Maajussille morsian Official 2025
Uudet maajussit esitelty.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…
Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6158)
Matti teki väärän valinnan. Kyllä Suvi olisi sopinut paremmin tuollaiselle totiselle Matille. Suvilla on hyvä maalaishuumori, aivan mahtava nainen.
Vierailija kirjoitti:
Antti oli kyllä tosiaan väsyneen näköinen päätösjaksossa. Onkohan kesän työmäärä uuvuttanut miehen tai sitten oli vakavoitunut nyt eri tavalla.
Ei enää pirskahtelua ja naurua vaan että arki on heille alkanut.
Mutta kyllä se siitä...ei aina jaksa leikitellä.
Sama ilmiö Villellä...vakavat olivat hänelläkin ilmeet.
Vain minun havaintoja nämä.
Antti kyllä näyttää ihan tyytyväiseltä valintaansa.
https://kuvat.kaleva.media/images/v1/kalevacdn/jyIPx6uGL2cwXKRL59aVWGiM…
Jos Antti osaa suhtautua suurella joustavuudella ja toisesta korvasta sisään toisesta ulos -asenteella niin suhde saattaa kestää. Tuo nainen vaikuttaa tuittupäältä ja mököttäjältä ja muutenkin vaikealta, jotain pieniä viitteitä siitä oli jos osaa katsoa. Kun arki astuu todenteolla kuvaan, saattaa olla yhtä riitaa tuollaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos Antti osaa suhtautua suurella joustavuudella ja toisesta korvasta sisään toisesta ulos -asenteella niin suhde saattaa kestää. Tuo nainen vaikuttaa tuittupäältä ja mököttäjältä ja muutenkin vaikealta, jotain pieniä viitteitä siitä oli jos osaa katsoa. Kun arki astuu todenteolla kuvaan, saattaa olla yhtä riitaa tuollaisen kanssa.
Täysin eri mieltä. Minusta Matilda on kaikkea muuta kuin tuittupää ja mököttäjä, iloinen nuori nainen, joka löysi Antista hyvän kumppanin ja joka viihtyy maatilan töiden parissa, uskon hänen olevan hyvinkin tyytyväinen tällä hetkellä, kaikilla ei käy yhtä hyvä tuuri💞.
Malmgårdin kartano julkaissut kuvia ja videoita filmauksista, mm. Villen ryhmätreffipäivästä. Johon Ville kohteliaana miehenä laittanut kauniin kiitoksen:
"Tuo oli kyllä huippu hieno päivä teidän kartanon kauniissa puutarhassa! Kiitokset vielä isäntäväelle!"
Nuo viimeiset jaksot - mitä suhteissa on tapahtunut - on kuvattu elokuun lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää mitä näille morsiamelle ha sulhasille kuuluu...
Oli sen verran mielenkiintoisen erikoisia tyyppejä. Ei ole aikaisemmilla kausilla vastaavia olla.
Temppari Kuronen vois ottaa nuo sinkut hoiteisiin ja viedä ne villalle kuukaudeksi rietastelemaan.
Ois kyllä kumma jos Kuronen ei saisi mitään aikaan
No viime vuonnakin tuli vain yksi pari, porilainen Pekka ja Reetta ovat tietääkseni edelleenkin yhdessä, mutta itse haluaisin kuulla, miten Millan ehdoikkaille, joista hänelle ei lopulta kelvannut kukaan, mutta jotka kaikki olivat minusta hyviä, miten heille on käynyt, ovatko ohjelmassa mukanaolon myötä löytäneet kuitenkin rakkauden?
Pekka ja Reetta menivät kihloihin elokuussa.
- Elokuussa Pekka kosi! Ja tokihan minä kyllä vastasin!, Reetta hymyilee ja näyttää kiiltelevää sormustaan.
https://www.sv24.fi/ajassa/vahva-tahto-yhteisesta-elamasta-kylasaaressa…
Hyvin kyllä oli täällä porukka kartalla Aadan tarkoitusperistä ihan päivästä 1 alkaen.. heti olisi ollut muuttamassa Pertun kämpille kun kuvaukset loppuivat 😳 Että semmonen tapaus sitten, ihan klisee.
Arvasin ettei Matin ja Jennan suhde kestä. Jenna oli liian rauhallinen ja tasainen kaksimieliselle Matille. Matti tarvitsisi hieman räiskyvämmän persoonan. Eivät he ulkoisestikaan mielestäni sopineet yhteen. Matti ehkä etsii hieman urheilullisempaa.
Antti oli tosiaan väsyneen näköinen. Silmien alle tulleet ihan rypytkin. Mikä lie noin valvottanut?
Perttu selitteli aivan ympäripyöreitä. Ei oikein uskaltanut sanoa suoraan että Aadan erityislapsi ja muuttotoiveet saivat hänet perääntymään. Ymmärrän kyllä täysin Perttua. Hän on vielä nuori, komea mies. Ei tarvitse ottaa valmista pakettia kerralla.
