Onko kukaan onnistunut saamaan vauvasta haluttua sukupuolta
esim. Shettles-metodilla tai jollain muulla kikkakolmosella?
Kommentit (18)
jopa yli puolelta. Tyttöjä on vähän vaikeampi saada aikaan.
2 x tyttö ajoittamalla yhdyntä useampaa päivää ennen ovulaatiota = )
...miten ihmeessä sen voi itse " päättää" ???
onnistuttiin jokaisen lapsen kohdalla yli odotusten!! Jokainen on ihan oikeaa sukupuolta!
Vierailija:
2 x tyttö ajoittamalla yhdyntä useampaa päivää ennen ovulaatiota = )
Koko raskausajankin näin unia pienestä pojastani...Tavallaan itsesuggestiolla poikani tein, eli kikkakakkosella.
Lapsettomuushoidoilla voidaan valita määrätty sukupuoli. Mieheni suvussa on ainoastaan tytöillä esiintyvä sairaus, jota emme halunneet omalle lapsellemme. Suomessa tehdään myös näitä valikoituja vauvoja.
Jenkeissä on mahdollista, mutta näihin hoitoihin taitaa olla vuosien jonot.
toden totta, tyttö tuli. Seuraavaksi halusimme pojan. Ajoitimme petipuuhat juuri sille päivälle, kun ovulaatio oli ja poika tuli. Sitä ennen ei seksiä eikä sen jälkeen muutamaan päivään.
En edes uskonut tulevani raskaaksi tuolla keinoin, ja ihme oli suuri kun muutaman yrityskuukauden jälkeen napsahti plussa testiin! =)
Tiesin milloin oli nuo " päivät ennen ovulaatiota" , koska olin edellisissä kierroissa selvittänyt ovispäivänä clearbluen ovistestien avulla. Mulla oli aina " tarkka ovis" tiettynä kiertopäivänä, ja muutenkin säännöllinen kierto.
9 kuukautta siitä meille syntyi maailman suloisin pieni tyttövauva!! <3 <3
Meidän kohdalla uskon yhdynnän ajoittamisella olleen " osuutta" jonkin verran. Miehen suku on tosi poikavoittoista, kaikki piti melkein itsestäänselvyytenä että mekin saadaan vaan poikia... Eka lapsi meillä on poika, hän sai alkunsa kierrosta jossa sekstailtiin ovulaation aikaan. Ja nyt kuopus siis tyttö.
..niitä ohjeita annettiin lähinnä pojan saannin varmistamiseksi. nykyään se on onneksi hiukan tasapuolisempaa.
Otas asioista vähän enemmän selvää. Nämä hoito tehtiin ihan Suomessa ja laillisesti.
mutta muuten, siis " huvikseen" , ei lasten sukupuolta voi valita. 13
JOS haluaa nähdä sen vaivan. =)
Se on jokaisen oma asia ja valinta.
Kun alettiin viimeisintä " tehdä" niin harrastettiin seksiä vähintään kerran päivässä koko kuukauden ajan. Tuli tyttö.
Nooo, mutta kaippa se voi onnistua, jos tietää tarkalleen ovulaatioajankohdan, mutta tuskin mikään luonnollinen keino on täysin varma.