Sointu Borg & Tyrkyt, missä keskustelu?
Siinähän tuo ongelma otsikossa. En löydä keskustelua. Olisi mielenkiintoista kuulla mitä mieltä kaikki on ohjelmasta. Löysin pari keskustelua, mutta ilmeisesti ketjut on poistettu, koska hakemaani sisältöä ei ole saatavilla....
Kommentit (290)
Vierailija kirjoitti:
Hän on todella seksikäs ja filmaattinen nainen.
Moi Sointu!
Soinnusta tulee kylläkin seuraava Lenita Airisto.
Psst.. seksikkyyttä on myös äly, asiantuntemus ko.aiheesta ja vakuuttavuus (:
Se ettei mm.toistele itseään liian pitkään. Hmm... ei valitettavasti tässä ohjelmassa, sry.
Jos Soinnun suurin saavutus on seksikkyys niin kauas ei olla päästy pillumagneetti-ajoista.
Tämän nimi on Soimtu ja tyrkyt, koska Sointu itse samaistuu tyrkyksi kuten hän sanoikin. Ongelma on, että noiden kilpailijoiden brändit ovat kaukana tyrkkyilystä eikä heistä oikein kukaan sovellu Soinnun manttelinperijäksi eikä jalanjälkiin.
Katoin pari jaksoa ja eiiiiiii :D miten väsynyttä ja loppuun kulutettua.
Joo hei "Soinnun manttelinperijät" ois ollu vähän sopivampi nimi ! Kerkeisköhän ne viel vaihtaa sen?
Miten epäkiinnostavaa.... keskenkasvuisia nuoria suuntaa etsimässä. Ja täti Sointu <3 jotenkin sulonen ohjelmaformaatti jopa. Voi<3 Hukassa24h ois myös hyvä nimi tälle? Katson itse ehm.. pitkän ja tuskallisen harkinnan jälkeen kuitenkin mieluummin niitä kissavideoita.
Sami-isukkihan on Ylen 'vaaliasiantuntija'.
Tulee vaan mieleen, miten tällainen roskaohjelma on otettu Ylelle, kaiken siihen kohdistuneen polemiikin jälkeen.
Hmm....
Suomessa on hei myös uraohjauspalveluita tarjolla! Toivottavasti ohjelmassa muistetaan mainita myös se.
"Näin teistä tulee yhtä hienoja kuin minä" -ohjelma
Väksellä väännetty ohjelma. Näinkö paikallaan Suomen media polkee. Soinnulla ei oo mitään uutta sanottavaa niin oisko joku toinen ihminen hei välillä? Sinällään ihan hyviä pointteja hänellä mut kuka jaksaa enää kuunnella.
Jostain se elanto on revittävä !!
Vierailija kirjoitti:
Sami-isukkihan on Ylen 'vaaliasiantuntija'.
Tulee vaan mieleen, miten tällainen roskaohjelma on otettu Ylelle, kaiken siihen kohdistuneen polemiikin jälkeen.
Hmm....
Totta muuten.
En jaksanut ees kattoo. Soinnulla sama radiokanava päällä. Pitäiskö vaihtaa juttuja välillä? Esittäytyy nuorison asiantuntijana ja parhaana koutsina. Viimesen päälle sivistynyt nainen tosissaan krhm juu on on
Hän on todella seksikäs ja filmaattinen nainen.