Emme kaikki pidä lapsista
Ei sinun ole pakko ottaa lasta hoitoon jos et halua.Jotkin etenkin naiset luulevat että jokainen nainen on lapsirakas,näin ei ole.Olen sanonut että mieluummin hoidan kymmentä koiraa kuin yhtä lasta.Sallittakoon meille vapaus valita.
Kommentit (8)
Tyhmä aloitus, sillä kaikille itsestään selvää. Keksi jotain muuta!
Emmekä kaikki pidä AIKUISISTA. Lapset ovat sekä ihania että välillä vähemmän ihania, yhtäkään lasta en ole koskaan vihannut aikuisia sitäkin enemmän.
Samoin ajatellaan että jos on omia lapsia, niin on automaattisesti lapsirakas. No ei ole. Harvat lapset on oikeasti todella suloisia ja ihania, omatkin vain minun mielestäni.
Tämä. Tämä pitäisi kaikille opettaa. Vihaan sitä että mulle tungetaan aina kaikkia kakaroita. Ihan lapsesta asti jo. Vihaan kakaroita. Vihasin jo lapsena muita lapsia. Ja vaikka sanon sen silti oletus on että no mutta kyllähän sinä nyt minun lapsestani pidät hänhän on ihana. No en kuule pidä eikä kuule ole. Kissoja kyllä hoidan mielelläni.
Minä taas pidän kyllä lapsista, mutta en silti tahdo omia. Tämä tuntuu myös olevan aivan mahdoton yhtälö monelle.
Vierailija kirjoitti:
Nehän on rasittavia vinkujia
Minusta ap vaikuttaa rasittavalta vinkujalta.
Nehän on rasittavia vinkujia