Naiset eivät ole miesten terapeutteja
Naiselle on hengenvaarallista yrittää auttaa ja olla samassa tilassa passiivisaggressiivisen miehen kanssa. Te voitte soittaa suutanne pitkin nettiä kuinka nainen menehtyy yksinään kissalaumansa keskelle. Moniko kissa päätyy surmaamaan omistajansa? Niin? Aivan! Teille miehille löytyy kyllä terapeuttien hyväksymiä Amazonista saatavia harjoitusoppaita tai Talkspacesta terapeutteja/psykiatreja.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisia naisia pitää hakata! Naiset itse haluaa jänniä miehiä! Razgaius lailliseksi!
Juokse incel junan alle!
Naisten mielestä vika on aina miehissä, eikä koskaan juu talaisissa.
Tutkimusten mukaan lesbosuhteissa esiintyy prosentuaalisesti huomattavasti enemmän lähisuhdeväkivaltaa.
The CDC has stated that 43.8% of les bian women reported experiencing physical vio lence, stalking, or ra pe by their partners. The study notes that, out of those 43.8%, two thirds (67.4%) reported exclusively female perpetrators.
Joka kerta kun uutisissa on juttua miehensä murhaamaksi joutuneista naisista, kiitän onneani siitä että olen sinkku. On suuri etuoikeus asua yksin, silloin ei tarvitse kotona pelätä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta kun uutisissa on juttua miehensä murhaamaksi joutuneista naisista, kiitän onneani siitä että olen sinkku. On suuri etuoikeus asua yksin, silloin ei tarvitse kotona pelätä ketään.
Niin, KAIKKI miehet ovat syyllisiä. Toivottavasti sinutkin joku raizgaa
Vierailija kirjoitti:
Miesasiamiehet on homoja. Ne ei vain tajua olevansa, hitaita kun ovat..
Homous on ok, pankaa äijät toisianne ja jättäkää naiset rauhaan.
Ehkä se vuosi 2025 jonain päivänä saapuu sinne maaseudullekin, missä näköjään elätte vielä 1950-lukua kun homous on noin kauhea asia. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet jotakuinkin normaali ihminen, niin et tunne vetoa murhaajiin etkä siis pariudu sellaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että kirkas auringonvalo ahdistaa sinua aivan kauheasti joten voit ottaa ylimääräisen rauhoittavan.
Psykiatrisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se vuosi 2025 jonain päivänä saapuu sinne maaseudullekin, missä näköjään elätte vielä 1950-lukua kun homous on noin kauhea asia. Huoh.
Lakkaisi palsta hu o r i en homottelu jos siitä voiso viedä oikeuteen. Toivottavasti sinutkin raizgataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet jotakuinkin normaali ihminen, niin et tunne vetoa murhaajiin etkä siis pariudu sellaisen kanssa.
Eihän kukaan ole murhaaja ennen kuin on murhannut.
Ap etuoikeutettuna miehenä kokee oikeudekseen naisten ilmaiset terapiointipalvelut, eikä nää mitään hassua siinä. Kyllä naisten pitää häntä palvella! Miehiltä taas ilmaisapua ei voi eikä saa odottaa!
Ap etuoikeutettuna miehenä kokee oikeudekseen naisten ilmaiset terapiointipalvelut, eikä nää mitään hassua siinä. Kyllä naisten pitää häntä palvella! Miehiltä taas ilmaisapua ei voi eikä saa odottaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, KAIKKI miehet ovat syyllisiä. Toivottavasti sinutkin joku raizgaa
Pllunpuutettasko projisoit? Hakkaa hanskaas niin ei tarvi puhista.
Miehet ovat naisten seksuaaliterapeutteja.
"Vau ihanat hiukset"
"Jani antoi super-liken" -Tinder-
"Haluaisitko Dubaihin? Maksan matkat"
"Upein píllu ikinä!" -Mies tuhdille naiselle aikuisten Reddit-palstalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikohan sukupuoli se siellä terapeutilla laukkaa läpi elämänsä...
Naiset tietysti, koska he eivät koe perusoikeudekseen sitä, että oma läheinen toimii heille oksennusämpärinä ja kädestäpitelijänä.
Hehe, se terapiassa ravaaminen on akoille trendi ja asiasta ovat kaikki mediat kirjoittaneet.
Vierailija kirjoitti:
Tilastollisesti moni nainen elää läpi elämänsä joutumatta väkivallan uhriksi.
Ne naiset ovat sinkkuja. Parisuhteessa olevista naisista lähes kaikki kokevat väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakkaisi palsta hu o r i en homottelu jos siitä voiso viedä oikeuteen. Toivottavasti sinutkin raizgataan.
Heitä hnttipllu voltti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasapainoisen vanhanpiian tekstiä 🤣
Ei tarvitse terapeutiksi ryhtyä, mutta sellainen pieni toive, että jos naisit huomioisitte ne kiltitkin miehet joskus 🤗
Tässä vaiheessa kyllä pitää sanoa, että feministien mopo on jo karannut aikoja sitten. Ehkä nämä itse ymmärtää, mistä puhuvat. Aika villejä ajatusloikkia tässä kyllä on.
Miehet ovat toistensa terepautteja. Ongelma vain parisuhteessa olevilla miehillä on se, ettei kaverita saa nähdä , koska se on poissa kodinhoidosta.