanneksia, herkkusienipurkki ja juustoraastetta. Syöt siitä kaksi tai kolmekin päivää.

Ja se kaikkein halvin: uunivuokaan makaronia, sekavihanneksia, vettä ja liemikuutio. Syö ketsupin kanssa. Riittää useammaksi päiväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi