Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorena olin kiltti ja empaattinen

Vierailija
19.02.2025 |

Vaan en ole enää. Oletko sinä muuttunut?

Kommentit (5)

1/5 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vieläkin 😃

Vierailija
2/5 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan suojautuvani palstalla jotenkin. Mutta olen yksityisesti tavallaan kiltti ja empaattinen, en kynnysmatto. En työnnä sitä sinne missä joku ei sitä kaipaa tai kaipaa jonkun toisen empatiaa tai keskustelutapaa. Ihmiset resonoivat eri tavalla keskenään, kuka sopii kenellekin ja joku ei sovi toiselle. Eri maailmankuviakin on ja mielipiteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen edelleen kiltti ja empaattinen. Nykyään osaan pitää puoleni paremmin kuin nuorena joten kiltteyttäni ei kukaan enää voi käyttää hyväkseen. Minä pidän empaattisista ihmisistä enkä suostu katkeroitumaan ja luopumaan tästä piirteestäni. Olen ylpeästi herkkä ja kiltti. 

Vierailija
4/5 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä empatialla saavuttanut muuta kuin kärsimystä itselleni, olen kyllä suhteellisen uskovainen joten kannan ristini kyllä edelleen, mutta olen valikoivampi ihmisten kanssa jota joudun useasti auttamaan koska en halua hukkua toisen ihmisen takia itsekin.

Uskon silti että pienet auttavat tekoni kasaantuvat eteenpäin ja toimivat domino efektin lailla. 

Empaattinen kyllä, mutta vähemmän naiivi.

Vierailija
5/5 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olen tullut vihaiseksi, koska en saanut kilttinä arvostusta koskaan. Minun luottamus on myös petetty liian monta kertaa, joten olen kyynistynyt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan