Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian Official 2025

Vierailija
19.02.2025 |

Uudet maajussit esitelty. 

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…

Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6488)

Vierailija
4281/6488 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville etsii / saa näyttävämpää, no jaa. Mitä enemmän on Villeä katsellut sitä enemmän hänen ns charminsa on tipahtanut. Aina sama huivi , samantapaiset jutut, ei oikein yllätyksellistä, joku kumma olo hänestä jää. Opetellut katsomaan silmiin ja aina yhtä hymyä, ei jää aito fiilis. Ja tiedän että olen nyt paha: hampaat keltaiset. Jos itse menisin tosi tv ohjelmaan, käväisisin ainakin hampaat valkaisemassa. 

Totta. Tällaisena naisena, jonka isä Ville voisi ikänsä puolesta olla, pystyn arvioimaan häntä kriittisemmin kuin ehkä osa, joka on hurmaantunut hänen lipevyydestään ja päälleliimatusta yltiöromanttisuudestaan. Minusta pahinta on ymmärtää se, että tän bisneksen edistämisprojektinsa sivussa hän oli kykenevä kohtelemaan ehdokkaita siten, että itse hyötyy siitä. Oli liukas kuin saippua, ei saanut otetta millainen mies Ville todellisuudessa on. Se I love y

**

huhhuh. Juuri tämä.

Vierailija
4282/6488 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut yllätys, että Antti ainoana enää yhdessä valittunsa kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4283/6488 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville etsii / saa näyttävämpää, no jaa. Mitä enemmän on Villeä katsellut sitä enemmän hänen ns charminsa on tipahtanut. Aina sama huivi , samantapaiset jutut, ei oikein yllätyksellistä, joku kumma olo hänestä jää. Opetellut katsomaan silmiin ja aina yhtä hymyä, ei jää aito fiilis. Ja tiedän että olen nyt paha: hampaat keltaiset. Jos itse menisin tosi tv ohjelmaan, käväisisin ainakin hampaat valkaisemassa. 

Totta. Tällaisena naisena, jonka isä Ville voisi ikänsä puolesta olla, pystyn arvioimaan häntä kriittisemmin kuin ehkä osa, joka on hurmaantunut hänen lipevyydestään ja päälleliimatusta yltiöromanttisuudestaan. Minusta pahinta on ymmärtää se, että tän bisneksen edistämisprojektinsa sivussa hän oli kykenevä kohtelemaan ehdokkaita siten, että itse hyötyy siitä. Oli liukas kuin saippua, ei saanut otetta millainen mies Ville todellisuudessa on. Se I love y

Oli kyllä tympeä temppu Outille.

Vierailija
4284/6488 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on taistellut itselleen perustuslaillisen sananvapauden.

Paitsi tietysti vauva.fi:ssä!!!!

Alanpa tehdä tutkimusta näitten moderaattorian systemaattisesta toiminnasta ja linjasta.

Alkaa kiinnostaa yhä enemmän. Ja myös keitä he ovat. 

Vierailija
4285/6488 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nyt haloo ja hetkinen. Eikö Outikin ollut yrittäjä? Eipä näkynyt hänellä brändinsä mainospaitaa teeveessä. Kyllä oli kova mainoskikks villeltä lähteä pelleilemään rakkaudella. Sitten syyttää tuotantoyhtiötä vielä siitä, että pyysivät ohjelmaan.  Ihan kuin ei mitään vastuuta muka Villellä itsellään.

Vakkari on/off naisystävä odottaa Fugessa, on varmaan mukana öljybusineksessa

Vierailija
4286/6488 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt näyttänyt kauneuskaan riittävän parisuhteeseen asti. Kaunishan Aada oli, mutta ei tainut maatalon emännän ainesta olla?

Kauneus on katsojan silmässä, eikä makuasioista kannata kiistellä. Nämä vanhat totuudet pätevät edelleen .

Niinpä. Meille 2- ja 3-kymppisille (ja varsinkin kaupunkilaisille) Aada näyttäytyy ihan perusnättinä eikä minään superkaunottarena. Näin ihmeellisiä kommentteja, jokuhan kirjoitti että Aada voisi olla Miss Suomi/malli/rikkaiden NHL-lätkäpelaajien kilpailema. 😄 Menikö pikkaisen överiksi? Olen katsonut Huippumalli haussa -sarjaa ja tiedän mallimaailmasta. Esim. aika ohut tukkahan hänellä on. Itse siis ajattelen ja Perttu varmaan myös, ettei ulkonäkö ollut mitenkään poikkeuksellinen. Muistaakseni Perttu ei edes maininnut ulkonäöst

Luultavasti joku Aadan sukulainen hehkuttamassa täällä. Tuskin muilla tulisi mieleen noin imelästi ylistää random tosi-tv osallistujan ulkonäköä.

Vierailija
4287/6488 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä lapsettomana huolisi lapsellista. Säätöä joka taholle koko ajan. Ja pitäisi alkaa vieraan tenavan kasvattajaksi ja elättäjäksi. Ei kiitos!

Vierailija
4288/6488 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten turvakenkä mies?

Vierailija
4289/6488 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomas & Antti pelastivat sarjan häpeältä. Miten hauskaa, sekä pääsarja että sivusarja saatiin päätettyä onnellisiin kuviin. Mahtoi olla tuotantoyhtiöllekin helpotus. 😄

Antin ajoittain vakavasta ilmeestä johtuen luulin jo, että kaikki olisivat eronneet. Olisi ollut kyllä vaikeampaa julistaa ensi vuoden haku alkaneeksi, jos lopputuloksena ei yhtään paria.

Vierailija
4290/6488 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi ei Outi nähnyt kuinka feikki tuo Ville oli. Sama hiton virne naamalla. Sellainen näyttelijä. Helppo oli saada mainosta tuon ukon.

Vierailija
4291/6488 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä nykyaikaa paljon ihmetelleenä, en voi muuta sanoa taas tämänkin ohjelman lopputuloksen perusteella, että mitä ihmettä nämä ihmiset oikein odottaa parisuhteelta. Kaikki vatvoo jotain *kemiaa, tunnetta, syvää yhteyttä* ym. ja todellisuudessa ovat nähneet valittujaan muutaman onnettoman kerran.

Saa jäädä pitkäksi aikaa kyllä omilleen, jos etsii jotain salama kirkkaalta taivaalta -tuntemuksia. Antti ja Matilda on symppiksiä, ja alkoivat heti työn kautta tutustumaan toisiinsa.

Vierailija
4292/6488 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4293/6488 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ehkä olisi ollut parasta mainita lapsesta jo esittelykirjeessä?"

varmasti aada on lapsestaan kirjeessä maininnutkin. Hän sanoi ensimmäsillä pikatreffeillä "Minulla tosiaan on 5-vuotias lapsi". Eli antoi ymmärtää, että on ollut puhetta siitä,että on lapsi. Sitten hän myöhemmin seuraavilla treffeillä tarkensi, että hän on muuten totaali-yh ja lapsi on erityislapsi.

Vierailija
4294/6488 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän oli heti muuttamassa asumaan saman katon alle pienen lapsen kanssa? ehkä joku naispuolinen voi selittää tätä logiikkaa, sillä miehenä en ymmärrä.

minustakin tuntuu oudolta, vaikka olen nainen. Ethän sä oikeasti edes kunnolla tunne sitä henkilöä jos olet muutaman kerran treffaillut. Mikä kiire on muuttaa yhteen? 

Millä paikkakunnalla Aada muuten asuu? Mietin vaan, että ihanko meinasi kaukaakin muuttaa Polvijärvelle Pertun luokse?

Vierailija
4295/6488 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä nykyaikaa paljon ihmetelleenä, en voi muuta sanoa taas tämänkin ohjelman lopputuloksen perusteella, että mitä ihmettä nämä ihmiset oikein odottaa parisuhteelta. Kaikki vatvoo jotain *kemiaa, tunnetta, syvää yhteyttä* ym. ja todellisuudessa ovat nähneet valittujaan muutaman onnettoman kerran.

Saa jäädä pitkäksi aikaa kyllä omilleen, jos etsii jotain salama kirkkaalta taivaalta -tuntemuksia. Antti ja Matilda on symppiksiä, ja alkoivat heti työn kautta tutustumaan toisiinsa.

Etenkin jos ihminen hutkii 6-kymppiä niin tuo kuulostaa todella kornilta tai sitten feikiltä.

Vierailija
4296/6488 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän oli heti muuttamassa asumaan saman katon alle pienen lapsen kanssa? ehkä joku naispuolinen voi selittää tätä logiikkaa, sillä miehenä en ymmärrä.

minustakin tuntuu oudolta, vaikka olen nainen. Ethän sä oikeasti edes kunnolla tunne sitä henkilöä jos olet muutaman kerran treffaillut. Mikä kiire on muuttaa yhteen? 

Millä paikkakunnalla Aada muuten asuu? Mietin vaan, että ihanko meinasi kaukaakin muuttaa Polvijärvelle Pertun luokse?

Aada on Joensuusta kotoisin ja kun äsken googletin missä Polvijärvi on, niin Joensuuhan on siinä aika lähellä. Eli luulisi olleen helppoa kulkea tuota matkaa.

Vierailija
4297/6488 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule tuo liitto kestämään.

Vierailija
4298/6488 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi perustyyppi (moderaattorin kaltainen ja heidän valitsemansa) täällä on Villen kritisoija, tuikitavallinen ujo suomalaismies, joka on kateellinen ja kaunainen, kun joku osaa puhua ja hymyillä naiselle. 

Toinen perustyyppi (moderaattorin kaltainen ja valitsema) on se, joka ei hyväksy näitten naistarjokkaitten pientäkään kritisointia (paitsi Aadan, joka on jo kohtuutonta). Kyllä nämä naiset sietävät sen arvostelun, mihin olivat varautuneetkin. 

Oli Ville mikä tahansa ja pidinpä MINÄ hänestä tai en (samantekevää tässä keskustelussa), tällaisesta miestyypistä useampi nainen tykkää enemmän kuin mykistä neurootikoista, itseensä käpertyneistä, mutta kuitenkin yllättävän itsetietoisista ja vaateliaista kaljan tissuttelijoista tms. täälläpäin maailmaa tavallisemmista miestyypeistä. Tuo vain on fakta, get over it!

Vierailija
4299/6488 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ! Tässä Villen herättämän vastenmielisyyden ydin ilmaistu justiinsa nappiin. Ja vastauskin minulla mielessä, miksi henkilö tuohon kykeni. Se on yhdenlainen ihmistyyppi, valitettavasti. 

Vierailija
4300/6488 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän helkkari siinä tosiaan on, ettei noita pöytiin katettuja herkkuja ikinä syödä? Ei ole kovin hyvää mainosta että ne vain jätetään koskemattomina pilaantumaan, usein jopa koko seurue häipyy pöydistä suurieleisesti niin että kuohuvatkin jäävät juomatta :D Voisihan niitä vaikka syödä ensin ja sitten näyttää keskusteluja, tai edes leikata kakunpalat lautasille. 

Ne ovat luultavasti rekvisiittaa, aidon näköistä muttei oikeaa ruokaa. Salatuissa elämissä esim. Delismon pullilla katkoisi hampaansa haukatessaan,, "rommi" on uutettu teepusseista, viini on mehua tai lasit ovat erikoisvärjätyt. Samoin Unelmien poikamies sarjassa kaikki on lavastettua paitsi osallistujat ja aika muovisia hekin ovat, ainakin amerikkalaisversiossa:D Mahdollisimman halvalla pyritään ohjelmia tekemään.