Sähköautofanaatikoille tiedoksi: auton sähköjärjestelmä tilttasi -20 asteen pakkasessa ja olemme 800 km päässä kotoa
Seuraava auto on bensa tai diesel. Kyseessä on n. 60 000 euron auto, luulisi tuohon hintaan saavan hyvän auton, mutta ei.
Kommentit (100)
Ihan samat vakuutukset niihinkin myydään. Sijaisauton saa saman tien mihin vaan, oli bensa tai sähkö.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samat vakuutukset niihinkin myydään. Sijaisauton saa saman tien mihin vaan, oli bensa tai sähkö.
Sillä sijaisautolla ei pääse kotiin, vaan pitää mennä junalla.
Ap
Voihan kurjuus ! Toivottavasti apua on saatu .
Semmoinen satu taas Tepolta tälläkertaa
Onko Tesla? Pistä palamaan vaan, et kuitenkaan kehtaisi enää ajaa sillä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Tesla? Pistä palamaan vaan, et kuitenkaan kehtaisi enää ajaa sillä.
Ei ole Tesla. Muitakin sähköautoja on olemassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja asia on tosi.
Ap
Ja tietenkin sinne Lappiin piti päästä ksematta pskomatta omalla autolla? Olihan mukana vene trailereineen ja kesämökki?
Vierailija kirjoitti:
Kannattiko? 🤣
Ei tietenkään.
Ap
Eipä kyllä kaikki bensa-autokaan lähde 20 asteen pakkasella käyntiin ilman lämmitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Äitiäsi nussiva läskisika olet
Vierailija kirjoitti:
Ja tietenkin sinne Lappiin piti päästä ksematta pskomatta omalla autolla? Olihan mukana vene trailereineen ja kesämökki?
Tietysti tänne tullaan omalla autolla, koska ei täällä muuten pääse liikkumaan mihinkään. Vene ja mökki ovat täällä jo valmiiksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti tänne tullaan omalla autolla, koska ei täällä muuten pääse liikkumaan mihinkään. Vene ja mökki ovat täällä jo valmiiksi.
Ap
Nyt onkin hyvä veneillä!
Vierailija kirjoitti:
Eipä kyllä kaikki bensa-autokaan lähde 20 asteen pakkasella käyntiin ilman lämmitystä.
No ei ehkä lähde, mutta ei meillä ole koskaan aiemmin mikään auto jättänyt ns. tien päälle.
Ap
Ja ensimmäinen asia mitä teit oli kirjoittaa vauvapalstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nyt onkin hyvä veneillä!
Veneillään kesällä, mutta kukin toki tyylillään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Äitiäsi nussiva läskisika olet
Ei kannata projisoida omia haaveitaan muihin.
Ap
Voi kyynel. Mun edullisessa sähköautossa ei ollut ongelmia viime vuoden paukkupakkasillakaan.