Ville oli kuin varjo entisestään. Iloisuus oli kadonnut. Selvästi oli vaikea puhua hänen ja Outin epäonnistuneesta suhteesta. Mitä lie tapahtunut heidän välillään? Jotenkin tuli fiilis että erosivat huonoissa tunnelmissa.
Ville oli viimeisessä ohjelmassa oma tyylikäs ja rauhallinen itsensä. Puhui hyvin ja fiksusti, myös niin, ettei Vapulle jäänyt paljon testattavaa. Hän jäi vähän sivuosaan, kun keskityttiin dramaattisempiin pareihin ja Antin ja Matildan hyviin uutisiin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kyllä oli täällä porukka kartalla Aadan tarkoitusperistä ihan päivästä 1 alkaen.. heti olisi ollut muuttamassa Pertun kämpille kun kuvaukset loppuivat 😳 Että semmonen tapaus sitten, ihan klisee.
Onko tuo ihan tyypillistä käytöstä naisilta, että halutaan Kuta kuinkin heti muuttaa yhteen uuden mieskumppanin kanssa? Minä naisena ainakin haluan pitkään (vähintään vuoden) seurustella ennen yhteemuuttoa. Sitä paitsi minulla on omistusasunto, joten hirveä hulabaloo ensin myydä se tai vuokrata ja sitten pitäisi vielä vuokrata yhdessä uusi asunto kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mennä edes ohjelmaan jos kukaan ei kelpaakaan. No onneksi edes Antti löysi emännän. Muillekin oli tarjolla ihan hyviä ehdokkaita mutta ei kelvannut.
Ei näille nykyajan miehille enää kelpaa kukaan tavallinen nainen.
Joonas ja Linda vuoden 2022 ohjelmasta odottavat toista lastaan. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussille-morsian-ohjelmassa-raka…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää mitä näille morsiamelle ha sulhasille kuuluu...
Oli sen verran mielenkiintoisen erikoisia tyyppejä. Ei ole aikaisemmilla kausilla vastaavia olla.
Temppari Kuronen vois ottaa nuo sinkut hoiteisiin ja viedä ne villalle kuukaudeksi rietastelemaan.
Ois kyllä kumma jos Kuronen ei saisi mitään aikaan
No viime vuonnakin tuli vain yksi pari, porilainen Pekka ja Reetta ovat tietääkseni edelleenkin yhdessä, mutta itse haluaisin kuulla, miten Millan ehdoikkaille, joista hänelle ei lopulta kelvannut kukaan, mutta jotka kaikki olivat minusta hyviä, miten heille on käynyt, ovatko ohjelmassa mukanaolon myötä löytäneet kuitenkin rakkauden?
Pekka ja Reetta menivät kihloihin elokuussa.
- Elokuussa Pekka kosi! Ja tokihan minä kyllä vastasin!, Reetta hymyilee
Näistä onnistumisista on kiva lukea, tulee itsellekin hyvä mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännästi kaikilla kolmella maajussimiehellä oli tunteet hiipuneet, omien sanojensa mukaan. Olen 90% varma että todellisuudessa heidät jätettiin. Eihän miehet tietenkään kerro sitä kameroiden edessä Suomen kansalle.
No mä olen nainen ja olen deittaillut paljon ja n. 2/3 miehistä on antanut minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen, joten minä ainakin uskon, että nuo miehet ovat antaneet pakit naisille.
Pinttyneitä vanhoja poikia ovat, sitoutumiskammoisia mamman poikia!
Vierailija kirjoitti:
Perttu varmaan kuunteli muiden mielipiteitä. Ehkä sen vanhemmat eivät pitäneet Aadasta. Tai olivat mahdollisesti sitä mieltä ettei Aada ole se oikea. Ehkä myös lapsi vaikutti. Aadan ei olisi kannattanut hoppuilla.Olisi voinut kuitenkin kokeilla miten arki pyörii Aadan ja lapsen kanssa.
Ei kelvannut ei, kun oli vasa perässä
Vierailija kirjoitti:
Joonas ja Linda vuoden 2022 ohjelmasta odottavat toista lastaan. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussille-morsian-ohjelmassa-raka…
Hienoa!
Vierailija kirjoitti:
Perttu valitsi kaunisvartaloisimman naisen, ja varmaan toivoi jotain fwb -tyyppistä suhdetta. Kun taas Aadalle näitä olisi tarjolla yllin kyllin, mutta vähemmän heitä, jotka etsivät vakavaa.
Ai jos mies ei heti muutaman viikon tapailun jälkeen halua muuttaa yhteen, niin mies silloin haluaa fwb -suhteen?
Villelle ohjelma oli ennen kaikkea hyvä sauma markkinoida tuotteitaan/yrityksen tunnetuksi tekemistä. Kuinka monta kirjettä hän saikaan? Eiköhän sieltä olisi löytynyt ohjelman jälkeenkin sopivia treffiehdokkaita tutustumiseen. Jos kumppania vakavissaan toivoo ja etsii.
No mä olen nainen ja olen deittaillut paljon ja n. 2/3 miehistä on antanut minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen, joten minä ainakin uskon, että nuo miehet ovat antaneet pakit naisille.