Naiset eivät ole miesten terapeutteja
Naiselle on hengenvaarallista yrittää auttaa ja olla samassa tilassa passiivisaggressiivisen miehen kanssa. Te voitte soittaa suutanne pitkin nettiä kuinka nainen menehtyy yksinään kissalaumansa keskelle. Moniko kissa päätyy surmaamaan omistajansa? Niin? Aivan! Teille miehille löytyy kyllä terapeuttien hyväksymiä Amazonista saatavia harjoitusoppaita tai Talkspacesta terapeutteja/psykiatreja.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat vain toistensa terapeutteja. Miesten pitää maksaa omasta. Tämänkin takia miehillä pitää olla parempi palkka samasta työstä.
Miksi kummassa miehet eivät voi olla toistensa terapeutteja, vaan teetättävät tämän ilmaistyön naisilla ja olettavat sen takia ansaitsevansa parempaa palkkaa, kun tekevät vähemmän työtä?
Tässä vaiheessa kyllä pitää sanoa, että feministien mopo on jo karannut aikoja sitten. Ehkä nämä itse ymmärtää, mistä puhuvat. Aika villejä ajatusloikkia tässä kyllä on.
Miehet ovat toistensa terepautteja. Ongelma vain parisuhteessa olevilla miehillä on se, ettei kaverita saa nähdä , koska se on poissa kodinhoidosta.
Vai ei parisuhteessa saisi nähdä kavereita, mistä olet tuollaista keksinyt? Ei niihin kotitöihin koko iltaa mene kun keskittyy ja tekee kerralla hyvin. Lastenhoidonkin voi järjestää niin että toinen jää kotiin vahtimaan ja toinen lähtee tapaamaan kavereita, kunhan se tapahtuu tasapuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikohan sukupuoli se siellä terapeutilla laukkaa läpi elämänsä...
Naiset tietysti, koska he eivät koe perusoikeudekseen sitä, että oma läheinen toimii heille oksennusämpärinä ja kädestäpitelijänä.
Ja nalkutus ei suinkaan ole oksennusta miehen päälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesasiamiehet on homoja. Ne ei vain tajua olevansa, hitaita kun ovat..
Homous on ok, pankaa äijät toisianne ja jättäkää naiset rauhaan.
Ehkä se vuosi 2025 jonain päivänä saapuu sinne maaseudullekin, missä näköjään elätte vielä 1950-lukua kun homous on noin kauhea asia. Huoh.
Jep. Nyt koodi sana miehen seksuaaliseen häpäisyyn on incel. Muistakaa käyttää tätä kaikissa yhteyksissä, joissa joku mies sanoo tai tekee jotain, mistä ette pidä. Se on raikasta ja omaperäistä.
Parempi että te tädit keskityttte niiden villasukkien kutomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta kun uutisissa on juttua miehensä murhaamaksi joutuneista naisista, kiitän onneani siitä että olen sinkku. On suuri etuoikeus asua yksin, silloin ei tarvitse kotona pelätä ketään.
Haudassa saat olla vielä enemmän rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tietysti, koska he eivät koe perusoikeudekseen sitä, että oma läheinen toimii heille oksennusämpärinä ja kädestäpitelijänä.
Määrittele nalkutus. Jos huomautat puolisoasi siitä ettei hän taaskaan ole tehnyt velvollisuuksiaan, onko se sinusta nalkuttamista? Kyllähän työpaikallakin tulee valitusta jos laiskottelee ja jättää oman osuuden tekemättä, ovatko työkaverit silloin nalkuttajia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat vain toistensa terapeutteja. Miesten pitää maksaa omasta. Tämänkin takia miehillä pitää olla parempi palkka samasta työstä.
Miksi kummassa miehet eivät voi olla toistensa terapeutteja, vaan teetättävät tämän ilmaistyön naisilla ja olettavat sen takia ansaitsevansa parempaa palkkaa, kun tekevät vähemmän työtä?
Tässä vaiheessa kyllä pitää sanoa, että feministien mopo on jo karannut aikoja sitten. Ehkä nämä itse ymmärtää, mistä puhuvat. Aika villejä ajatusloikkia tässä kyllä on.
Miehet ovat toistensa terepautteja. Ongelma vain parisuhteessa olevilla miehillä on se, ettei kaverita saa nähdä , koska se on poissa kodinhoidosta.
Vai ei parisuhteessa saisi nähdä kavereita, mis
Misätähän olisin? Oletko yrittänyt joskus kertoa naiselle, ettei kotitöihin mene koko iltaa tai toinen voi hoitaa lasta, kun näet kavereita. Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta kun uutisissa on juttua miehensä murhaamaksi joutuneista naisista, kiitän onneani siitä että olen sinkku. On suuri etuoikeus asua yksin, silloin ei tarvitse kotona pelätä ketään.
*olen vanhapiika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele nalkutus. Jos huomautat puolisoasi siitä ettei hän taaskaan ole tehnyt velvollisuuksiaan, onko se sinusta nalkuttamista? Kyllähän työpaikallakin tulee valitusta jos laiskottelee ja jättää oman osuuden tekemättä, ovatko työkaverit silloin nalkuttajia?
Otan osaa jos teille lähäreille nalkutetaan töissä.
Mulle on psykiatri, psykiatrinen sairaanhoitaja ja psykoterapeutti suositelleet tyttöystävän hommaamista. Kuulemma mulla on käynyt satumaisen huono tuuri ihmisten kanssa ja että tarvitsisin läheisyydestä syntyvää tunnevastetta oppiakseni ettei ihmiset ole oikeasti niin pahoja kuin mitä luulen.
Että voi se ihan toisinkin olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenttisi on esimerkki nalkutuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on psykiatri, psykiatrinen sairaanhoitaja ja psykoterapeutti suositelleet tyttöystävän hommaamista. Kuulemma mulla on käynyt satumaisen huono tuuri ihmisten kanssa ja että tarvitsisin läheisyydestä syntyvää tunnevastetta oppiakseni ettei ihmiset ole oikeasti niin pahoja kuin mitä luulen.
Että voi se ihan toisinkin olla.
"Hommaa vaan tyttöystävä bro".
Päätä vaan olla pitkä jättiläinen ja komistus tuuhealla tukalla ja käy hakemassa tyttöystävä hyllyltä. Olet pahapersoonainen inkwell jos ei onnistu.
Niin me huomioimmekin. Te mielenterveysongelmaiset, sosiaalisesti kyvyttömät, naisen esineenä ja käyttöhyödykkeenä näkevät negatiivi-Niilot olettekin sitten oma lukunne eikä niin epätoivoista naista joka teikäläisiin vilkaisisi.