Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ollut sivistyneesti humalassa lentokoneessa? Juonut pelkkää valkoviiniä? Sitten Suomeen saapuessa lentokentällä huomasit olevasi huma

Vierailija
19.02.2025 |

lassa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Siis olen juonut juonut sen pullon valkoviiniä (3,75dl) lennon aikana, mutta en kyllä ole humalassa ollut missään vaiheessa.

Vierailija
2/7 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yleensäkään koneessa pitäisi juoda alkoholia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takavuosina, kun alkoholi oli ilmaista myös turistiluokassa, näin kävi Euroopan lennoilla melkein aina. Ensin ruoan kanssa pikkupullo viiniä, sitten kahvin kanssa konjakkia + santsikonjakki. Lennon lopulla vielä toinen pikkupullo viiniä. Kivaa oli lentäminen ja kotiinpaluu.

Vierailija
4/7 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lensin takaisin Suomeen ja kone oli melkein tyhjä. Stuertit kävivät jatkuvasti kysymässä haluaisinko jotain juotavaa ja suosittelivat cocktaileja. Minähän tein työtä käskettyä🤣  Jeps, olin sivistyneesti humalassa. Onneksi olen kiltti kännissäkin. 

Vierailija
5/7 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia kertoja. Asun ulkomailla ja välillä käväisen Suomessa. Se on yhtä juhlaa! Koirat mukana.

Vierailija
6/7 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Kiinaan työmatkalla mennessä humalassa vielä maahantulotarkastuksessa. Oli hauska yölento sinne päin. Krapula oli kyllä paha jetlaagiin yhdistettynä.

Vierailija
7/7 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli sata reissua lentämällä ilman alkoholia. Vain v 94 ja 15 kun olimme lentoyhtiön kutsuvieraina neitsytlennoilla otin lasit skumppaa.

No, en kyllä ryyppää muutenkaan