Trump kutsui Ukrainan presidentti Zelenskya diktaattoriksi
Ajatelkaa, vaatimattomasti menestynyt koomikko, Volodymyr Zelenskyy, puhui Amerikan yhdysvallat käyttämään 350 miljardia dollaria sotaan, jota ei voitu voittaa, jota ei koskaan tarvinnut aloittaa, mutta jota hän, ilman Yhdysvaltoja ja "TRUMPia", ei koskaan pysty päättämään. Yhdysvallat on käyttänyt 200 miljardia dollaria enemmän kuin Eurooppa, ja Euroopan rahat on taattu, kun taas Yhdysvallat ei saa mitään takaisin. Miksi unelias Joe Biden ei vaatinut Tasoitusta, siinä mielessä, että tämä sota on paljon tärkeämpi Euroopalle kuin meille - Meillä on iso, kaunis valtameri erona. Tämän lisäksi Zelenskyy myöntää, että puolet hänelle lähettämistämme rahoista on "KADOKSISSA". Hän kieltäytyy vaalitilaisuuksista, on hyvin alhaalla Ukrainan mielipidemittauksissa, ja ainoa asia, jossa hän oli hyvä, oli soittaa Bideniä "kuin viulua". Diktaattorina ilman vaaleja Zelenskyn on parasta toimia nopeasti tai hänellä ei ole enää maata jäljellä. Sillä välin neuvottelemme menestyksekkäästi sodan lopettamisesta Venäjän kanssa, minkä kaikki myöntävät, että vain "TRUMP" ja Trumpin hallinto voivat tehdä. Biden ei koskaan yrittänyt, Eurooppa ei ole onnistunut tuomaan rauhaa, ja Zelenskyy luultavasti haluaa pitää "kolehtijunan" käynnissä. Rakastan Ukrainaa, mutta Zelenskyy on tehnyt kauheaa työtä, hänen maansa on murskattu ja MILJOONIA on kuollut tarpeettomasti - Ja niin se jatkuu......
https://truthsocial.com/@realDonaldTrump/posts/114031332924234939
Kommentit (276)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä mietit, ettei hullummaksi voi enää mennä ja seuraavana päivänä huomaat, että kyllä muuten voi.
Kertoo kyllä paljon amerikkalaisista äänestäjistä, kun valitsevat tuollaisen sekopään presidentiksi, tosin ehkä hekään eivät osanneet aavistaa, mitä tuleman pitää?😖
Osa amerikkalaisista on sellaista sakkia, että ihmettelen miten he edes löytävät äänestyspaikalle.
Sekaisin on ukko rumppinen. Missä vaiheessa Usan hallinto voi puuttua asiaan ja laittaa äijän hoitoon ja pois virasta sillä perusteella, että ei selkeästi ole henkisesti kykenevä hoitamaan tehtäväänsä?
Vierailija kirjoitti:
Faktahan on että zelensky päätti itse, ettei Ukrainassa järjestetty presidentin vaaleja kesken sodan. Diktaattorihan päättää itse, ei muut.
Mikäli vaalit jää sodan takia järjestämättä, valta siirtyy Ukrainan perustuslain mukaan parlamentin puhemiehelle.
Vierailija kirjoitti:
Faktahan on että zelensky päätti itse, ettei Ukrainassa järjestetty presidentin vaaleja kesken sodan. Diktaattorihan päättää itse, ei muut.
Faktahan on, että sinä olet ihan saatanan tyhmä apina, jonka vajaakuntoiset aivot ei kykene ymmärtämään miksei Ukrainassa ole käyty vielä vaaleja vaikka se selitettäisi sinulle vtun taukille kuinka monta kertaa tahansa.
Jokohan Trumpilla on alkanut järki mennä.
Ahdistavaa, että Usan presidenttinä on mielisairas ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Trump kostaa tässä myös Bidenille. Narsistin kostoa pahimmillaan.
Kostaminen on sille tärkeimpiä asioita. Heti oman egon jälkeen.
Oi joi joi, kuinkas ne transatlanttiset suhteet?
Vierailija kirjoitti:
Eikös se Tumppi sanonut, että sitten kun hänet valitaan presidentiksi, vaaleja ei enää tarvitse tulevaisuudessa järjestää?
Ja tätäkään ei saanut ottaa mitenkään vakavasti, koska se nyt on vain Trump. Uskooko joku vielä, että ne vaalit pidetään ja ovat vapaat?
Mites nyt näin, kun täällähän ylistetään Usaa kiima silmissä yleensä ja nyt on takki pyörähtänyt kommentoijilla. Koittakaa nyt päättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeassahan Trump on, vallankaappauksella virkaan noussut, vaaleja ei ole järjestetty. Täysin korruptoitunut valtio. En ymmärrä mikä siinä Ukrainassa niin älyttömästi suomalaisia kiihottaa ettei tosiasioita nähdä.
Zele on vaaleilla valittu silloin, kun maassa on voinut viimeksi pitää lailliset vaalit.
Kyllä vaalit voi pitää sodassakin. Muutenhan sama hallinto olisi vallassa kymmeniäkin vuosia kysymättä kansalta.
Kullakin maalla on perustuslakinsa, jota noudatetaan. Ukrainassa on noudatettu Ukrainan perustuslakia. Sinä et siitä päätä.
Vierailija kirjoitti:
No tuskin olisi pidetty Suomessakaan jos täällä olisi ollut vuosi sitten sotatila. Ellei Saulilla itsellään sitten olisi ollut hirmuinen kiire eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäli vaalit jää sodan takia järjestämättä, valta siirtyy Ukrainan perustuslain mukaan parlamentin puhemiehelle.
Kappas, oikea Ukrainan perustuslain tuntija siellä. 😂
Ja Jani komppaa idoliaan kärki märkänä!
Jos teillä jollain on perhepiirissä sekopäinen narsisti, niin tiedätte minkälaisen sairaan meiningin sellainen henkilö saa aikaiseksi. Siinä helposti itsekin vajoaa sellaiseen epäuskoiseen tilaan, jossa pää on sekaisin eikä enää tiedä onko musta valkoista vai miten päin asiat ovat. On järkyttävää, että USAa johtaa nyt sellainen henkilö. Onnea vaan, Maailma.
Vierailija kirjoitti:
Mites nyt näin, kun täällähän ylistetään Usaa kiima silmissä yleensä ja nyt on takki pyörähtänyt kommentoijilla. Koittakaa nyt päättää.
Trump onnistui alle kuukaudessa paskomaan USAn maineen maailmalla ja kääntämään liittolaiset vihollisiksi. Ihan kohtalainen suoritus.
Bidenin nimisekoilut on pientä tän hullun rinnalla. Nyt näyttää koomiselta kuinka paljon Bidenin kyvykkyydestä toimia pressana puhuttiin, kun Trump sai maailmanpolitiikan täysin sekaisin parissa viikossa ja on diktaattori-Putinin johdateltavissa toistaen Venäjän valheita.
Vierailija kirjoitti:
Katsos kun täällä ei olla lahkolaisia toisin kuin sinä. Kun narsistiapina ylittää rajan, hänestä ei enää pidetä. Niin se katsos menee, paitsi sinulla, joka lipität führerisi peräaukkoa vaikka hän tekisi ja sanoisi mitä.
Onko Riikkuli jo ehtinyt kehumaan Trumpin ulostuloa?
Trump kostaa tässä myös Bidenille. Narsistin kostoa pahimmillaan.