Tein mieheni kuvalla profiilin homojen deittiappiin nähdäkseni mitä tulee
Ja nähdäkseni minun pitäisi olla onnellinen sillä mieheni hukkuu viesteihin. Suurin osa vielä huomattavasti nuoremmilta.
N36
Kommentit (41)
Toit miehesi sitten kaapista julkisesti.
Saattaa miehesi saada kutsun ylitöihin jos työpaikalla joku näkee.
Vaihda se Top siinä profiilissa Bottomiksi, niin loppuu ne yhteydenotot kuin seinään.
- homomies40
Vierailija kirjoitti:
Ap lienee itsekin mies.
Ei ole kuule maailman ensimäinen nainen jota tämä asia kiinnostaa.
Ap on himppeli. Ja tarina on hänestä itsestään
Heh. Mun mies olisi kans tosi suosittu homojen piireissä. Meillä on homokavereita, joten ollaan käyty myös homobileissä. Tosi moni pitää hottiksena. :D
Vierailija kirjoitti:
Vaihda se Top siinä profiilissa Bottomiksi, niin loppuu ne yhteydenotot kuin seinään.
- homomies40
Onko bottomeita siis vaikea löytää? Ihan mielenkiinnosta ja vilpittömästi kysyn.
N
Vierailija kirjoitti:
Heh. Mun mies olisi kans tosi suosittu homojen piireissä. Meillä on homokavereita, joten ollaan käyty myös homobileissä. Tosi moni pitää hottiksena. :D
Lopeta homo heterona esiintyminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap lienee itsekin mies.
Hyväksyisikö hän että mies tekisi hänen kuvallaan profiilin lesbojen deittiäppiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- homomies40Onko bottomeita siis vaikea löytää? Ihan mielenkiinnosta ja vilpittömästi kysyn.
N
Oot tosi huono ymmärtämään luettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen heteronainen ja mieheni on heteromies. Kyllä se nyt vaan on ihan totta, että moni homomies pitää miestäni hottiksena. Mitä ihmeellistä siinä nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon voit sanoa PS:n eduskuntaryhmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- homomies40Onko bottomeita siis vaikea löytää? Ihan mielenkiinnosta ja vilpittömästi kysyn.
N
Oot tosi huono ymmärtämään luettua.
No anteeksi, että kysyin. Ajattelin vain, että miksi näin on, kun eikö se miesten g-piste sijaitse siellä bottomissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap lienee itsekin mies.
Hyväksyisikö hän että mies tekisi hänen kuvallaan profiilin lesbojen deittiäppiin?
Se on tietysti eri asia.
Vierailija kirjoitti:
- homomies40
Heteromiehenä olisin odottanut että toisinpäin, toki kuullut aiemminkin.
Mun ex oli semmoinen karvainen, vanttera karhu. Tuttu homomies ihaili sitä.
Nyt toivon ja oletan, että ex tajuaa itsekin, mitä hänen perseseksivimmansa hänelle yritti kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- homomies40Heteromiehenä olisin odottanut että toisinpäin, toki kuullut aiemminkin.
No tätä minäkin luulin ja esitin siksi kysymyksen. Sain tylyn vastauksen :D
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap lienee itsekin mies.
Ap on epäkypsä ääliö.
Hyi. Tuo on törkeää. Mutta kiinnostaisi itseäni.