Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mietit ihmisestä joka ei anna ottaa kuviaan itsestään koska ei ole "laittautunut?"

Vierailija
19.02.2025 |

Niin?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kuvaamisesta, olin laittautunut tai en. En eli en ajattelisi mitään muuta kuin, että ei halua olla kuvassa.

Vierailija
2/25 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista on, eli ei tule mitään erityistä kuvaa tällaisesta ihmisestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan sitä, että esim sukulaistapaamisissa tai kaveribileissä räpsitään kuvia ja julkaistaan tai esitellään sitten asianomaisilta kyselemättä niitä.

Haluan itse valita ne kuvat, joita saa näyttää muille. Inhoan sitä, että joku räpsii punoittavasta auringonpolttamasta ihosta,pömpöttävästä vatsasta ja päivän hikoilleista hiuksista kuvia, kun minusta saa kyllä parempiakin helposti.

Vierailija
4/25 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti yhtään mitään. En pidä kuvauksen kohteena enkä niihin koskaan änge mutta välillä joku pakkomielteisen fetissin vallassa kipuileva epätoivoisesti yrittää jolloin kerron mielelläni mielipiteeni ja poistun paikalta. 

Vierailija
5/25 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan sitä, että esim sukulaistapaamisissa tai kaveribileissä räpsitään kuvia ja julkaistaan tai esitellään sitten asianomaisilta kyselemättä niitä.

Haluan itse valita ne kuvat, joita saa näyttää muille. Inhoan sitä, että joku räpsii punoittavasta auringonpolttamasta ihosta,pömpöttävästä vatsasta ja päivän hikoilleista hiuksista kuvia, kun minusta saa kyllä parempiakin helposti.

Muut pitävät jos on ns. aito kuva, eikä pintakiilotettu. Ne ovat myös hauskempia itselle kun katsoo myöhemmässä elämässä niitä.

Vierailija
6/25 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä naisilla on sitten ne kaikki kuvat samasta kuvakulmasta ja samalla valaistuksella. Näkyy paljon Tinderissä ja somessa.

Vierailija
7/25 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään. Miksi pitäisi?

Vierailija
8/25 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nyt laittaa linkin omaan kuvaan joka on otettu kun hän ei ole laittautunut. 

Vierailija
9/25 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en anna. En kuvaa itseäni muutenkaan kun ehkä kerran 2 vuodessa, niin miksi joku muu kuvaisi? Mitä sillä kuvalla teet ja miksi se ei riitä, että saat katsella minua seurassa? Toisten kuvaaminenhan on laitontakin ilman heidän lupaansa

Vierailija
10/25 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tulee mieleen pinnallisuus ja ulkonäkökeskeisyys elämässä.

Vierailija
11/25 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, ymmärrän, kuvat muutenkaan harvoin kertoo totuutta. 

Vierailija
12/25 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää kuvaamisesta, olin laittautunut tai en. En eli en ajattelisi mitään muuta kuin, että ei halua olla kuvassa. 

Olen täysin samaa mieltä. En halua, että minua kuvataan missään olosuhteissa. Myöskään en itse julkaise kuvia itsestäni. Ihmetyttää, miksi pitää kuvata aina ja joka paikassa.

Todettakoon vielä, että olen ihan ok näköinen naisihminen. ;)

Vierailija
13/25 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti mitään tällaisesta ihmisestä, koen OP:n asian harvinaisen vähän mielenkiintoa herättäväksi. Ei kai ketään oo pakko kuvata jos toinen ei halua. Muodostan mielikuvani henkilöstä aivan muiden asioiden perusteella,

Vierailija
14/25 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä turhamaisuutta! Pitää vääntää naamaa ja ottaa ihan mitä vaan ihan koska vaan. Jos silmät on kiinni jossain kuvissa, pitää valita juuri ne jakoon tjamitä sitä nyt turhaan ottaa useampi kuva näin digiaikana, jotta saataisiin  hyviä kuvia. 

Vierailija
15/25 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään naisen joka räpsii koko ajan kuvia muista ihmisistä ja sitten nauraa niille,  kun se on hänestä niin hauskaa. 

- don't understand 🙄

Vierailija
16/25 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Arvostan ja kunnioitan jokaisen halua tulla tai olla tulematta kuvatuksi.

Jos satun ottamaan tilannekuvia, niin poistan kaikki, missä joku on epäonnistunut ilmeessään, ja muutenkin retusoin parhaaksi nähden. Enkä jaa kysymättä tuosta vaan.

Oma äitini on suorastaan vmäinen, ja ottaa salakuvia, joissa olet mahdollisimman epäeduatava; ja näitä hän sitten lähettelee milloin mihinkin *ihanaa joulun viettoa porukalla*

Vierailija
17/25 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos joku esittää kiusallaan kuvaamista niin esitän tahallani suorastaan hysteerisen vihaista, koska miksi pitäisi tehdä niin, jos joku ei nimenomaan halua tulla kuvatuksi?  Yleensä riippuu tilanteesta eli joku haluaa tulla kuvatuksi vaikka vain laittautuneena tai juhlissa eikä hirveästi noin ex tempore ainakaan toisten kameroihin. 

Ja onko se niin ihmeellistä jos ei halua niitä silmät kiinni kuvia? Joillain on herkemmät silmät kun toisilla esim. salamavalolle. Ja entäs jos on joku silmäsairaus missä poikkeuksellista valonarkuutta tai muuta että ei voi edes kohdistaa katsetta ylös siinä sitten joku sanoo: Hei kato tuonne kameraan suoraan vaikka olis jopa tietoinen tuollaisesta vaivasta.

Noh, täytyy olla ajattelematon, typerä tai inhottava jos tahalleen haluaa häiritä tuolla tavalla. 

Vierailija
18/25 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle tulee mieleen pinnallisuus ja ulkonäkökeskeisyys elämässä.

Voihan jollain olla tuollaisia piirteitä enemmän kun muillka, mutta tiedän  paljon inhottavampua piirteitä ihmisessä kun tuollainen. Sanotasn nyt vaikka valehtelu, pahanteko jollekin henkilölle suoraan niin että siitä koituu jotain fyysistä  henkistä haittaa tai kaikenlainen haitan aiheuttaminen toiselle konkreettisesti tai välillisesti jonkun toisen kautta. 

Vierailija
19/25 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin laittautunut tai en niin mua ei saa kuvata.

Vierailija
20/25 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitan hänen toivettaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä