Sointu Borg & Tyrkyt, missä keskustelu?
Siinähän tuo ongelma otsikossa. En löydä keskustelua. Olisi mielenkiintoista kuulla mitä mieltä kaikki on ohjelmasta. Löysin pari keskustelua, mutta ilmeisesti ketjut on poistettu, koska hakemaani sisältöä ei ole saatavilla....
Kommentit (290)
Vierailija kirjoitti:
Sama levy jäänyt päälle
Muutama vuosi eteenpäin ja Soinnusta tulee meille uusi Karita Mattila, paitsi ettei Sointu osaa edes laulaa. Mutta sellaista on nykyaika.
Mietin kans samaa että mikähän on Soinnun markkina-arvo somessa muutaman vuoden päästä? Tai näiden nuorten...
Brändit on näillä niin ohuessa narussa että naps vaan niin on poikki. Artulla oli edes jotain järkevää sanottavaa
Iso virhe tullut sille, joka ohjelman nimen on keksinyt. Nimi suorastaan karkottaa katsojat. Ammattilaisia kannattaisi käyttää ja jos Ylen tuotantoa rahaahan olisi runsaasti.
Ei vois vähempää kiinnostaa. Huoh.
Tämäkin ohjelma vaikuttaa siltä, ettei sitä ole tarkoitettu kaiken pahan alkujuurelle, valkoisille setämiehille.
Mikähän tuon Soinnun oma brändi sitten on? Sitäkin vois olla hyvä kirkastaa. Ainakin kova tunne on hänellä päällä. Mikä hätänä? Tulee mieleen itseni teini-ikäisenä. Onkohan 10v päästä tuo sama vimma vielä.
Polarisoiva ohjelma tämäkin, ompa vastuullista. Soinnun ja Jannin podista olen kyl tykännyt mutta vain siksi et Janni tuntuu kykenevän keskusteluun myös kaikrnlaisen miessukupuolen kanssa. Sointu taas jos on samaa mieltä hänen kanssaan? Onko mun vaikutelma väärä vai mitä muut on mieltä?
Hassua et heidän podissakin on musta lista joillekin kuuntelijoille. Ompa kehittävää ja ymmärrystä lisäävää keskustelua hei!!
Ei aukea mulle tää ohjelma??? Mikä pointti
Tätäkö näytetään ylpeänä yläasteen opon tunneilla:D epäilen
Niin turha julkkis tämä ohjelman mentorikin että ei vakuuta.
Soinnulla ei oikeesti oo mitään kompetenssia uraohjaukseen ja tuolla vaan lätisee tyhjiä. Voi itku :D
Ois meillä muutama asiantuntija varmaan Suomessa joilla ois enemmän asiaa nuorille, mut ei. Eläköön Yle!!!
Tästä ihmisestä tulee aina vain yksi lausahdus mieleen: tyhjät tynnyrit kumisevat eniten.
Taas yksi pride-/seta-ideologiaa ajava ohjelma. Onpa tasapuolista verovarojen käyttöä.
Miten voi ees olla näi turhaa sisältöä =D
Tästäkö me maksetaan?