Oletko ollut sivistyneesti humalassa lentokoneessa? Juonut pelkkää valkoviiniä? Sitten Suomeen saapuessa lentokentällä huomasit olevasi huma
Kommentit (7)
Miksi yleensäkään koneessa pitäisi juoda alkoholia?
Takavuosina, kun alkoholi oli ilmaista myös turistiluokassa, näin kävi Euroopan lennoilla melkein aina. Ensin ruoan kanssa pikkupullo viiniä, sitten kahvin kanssa konjakkia + santsikonjakki. Lennon lopulla vielä toinen pikkupullo viiniä. Kivaa oli lentäminen ja kotiinpaluu.
Lensin takaisin Suomeen ja kone oli melkein tyhjä. Stuertit kävivät jatkuvasti kysymässä haluaisinko jotain juotavaa ja suosittelivat cocktaileja. Minähän tein työtä käskettyä🤣 Jeps, olin sivistyneesti humalassa. Onneksi olen kiltti kännissäkin.
Monia kertoja. Asun ulkomailla ja välillä käväisen Suomessa. Se on yhtä juhlaa! Koirat mukana.
Olen ollut Kiinaan työmatkalla mennessä humalassa vielä maahantulotarkastuksessa. Oli hauska yölento sinne päin. Krapula oli kyllä paha jetlaagiin yhdistettynä.
Yli sata reissua lentämällä ilman alkoholia. Vain v 94 ja 15 kun olimme lentoyhtiön kutsuvieraina neitsytlennoilla otin lasit skumppaa.
No, en kyllä ryyppää muutenkaan
No en. Siis olen juonut juonut sen pullon valkoviiniä (3,75dl) lennon aikana, mutta en kyllä ole humalassa ollut missään vaiheessa.