Seurustelumies alentaa elintasoani
Hän asuu paljon huonommassa asunnossa kuin minä (80-luku vs 2010-luku, sijainti, yms.). Olen tottunut syömään laadukasta ruokaa ja sitten yhtäkkiä pitäisikin syödä jotain jauhelihaa illalliseksi. Tajusin tämän vasta eron jälkeen. En halunnut olla pinnallinen, mutta kyllä nämä asiat tulevat tulevaisuudessa vaikuttamaan siihen kenen kanssa olen.
Kommentit (35)
Nainen ei voi ottaa itseään köyhempää miestä? Miksei se voisi toimia näinkin päin tasa-arvoisessa maassa?
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei voi ottaa itseään köyhempää miestä? Miksei se voisi toimia näinkin päin tasa-arvoisessa maassa?
Kyllä minä sitä yritinkin, mutta en uudestaan ala laskemaan elintasoani kenenkään takia
Oletpa nirppanokka
Jauheliha on ihan kelpo ruokaa, samasta eläimestä se tulee kuin filekin
Vaatimattomammin asuu minunkin seurustelukumppanini, mutta en anna sen häiritä . Vastaavasti hänellä on muuta potentiaalia annettavana suhteeseen, mitä en edelliseltä varakkaammalta saanut
Miehet käy usein lompakolle, koska ne pitää naisen lompakkoa omanaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska suomalainen nainen on ahne ja ajattelee miehessä vain rahaa. Suosittelen ulkomaalaista naista. Ei kannata uskoa katkerien suomalaisten naisten juttuja, vaan itse todeta, että ulkomaalaisia ei kiinnosta sun rahat.
Älä pelkää ei kukaan odottanutkaan naiseta kuin pinnallisuutta, materialistisuutta ja some kulissia. Naisille muiden mielipiteen on kaikkein tärkeimpiä asioita ja kaikki rahat menee ulkokuoren kiillotukseen
Vierailija kirjoitti:
Nahkalompsalla on kiva käydä... ;)
Vierailija kirjoitti:
Oletpa nirppanokka
Jauheliha on ihan kelpo ruokaa, samasta eläimestä se tulee kuin filekin
Vaatimattomammin asuu minunkin seurustelukumppanini, mutta en anna sen häiritä . Vastaavasti hänellä on muuta potentiaalia annettavana suhteeseen, mitä en edelliseltä varakkaammalta saanut
Siis pelkkää jauhelihaa ?? En kyllä ole mikään nirppanokka jos tuo ei mene pelkästään. Jos menee sinulla on kyllä heikko makuaisti.
No mikä se nyt on sitten elintasoa. Mulle se on sitä, että on varaa tehdä erilaisia asioita, eikä ole pakko venyttää penniä. Tämän mahdollistaa asuminen vanhassa ja ei hienossa talossa. Kai se jossain vaiheessa alkaa tuntumaan, että pitää hankkia hienompaa, mutta toistaiseksi näin. Jäähän tässä lainanhoitokulujen verran ylimääräistä, josta voi säästää lyhennyksen tulevaa hienompaa asuntoa varten ja silti jää muuhun käyttöön korkojen verran kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
No sehän on heidän oma. Ei varastaminen muuta omistussuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan ole puhunut köyhemmästä miehestä. Aloituksesta ei ainakaan se käynyt millään tavalla esille.
No elä hyvä ihminen seurustele sellasten kanssa. Ei sullakaan ole kaikki muumit laaksossa, jos et tuota tajua heti alkuun.
Ulkomaalaisista naisista vain positiivisia kokemuksia, vaikka niiden väitettiin olevan rahan perään.
Vierailija kirjoitti:
Hah tuohon et usko itsekään kun naisen rahat on naisen omia rahoja jotka käytetään vain naiseen. Miehen rahat on niitä yhteisiä rahoja millä rahoitetaan koko elämä ja tiedät sen itsekin. Niin harva nainen olisi valmis ottamaan köyhemmän tai edes sama tulisen miehen kun pitäähän naisten aina hyötyä miehestä rahallisesti. Tätähän te naiset olette itse sanoneet jo vuosia
Eikö ole ironista että naiset itse ilmaisevat hakevansa varakasta miestä, mutta sitten peppukipuilevat kun heitä sanoo ahneeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan ole puhunut köyhemmästä miehestä. Aloituksesta ei ainakaan se käynyt millään tavalla esille.
Olet se saatanan tyhmä yksilö, joka ymmärtää kaiken kirjoitetun päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaisista naisista vain positiivisia kokemuksia, vaikka niiden väitettiin olevan rahan perään.
Kai niissäkin on kansallisuus- ja yksilökohtaisia eroja, mutta saman huomannut. Suomalainen nainen tuntuu olevan ihmeen pakkomielteinen "naimaan ylöspäin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuloissa ei ehkä niin paljoa eroa, mutta rahankäytössä on. Hän käytti sitä harrastuksiin ja kavereiden kanssa oleviin rientoihin eikä elintason ylläpitämiseen. Enkä minäkään tuhlaa hirveästi, mutta haluan hyvää ruokaa vähintään. Ap
Saa valita seuransa. Osa asuu kai vanhassa talossa välttyäkseen uusien talojen ongelmilta.