Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen olet?

Vierailija
19.02.2025 |

Olen erakkoluonne, aseksuaali, ahkera ja kiltti. En ole koskaan kaivannut sosiaalisuutta. Tympäisee tervehtimiset, kuulumistenvaihdot jne. Enkä tykkää seksistä enkä muustakaan läheisyydestä. Mies saa olla, kunhan suhde on seksitön, hyvä kaverisuhde. En ole ihmisistä tykännyt, mutta kyllä aina olen tykännyt käydä töissä, opiskella, kuntoilla jne. Ihmisten kanssa olo on yleensä pahantahtoisia ja ilkeää. Sosiaalisenmittarin olen saanut aina täyteen pakollisissa kuvioissa, Vapaa-aikana on ihanaa olla yksin. Parasta. Lukeminen, ulkoilu, netti, siivoaminen ja askartelu ovat lempipuuhiani. Eivätkä maksa juurikaan mitään. Voittaa mennen tullen ihmisseuran. En myöskään tykkää lapsista enkä eläimistä. Olen aina nauttinut ja rakastanut yksinoloa. 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva.

Vierailija
22/33 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, tällainen on vaikein kysymys ikinä, kerro itsestäsi... 😅

Olen ihan kiva, 30v. Tykkään eläimistä, kauniista kodista, järjestyksestä, shoppailusta, matkustelusta. Tykkään musiikista. 

Olen aina myöhässä n. 15 min, ja sitten minulle suuttuu kaikki ja minua pidetään siksi huithapelina(?) tai, ettei minulla ole elämänhallinta vaikka se on vain tuo aikaoptimismi.

Pidän omat rajat, en ole mikään uhrautuja, mutta olen reilu. Olen enemmän positiivinen, mutta sitten muistan kaikkea kamalaa mitä on tapahtunut ja sitten olen silleen "ja tämäkin, eikä, tämäkin .. ja vielä tämä" olen välillä vatvoja, mutta vain oikeasti vakavissa asioissa.

Olen tehnyt opiskelu- ja työjuttuja, jotka eivät ole olleet yhtään mieluisia ja vieneet minusta kaikki mehut. Mutta en nyt tiedä, miten se liittyy siihen millainen olen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumeliini oon.

Vierailija
24/33 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Tuhmeliini oon.

Vierailija
25/33 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erakkoluonne, yksinäisyyttä rakastava, aseksuaali, asosiaalinen, aromanttinen, hedonisti, misantrooppi, absolutisti. Mutta onnellinen tällaisena. En ole paha enkä ilkeä, mutta en vaan pidä ihmisistä. Yksinolo on paljon parempaa. Kun rakastaa itseään, niin ei tarvi rakkautta muualta. Kirjat, elokuvat, käsityöt, ulkoilu, nettishoppailu, omat puuhastelut kotona voittaa ihmisseuran mennen tullen. 

Hyvin sanottu tuo, että kun rakastaa itseään, ei tarvitse rakkautta muualta.

Itserakkaita erakkoja ketju täynnä.

Vierailija
26/33 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmottii ja tämmöttii. Kuuntelen Matti & Teppo.

Vierailija
27/33 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntinen turhake

Vierailija
28/33 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman tieni kulkija, erakkomainen, yksinäinen susi. Omituinen ja josta kukaan ei tykkää mutta toisaalta eipä se haittaa yhtään.

Vierailija
29/33 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän parempi kuin muut ja sehän riittää!

Vierailija
30/33 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mietin millainen olen, mieleen tulee ensiksi ihanneminäni ominaisuuksia, millainen haluaisin olla. Siihen kuvaan joudun kuitenkin usein pettymään; en ole kasvanut ihmisenä toiveideni mukaan. Varmaan olen hyvin tavallinen, teen paljon virheitä, mutta pyrin toisaalta olemaan hyvä ihminen. 

Vierailija
31/33 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirullinen kekkuli oon.

Vierailija
32/33 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun osaisi sanoa. Jos perheeltä ja ystäviltä kysyisi, heiltä varmaan saisi monenlaisia vastauksia. Kesätöiden haku oli tälläkin kertaa tuskallista, koska en keksinyt itsestäni mitään. Harrastuksia ja mielenkiinnon kohteitakin oli vaikea luetella, vaikka käytän niihin aikaa joka päivä. En tiedä mikä minussa on vialla. Huono itsetunto? Ehkä. En vain tunne itseäni. Ei ihme, että en ole saanut uusia kunnon ystäviä vuosiin. Ei ihme, etteivät vieraat ihmiset ikinä ala juttelemaan kanssani. Joskus minusta tuntuu kuin olisin kaikille näkymätön. 

Vierailija
33/33 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bukowskia muistutan kovin paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan