Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Home ongelmista tietävät. Miten vuokra-asunnoissa toimitaan?

Vierailija
07.03.2007 |

Meillä joka lapsi ruvennut tässä asunnossa sairastaan korvia. Lisäksi nuorin jatkuvasti henki ahtaalla.

Miten toimisitte?

Täällä asunnossa on t-o-d-e-l-l-a outo haju joka ei tuulettamalla ja siivoamalla lähde.

Nyt olemme muuttamassa pois.

Voisikohan 70luvulla rakennetussa betoni kerrostalossa ylipäätään olla hometta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eivät hoida asiaa niin sitten kaupungin rakennusvalvontaan tms, sieltä varmasti tulee joku katsomaan. Kerrostalossa ongelma koskettaa muitakin asukkaita joten asia olisi syytä ottaa puheeksi. Eikä se korjaannu itsestään, päinvastoin kosteusvauriot muhivat siellä ja aiheuttavat aikapommin.

Vierailija
2/6 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja MITÄÄN irtisanomisaikaa ei ole tuollaisessa tapauksessa sanoo laki mikäli on homeasunto. saatte lähteä VÄLITTÖMÄSTI samana päivänä ilman että mitään tarvii maksaa tai odotella mitään kuunloppuja.

T: Vuokranantaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko mahdollisesti tietnnyt homeongelmasta vai ei......

Vierailija
4/6 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut useammista tapauksista joissa eristeet ovat kastuneet.

Vierailija
5/6 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös makuuhuoneen yhdessä nurkassa on vintistä tullut kosteusvaurio. Olemme asuneet tässä asunnossa 2½v ja kipeä olen ollut jatkuvasti+astmalääkitys tuplaantui sen jälkeen, kun tähän muutimme. Tämä syksy/talvi on ollut ihan huippu minun sairastelussa, kun kuuri loppui maanataina, seuraavana viikonloppuna iski uusi flunssa ja siitä viikko, niin taas uusi kuuri poskionteloihin. Ja syksyllä myös monta kuuria. Nyt on 4 päivää siitä, kun kuuri taas loppui, että " innolla" taas odotan, koska iskee uudelleen. Jos vaikka sitten helpottaisi, kun tämä ongelma on hoidettu, täällä asunnossa.

Vierailija
6/6 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suihkun lattia on myös alta märkä, eli sekin tullaan repimään auki ja kuivattamaan. Pilkuille tehdään joku mikrobipesu tai jotain. Betonitalo muuten tämäkin...3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän