Mulla on tilillä vain 2€ euroa ja ruoat loppu, miten selvitä loppu kuu? 🥹
Kommentit (86)
Luuletko että kaikki aloitukset täälä on minun tekemiä? Monella on sama ongelma kuin minulla
Ap
Et mitenkään. Se on nyt nälkäkuolo kun sut korjaa pois kuleksimasta. Rest in pieces vaan ja silirimpsis.
Voisko tän vitu alotuksen jo poistaa?
mulla tuli just SOSSU tili, senttiäkään en vielä tuhlannu kuinka pärjään loppu kuun?
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että kaikki aloitukset täälä on minun tekemiä? Monella on sama ongelma kuin minulla
Ap
Kyllä luulen. Jos ihminen on oikeasti tuollaisessa tilanteessa, hän ei joka kuun puolessa välissä kuukaudesta toiseen laita samaa sonta-aloitusta, samoilla sanoilla, samoilla tekosyillä, eikä kenenkään neuvot kelpaa. Ja kyllä, monella on ongelmia taloudellisesti, mutta useimmat pyrkivät tekemään asialle jotakin. Sinä et.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 900 000€ tilillä miten selvitä kuukauden loppuun?
Aika paha, koita pärjätä.
Mullahan menee hyvin, tilillä 90 € ja kaiketi lisää tulossa vielä 74 €. Oon rokotetutkimuksessa, josta saa kulukorvausta.
Budjetoi. Mobiilipankissa hyvin helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja te ootte enimmäkseen persuja, joten ketä kiinnostaa? Ei-persuja säälin. He on syyttömiä.
🥺 = surullinen
🥹 = liikuttunut / itkee ilosta
Miksi niin moni käyttää näitä väärin?
Ala myymään oieiflamea tai herbalifea miksei jopa kirby-imuria kotimyyntinä! Voit tienata huikeat lisätulot! Bonuksena jopa ilmainen risteily🤗 aloittamiseen ei tarvi kuin reipas mieli ja PALJON tuttuja joille on helppo "pakkomyydä' 😁
Perjantaisin kannattaa mennä kauppaan, koska silloin on tuote-esittelyitä ja saa mahansa täyteen. Joissakin kaupoissa on "pikkuväen banaaneita", joita saa ilmaiseksi syödä. Sunnuntaisin jumalanpalveluksen jälkeen on kirkkokahvit ja saa pullaa ja kakkuja ja kahvia.
Vaihda kansalaisuus ukrainalaiseksi niin johan aukeaa kelan/sossun tukihanat.
Kerran kirjoitit, että tililläsi oli noin 2 euroa, ja siitä meni muutamia päiviä, niin summa olikin kasvanut, vaikka rahaa ei pitänyt tulla mistään. Unohdit sujuvasti, minkä summan laitoit edelliseen aloitukseen.
Tukiasi on leikattu, koska pyörit kyykyssä peukku ahterissa, etkä tee tilanteellesi mitään. Ei täällä kenellekään muullekaan tuoda ratkaisuja kotiin, miksi odotat, että sinulle tuodaan?