Maajussille morsian Official 2025
Uudet maajussit esitelty.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…
Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1955)
Vierailija kirjoitti:
No ei tätä hersyvän ilopilleri-Vappua pidä vaihtaa yhtikäs mihinkään.
Vappu on moni osaaja!
Kaikenlaisia asioita osaa kyllä, mutta mitään ei kovin hyvin saati erinomaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tuo Ville vanhan näköinen. Luulin yli 70-vuotiaaksi, mutta onkin 58v. Alkoholi vanhentaa.
Oikeasti 58? Itse olen 55 ja mieheni tuon 58, mutta en ikinä voisi heitä pitää samanikäisenä vaikka eipä myökään mitään ruusunnuppuja enää olla.
"Sahaako silmään" iälläkin???
Näinköhän Antti valitsee Matildan. Ovat ainankin reagoineet sydämmillä toistensa elokuussa julkaistuihin Facebook kuviin.
Usein on sanottu, että televisiossa näyttää lihavammalta kuin mitä on. Kamera leventää kuvan reunaosissa, mutta ei muuten. Sen sijaan KAIKKI ihmiset näyttävät televisiossa vanhemmilta kuin "livenä". Tämän olen huomannut monta kertaa, mutta en tiedä mikä siihen on syynä. Kaikki rypyt ja uurteet ovat syvempiä ja ihon epätasaisuudet ja virheet "monistuvat.
Vierailija kirjoitti:
Usein on sanottu, että televisiossa näyttää lihavammalta kuin mitä on. Kamera leventää kuvan reunaosissa, mutta ei muuten. Sen sijaan KAIKKI ihmiset näyttävät televisiossa vanhemmilta kuin "livenä". Tämän olen huomannut monta kertaa, mutta en tiedä mikä siihen on syynä. Kaikki rypyt ja uurteet ovat syvempiä ja ihon epätasaisuudet ja virheet "monistuvat.
Valaistus eli käyttävät tehokkaita kirkkaita valoja ja sehän tuo kaiken esiin iholta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuitenkin se 64v.nainen näyttää TV:ssa nuoremmalta, kuin Ville? Häntä ei näytä vanhentavan TV.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tuo Ville vanhan näköinen. Luulin yli 70-vuotiaaksi, mutta onkin 58v. Alkoholi vanhentaa.
Oikeasti 58? Itse olen 55 ja mieheni tuon 58, mutta en ikinä voisi heitä pitää samanikäisenä vaikka eipä myökään mitään ruusunnuppuja enää olla.
No Ville on hyän näköinen olkoonpa minkä ikäinen tahansa..
Lipevä ukon tanttara, jolla huivi kaulassa ja pitkä tukka. Siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nännikorujen näyttäminen saattoi olla rokahtava vastaisku. Mutta huomasiko Antti ne ?
Höö... siis kellä on nännikorut?
Antin morsmaikku ehdokas. Punatukkainen.
Siinä olis Antille emäntä. Se kun ratsastaisi päällä niin siinä olis Antti poika ihmeissään kun isot hinkit heiluis naaman edessä.
Vierailija kirjoitti:
Näinköhän Antti valitsee Matildan. Ovat ainankin reagoineet sydämmillä toistensa elokuussa julkaistuihin Facebook kuviin.
Mihin kuviin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on kaukana ymmärtämään kansainvälistä smaltalkia. kansainvälisillä areenoilla kyllä puhutaan sujuvasti.
Ville osaa taidon puhua ja kyllä nämä naisetkin lähtevät mukaan. Miten sitten arkipäivä tulisi sujumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on kaukana ymmärtämään kansainvälistä smaltalkia. kansainvälisillä areenoilla kyllä puhutaan sujuvasti.
Ville osaa taidon puhua ja kyllä nämä naisetkin lähtevät mukaan. Miten sitten arkipäivä tulisi sujumaan.
Tuohan Ville toki kansainvälisen tuulahduksen maatiaisohjelmaan, osaa kehaista naista. Muilla poikosilla smaltalkki vielä hakusessa :D
Toistensa viimeisimpiin Facebook kuviin reagoineet sydämmillä. Antti Hepo-Oja nimellä löytyy facebookista
Jonnalla oli musta paita josta näkyi läpi. Ei ollut rintsikoita, mutta oli nännikorut. Jakso kun saapuu muita ennen Antin luokse ja heillä on jo ekat treffit silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vappu vaihtoon ja pois kaikista ohjelmista.
Höröttää voi vaikka kotonaan.
Heipparallaaa.
Täysin samaa mieltä. Ei ole edes mikään ilo silmille eikä korville.
Kyllä Vappu on hyvä ja ihana juontaja, mutta kaikkia ei kukaan voi miellyttää.
Minä kyllä tykkään vapusta juontajana.
Vierailija kirjoitti:
Heipparallaaa.
Samoin sinä hokemasta tuota yhtä ja samaa.
Vierailija kirjoitti:
Matilda saa sitten tottua olemaan Matilta. Antti kuului näin häntä kutsuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuitenkin se 64v.nainen näyttää TV:ssa nuoremmalta, kuin Ville? Häntä ei näytä vanhentavan TV.
Oli kyllä nuoren näköinen ja jos on vielä tuostakin nuoremman näköinen luonnossa niin hu hu.
Ja kyllä Antti näyttää ihan pojanklopilta. Ei päivääkään ikäistään vanhemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heipparallaaa.
Samoin sinä hokemasta tuota yhtä ja samaa.
No sillähän siitä pääsee, kun heipparallaa-juontaja poistuu. Tack o adjö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valaistus eli käyttävät tehokkaita kirkkaita valoja ja sehän tuo kaiken esiin iholta.
Ei kai ne pihalla kuvatessa mitään lisävaloja käytä??? Näähän on melkein kokonaan kuvattu ulkona.
Täysin samaa mieltä. Ei ole edes mikään ilo silmille eikä korville.