Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaaja rikkoi sopimuksen mielivaltaisesti

Vierailija
20.02.2025 |

Olen käynyt vuosia saman kampaajan luona. Hän laittaa minulle tuuhennoksen päähän. Vuosien varrella olen saanut joustaa niin viimetipassa muuttuneista aikatauluista, myöhästelyistä kuin vahingosta arvokkaille hiuksille jotka on valmistettu käsityönä ( erityisen ohuille hiuksille). Vuosia on ollut suullinen sopimus hinnasta ja ehdoista, maksan suoraan hänen tilille ilman kuittia ja näin on ollut jo vuosia. Sain päähäni haavan ja annoin palautetta kalliiden tuuhennosten tuhoamisesta niin kampaaja loukkaantui ja käyttäytyi asiattomasti minua kohtaan kääntäen tilanteen minun syykseni. Nyt tuuhennos piti poistaa mutta sain viestin jossa todetaan ettei minulle aikaa anneta enää jatkossa ja jossa muutettiin yksipuolisesti sovittuja ehtoja. 

Olen vakavasti sairas ja vähävarainen ja se on ainoa syy miksi olen käynyt asiakkaana paikassa jossa saa osakseen asiatonta kohtelua. Olen toivonut että ajan mittaan tilanne paranee. Nyt kampaaja siis kostaa niin ettei aio poistaa tuuhennosta päästäni ja minulle tulee taloudellista menetystä kun joudun maksamaan jollekkin muulle palvelusta jonka olen jo maksanut. 

Tiedän että voin ottaa yhteyttä kuluttajaneuvontaan mutten ole varma viekö se mihinkään tälläisessä sana-sana vastaan tilanteessa. Kaipaisin apua miten itse toimisit vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaaja jos on noin kusipäinen niin ihan armotta anna palaa ja käräytä verottajalle

Vierailija
22/27 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mielestä siis syöpäsairas ei saa ostaa peruukkia? 

Syöpäsairaana ja hoidoista hiukset menettäneenä tiedän, että peruukin saa ilmaiseksi. Olen sellaisen saanut, joten tietoni asiasta on varma eikä mutu-tuntumaa.

Ei saa täysin ilmaiseksi, mutta lähes. Riippuen millaisen haluaa. Pienellä omavastuu osuudella saa perusperuukin. Jos haluaa tyylikkäämmän tai paremman, omaa rahaa joutuu laittamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitty juttu, sellaista ei olekaan kuin tuuhennos. Lisäksi syöpairaan hiukseen ei lisäillä mitään ylimääräistä rasitusta. Peruukki on parempi vaihtoehto, ja sellaiseen ei kampaajaa tarvi. 

Vierailija
24/27 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pieni summa jonka siihen peruukkiin saa! 7v.sitten oli n.80e! Jos on krooninen sairaus ja tarve pitkäaikainen niin varmasti sitä tarvitsee ihan aitohiusperuukin/lisäkkeen!

Vierailija
25/27 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mielestä siis syöpäsairas ei saa ostaa peruukkia? 

Syöpäsairaana ja hoidoista hiukset menettäneenä tiedän, että peruukin saa ilmaiseksi. Olen sellaisen saanut, joten tietoni asiasta on varma eikä mutu-tuntumaa.

Ei saa täysin ilmaiseksi, mutta lähes. Riippuen millaisen haluaa. Pienellä omavastuu osuudella saa perusperuukin. Jos haluaa tyylikkäämmän tai paremman, omaa rahaa joutuu laittamaan. 

Minä sain kauniin, tuuhean pitkähiuksisen peruukin ilmaiseksi. Malli oli hyvä, mutta korjautin sitä kampaajalla hieman kuitenkin. 

Vierailija
26/27 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo koskaan tupeesta kuullut? Niitä liimataan, teipataan ja ommellaan sekä miesten että naisten päähän.

Vierailija
27/27 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon voi muuta sanoa, kuin että äänestä jaloillasi, eli älä mene sinne, missä saat huonoa kohtelua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän