Sä joka syöt kasvisruokaa, millä perusteella uskot ilmastonmuutokseen?
Kommentit (6)
Itse syön kasvisruokaa siksi, että minun takiani ei tarvitse tappaa viattomia eläimiä. Ilmastonmuutos taas on ihan tieteellä perusteltava asia, uskon tieteeseen.
Syön aika usein kasvisruokaa, mutta en edes ole perehtynyt ilmastonmuutosasioihin. Syön kasvis- ja kalapainotteisesti koska se on hyväksi terveydelle. Syön välillä myös maaeläinten lihaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En syö pelkkää kasvisruokaa, mutta 70-luvun alussa syntyneenä voin sanoa, että ilmasto on muuttunut ja radikaalisti elinaikanani.
En voisi edes kuvitella hiihtäväni kilometrikaupalla meren jäällä niinkuin tein lapsena, sillä jäätä ei oikein enää ole.
Ja hyvin harvoin kesäisin oli korkeita hellelukemia viikkoja putkeen, kuten nykyään.
Juu, minä syön kasvisruokaa kahdesta syystä. Ensinnäkin vatsavaivat. Liha ei sovi minulle, ja olen viimeksi syönyt punaista lihaa 12 vuotta sitten. Kasvisruoka pääasiassa sopii eikä kalakaan aiheuta ummetusta tai vatsakramppeja minulle. Toinen syy on henkinen hyvinvointi. Lähtökohtaisesti eläinten tappaminen ihmisten ruuaksi tuntuu väärältä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä tarkoitat?? En mä ilmaston takia kasvisruokaa syö.
Sama. Syön kun tykkään ja koska en halua syödä eläimiä liikaa.
Mitä sä tarkoitat?? En mä ilmaston takia kasvisruokaa syö.