Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mietit ihmisestä joka ei anna ottaa kuviaan itsestään koska ei ole "laittautunut?"

Vierailija
19.02.2025 |

Niin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhoan sitä, että esim sukulaistapaamisissa tai kaveribileissä räpsitään kuvia ja julkaistaan tai esitellään sitten asianomaisilta kyselemättä niitä.

Haluan itse valita ne kuvat, joita saa näyttää muille. Inhoan sitä, että joku räpsii punoittavasta auringonpolttamasta ihosta,pömpöttävästä vatsasta ja päivän hikoilleista hiuksista kuvia, kun minusta saa kyllä parempiakin helposti.

Muut pitävät jos on ns. aito kuva, eikä pintakiilotettu. Ne ovat myös hauskempia itselle kun katsoo myöhemmässä elämässä niitä.

Paskanmarjat, sinä nautit kun onnistuit saamaan kauniista ihmisestä mahdollisimman epäimartelevan kuvan. Siten paikkaat omaa huonoa itsetuntoasi, kun et ole yhtä kaunis/komea ja selittelet sitä tuolla tavalla sitten itsellesi.

Vierailija
22/25 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattelisi mitään hänestä, vaan häpeäisin omaa tilannetajun puutettani, että joutuisi sanomaan. Ei oikeasti tulisi kyllä mieleenkään ottaa epäimartelevia kuvia kenestäkään, just esim laittautuvasta meikittömänä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhoan sitä, että esim sukulaistapaamisissa tai kaveribileissä räpsitään kuvia ja julkaistaan tai esitellään sitten asianomaisilta kyselemättä niitä.

Haluan itse valita ne kuvat, joita saa näyttää muille. Inhoan sitä, että joku räpsii punoittavasta auringonpolttamasta ihosta,pömpöttävästä vatsasta ja päivän hikoilleista hiuksista kuvia, kun minusta saa kyllä parempiakin helposti.

Muut pitävät jos on ns. aito kuva, eikä pintakiilotettu. Ne ovat myös hauskempia itselle kun katsoo myöhemmässä elämässä niitä.

Paskanmarjat, sinä nautit kun onnistuit saamaan kauniista ihmisestä mahdollisimman epäimartelevan kuvan. Siten paikkaat omaa huonoa itsetuntoasi, kun et ole yhtä kaunis/komea ja selittelet sitä tuolla tavalla sitten itsellesi.

Tämä! Oikeasti tuo on yksi tapa kiusata, että julkaistaan muista huonoja kuvia. Kysy aina ennen kuin otat kuvan ja hyväksy vastaus, kysy aina ennen kuin julkaiset kuvan ja hyväksy vastaus! 

Vierailija
24/25 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on otettu väen väkisin kuvia aikana, jolloin olin lääkkeiden turvottama, ja näytin lähinnä kuolleelta. Ei kiva. Onneksi äiti ei osaa jakaa kuvia eikä ole somessa.

Normaalisti minusta saa ottaa kuvia, kun olen edes kammannut hiukseni. Eniten minusta on kuvia ulkoillessa, pipo päässä ja nenä punaisena.

Vierailija
25/25 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan näitä väkisin kuvaajia. Ei vaan mene joillekin perille että minusta ei oteta kuvia missään tilanteessa ja piste. Muutaman riidan saanut asiasta aikaiseksi ja välttelen näitä "salakuvaajia" mahdollisuuksien mukaan. 

Normijärjellä varustetun ihmisen tulisi jo kerrasta ymmärtää jos joku ei halua joutua valokuviin, eikä niin että asiasta joutuu useamman kerran huomauttamaan ja suuttumaan. Itse olen vihannut kuvissa olemista ihan lapsesta asti ja ainoat ns. uudet kuvat jotka minusta käytännössä nykyään löytyy on "pakollinen" passikuva viiden vuoden välein. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä