Maajussille morsian Official 2025
Uudet maajussit esitelty.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…
Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1790)
Teijaa vanhentaa laihuus. Olisi nuoremman näköinen jos kiloja olisi enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Antin tulee pyrkiä teatterikouluun. Onko hänellä koulutusta tai peruskoulu?
Antille jos vähän rauhoittuisi löytyisi rooleja. Mielensäpahoittajan vastakohta.
Hän on kyllä kehittyvä tyyppi, oikein ihana. Hän on suorastaan vähän villi.
Kyllä muissakin on karismaa.
Eikös Antti harrasta kesäteatteria eli siellä näyttelemistä? Sopii hyvin
Aina on iljettänyt nuo yh-sankariäidit, jotka koettavat naimalla parantaa omaa ja lapsensa taloutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta jo lapsia tehneen ja yhna elävän samoin kuin eronneen on syytä valita samankaltainen mieheksi.
Poikamiehen ei tarvitse ryhtyä puolivalmiiseen perheeseen.
Mitä vikaa uusperheissä on?
On monin tavoin haasteellisempi ja sen myös kokeneet tietävät. Voi onnistuakin mutta haasteita edessä.
Ei näistä muista kun Antista osaa sanoa varmaksi kenet valitsee. Tai no Perttu varmaan sen Aadan joka muutamassa kohtaa jo emännöi Pertun vierellä ja sit itkee kun jää treffejä vaille. What? Sai Pertun jakamattoman huomion pitkän aikaa.
Villessä on jotain ja viimeistään toi talon vuokraaminen sen todisti. Äijä on liukas kun saippua. Haluaa ainakin julkisuuta.
Matti ja sen morsian ehdokkaat ihan ok. Ottanee Jennan. Mua häiritsee Jennassa joku. Ehkä sen ikä ja naama suhde. Näyttää niin vanhalta.
Antille toivoisin Enniä. Vaikuttaa fiksulta ja ulkonäöstään huolta pitävältä. Sitä Jonnaa tuskin Ees kiinnostaa. Pertulle Joensuun tyttöä Anniinaa. Ois kätevä treffailu matka. Villelle en osaa sanoa ketään. Matille Marikaa, mut tuskin valitsee.
Sitten tää varjosarja, ei herrajestas mitä porukkaa 🤣 Ritvan ainut ehdokas ei sille kelvannut vaikka vaikutti ihan asialliselta. Piialla oli niin alta riman. Jarnolle ei taitas ees Piia kelvata. Se paksu poika vähän ees yritti. Aleksi vaikutti suht normaalilta Mutta lippis se vaan pysy sitkeästi päässä, sisälläkin. Miia nyt on outo itsekkin ja tajusi, että ei sitä yhtä tyyppiä jota komeaksi kehui Kannata ottaa jatkoon.
Onko Lähitapiolan mainoksessa se yks entinen maajussin morsian, punatukkanen. Tuli valituksi. Lapsikin syntyi. Ainakin ihan saman näkönen ja -kuuloinen.
Hieman ihmetyttää nykynuorten pyöräilytaidot. Matilda ei kuulemma ole ajanut pyörällä moneen vuoteen ja kovin vaappuvaa oli meininki ajaessa. Autollako kulkee joka paikkaan tai bussilla?? Pyöräily on hyvää liikuntaa
Mitnkähän Antti filmin tekoon suhtautuisi. Katsoin hänen kasvonpiirteitään ja luulen, että pienillä avuilla hän muuntautuu eri rooleihin.
Kunhan ei pilaa itseään halvoilla sarjoilla, joissa kasvot kuluvat.
Mielensäpahoittajan vastakohta!
Tuomas Kyrö lukekoon tämän viestin.
Maajussi ville, niitä on tusinassa kolmetoista👎
Ison maatilan tai yrityksen pyöritys on vaativaa hommaa. Siinä tarvitsee 0-1 läheistä parisuhdetta, ei ole aikaa mihinkään ylimääräiseen hässäkkään ja säätöön jonkun yh-erityislapsi-tapauksen kanssa. Samat ongelmat kuin alkoholistin tai huumeriippuvaisen tai mielenterveysongelmaisen kanssa seurustelu, ongelmat kaatuisi koko ajan omaankin niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Ison maatilan tai yrityksen pyöritys on vaativaa hommaa. Siinä tarvitsee 0-1 läheistä parisuhdetta, ei ole aikaa mihinkään ylimääräiseen hässäkkään ja säätöön jonkun yh-erityislapsi-tapauksen kanssa. Samat ongelmat kuin alkoholistin tai huumeriippuvaisen tai mielenterveysongelmaisen kanssa seurustelu, ongelmat kaatuisi koko ajan omaankin niskaan.
Tämä yh on kyllä reipas tosin ehkä piintynyt hoitamaan lasta. Mutta näistä toisista saattaa myös kuoriutua joku ulkopuolella töissä käyvä ja kootona vain keittiötyöt tekevä henkilö.
Kiinnostavaa.
Olin yksinhuoltaja. Kyllä löytyi ihana mies silti. Elätin ihan itse lapseni. Ei saa yleistää näitä tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Ei näistä muista kun Antista osaa sanoa varmaksi kenet valitsee. Tai no Perttu varmaan sen Aadan joka muutamassa kohtaa jo emännöi Pertun vierellä ja sit itkee kun jää treffejä vaille. What? Sai Pertun jakamattoman huomion pitkän aikaa.
Villessä on jotain ja viimeistään toi talon vuokraaminen sen todisti. Äijä on liukas kun saippua. Haluaa ainakin julkisuuta.
Matti ja sen morsian ehdokkaat ihan ok. Ottanee Jennan. Mua häiritsee Jennassa joku. Ehkä sen ikä ja naama suhde. Näyttää niin vanhalta.
Antille toivoisin Enniä. Vaikuttaa fiksulta ja ulkonäöstään huolta pitävältä. Sitä Jonnaa tuskin Ees kiinnostaa. Pertulle Joensuun tyttöä Anniinaa. Ois kätevä treffailu matka. Villelle en osaa sanoa ketään. Matille Marikaa, mut tuskin valitsee.
Sitten tää varjosarja, ei herrajestas mitä porukkaa 🤣 Ritvan ainut ehdokas ei sille kelvannut vaikka vaikutti ihan asialliselta. Piialla oli niin alta riman. Jarnolle
Tässä täytyy ajatella myös näille maajusseille annettua ohjelma-aikaa. Ritva oli hölmö kun ei suostunut treffeille hän olisi ollut ohjelmassa mukana. Meini sitten miten tahansa.
Olisi löydettävä ohjelman aikana uutta seuraa näille. Muuten eivät saa ohjelma-aikaa.
Onneksi Antti on paljon mukana.
Ei ne maajussit tarvitse piikaa tai passaajaa. Niitä haetaan työkkäristä. Eikä mitään ****n emäntää. Vaan ihan vaan tasavertaista parisuhdetta. Erityislapsi äiteineen ei sovi kuvioon mitenkään, jos ei sitten asu ihan eri paikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Onko Lähitapiolan mainoksessa se yks entinen maajussin morsian, punatukkanen. Tuli valituksi. Lapsikin syntyi. Ainakin ihan saman näkönen ja -kuuloinen.
Ihan samaa olen miettinyt.
Olen itse velamies, joka ei ikinä halua huolehtia kenenkään kersoista, ja silti ihmettelen tuota kyynistä Aadan lyttäämistä. Ohjelmasta tulee lähinnä sellainen vaikutelma, että erityislapsen kanssa on ollut vaikeaa ja Aada on toistuvasti kokenut, ettei taustansa takia tule kohdatuksi omana itsenään (niin kuin sanoi); näistä syistä halu parisuhteeseen on aito ja voimakas ja liikuttuminen teeskentelemätöntä. On siksi hienoa, jos Aada löytää jonkun, jolle tämä kuvio sopii. Eivät isän roolin täyttäminen ja oikean parisuhteen löytäminen ole mitenkään toisensa poissulkevia (niin että jälkimmäinen olisi vain veruke ensimmäiselle).
Vierailija kirjoitti:
Maajussi ville, niitä on tusinassa kolmetoista👎
En usko tuota. Hän osaa puhua ja keskustella. Muita piirteitä ovat siisteys ja tyylikkyys ja hyvä ryhti.
Hän on kansainvälinen ja osaa koskettaa eli ei ole ihmispelkoinen. Minusta se on hyvä piire, että koskettaa olkapäästä tai muuten on läheisyyteen pystyvä siis vieraan ihmisen kohdalla .
Vierailija kirjoitti:
Olin yksinhuoltaja. Kyllä löytyi ihana mies silti. Elätin ihan itse lapseni. Ei saa yleistää näitä tapauksia.
No minä olen vastakkaisesti aina löytänyt lapsettoman miehen ja olen tyytyväinen siihen kun ei ole lapsia kummallakaan, eikä hankita.
Minua jotenkin häiritsee tämän Villen omahyväisyys siitä, että naiset oikein kilpailisivat hänestä. On jotenkin liukas kuin märkä saippua käsissä, ei saa mitään käsitystä. Sellainen kaikkirakastavatminua- luulon omaava tyyppi.
Ärsyttävästi hokee koko ajan sitä "Villen enkelit"- mantraansa. Oli sen eka lähetyksen naisten ison joukon vitsi ja edelleen se Ville hokee "täällä on Villen enkelit" ja "sieltä tulee viimeinen Villen enkeli". Luulisi näiden kolmen naisen jo tympiintyvän aiheeseen.
Minun tv ei viimisiä minuutteja näyttänyt. Oliko Ville siinä myös. Oliko seuraavasta jaksosta näyttöä.