Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitataanko ihmisen arvo ainoastaan sillä, paljonko tekee rahaa?

Vierailija
18.02.2025 |

Varsinkin miesten 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"How much you're worth?" kysytään yleisesti kun halutaan tietää omaisuutesi suuruus. Kirjamellisestihan kysymys tarkoittaa minkä arvoinen olet. 

Vierailija
2/17 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"How much you're worth?" kysytään yleisesti kun halutaan tietää omaisuutesi suuruus. Kirjamellisestihan kysymys tarkoittaa minkä arvoinen olet. 

Varaton ei ole minkään arvoinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen mitataan, kenen ei. Olen nainen ja mieheni on tällä hetkellä työelämän ulkopuolella. Ympäristö on huolissaan, miten pärjätään. Tuloni ovat 70tonnia vuodessa, harva sitä tietää. Jos roolimme olisivat toisinpäin eli minä rouvana kotona, kukaan ei ihmettelisi mitään.

Vierailija
4/17 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaan ottaen nettoarvo. Mutta siinä poikkeuksetta piilee arvostusriski koska talot autot veneet pelit ja vehkeet useimmiten arvostetaan "mark to fantasy", eli kuviteltuun arvoon. Harvemmin se auton arvo nousee seistyään vuoden pihassa. Käytetty tonnin reuhu voi tietyissä tilanteissa tuplata arvonsa, mutta kaikki kalliimpi omaisuus menettää arvoaan.

Vierailija
5/17 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen mitataan, kenen ei. Olen nainen ja mieheni on tällä hetkellä työelämän ulkopuolella. Ympäristö on huolissaan, miten pärjätään. Tuloni ovat 70tonnia vuodessa, harva sitä tietää. Jos roolimme olisivat toisinpäin eli minä rouvana kotona, kukaan ei ihmettelisi mitään.

Saako ansiosidonnaista kuitenkin? 

Vierailija
6/17 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan yleisesti ottaen arvota ihmisiä varallisuuden mukaan. Mafiosot ja muut rikolliset olisivat näin ollen ihmiskunnan kermaa. Se ei ollenkaan pidä paikkaansa.

Vierailija
7/17 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako ansiosidonnaista kuitenkin? 

Maksoi yrittäjänä minimi-YEL:in, kun ei enempään ollut loppuajasta varaa. Firma ajettiin lopulta konkurssiin.

Vierailija
8/17 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen rahallisen arvon mittaan juuri noin + omaisuus tietty.

Vierailija
9/17 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain raha ratkaisee 

Vierailija
10/17 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinäkö sitten tiedät kaikkien tapaamiesi ihmisten varat ja velat? Olisi jännä tietää, miten esimerkiksi minun ulkonäön ja pukeutumisen perusteella arvioisit nuo.

Vierailija
11/17 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millään muulla ei ole väliä kuin rahalla! Kaikki muu on keijukais pas--kaa! Mitään muuta et elämään tarvitse kuin rahaa.

Vierailija
12/17 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varaton = arvoton 

Vierailija
13/17 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinäkö sitten tiedät kaikkien tapaamiesi ihmisten varat ja velat? Olisi jännä tietää, miten esimerkiksi minun ulkonäön ja pukeutumisen perusteella arvioisit nuo.

Laita kuva niin katsotaan.

Vierailija
14/17 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Purralta kysyy niin kyllä. Paljonko takoo siis valtion kassaan. Valitettavan moni mies on myös rahan perään. Olen sen näin sinkkuna huomannut. Ensimmäiset kysymykset tavatessa on asumismuodosta ja omaisuudesta ylipäätään. Olen elänyt itsenäistä elämää lähes koko elämäni ja työt on ollut pätkätöitä,  niin valitettavasti ei ole ollut mahdollisuutta kartuttaa rahasäiliötä. 

N.51

Vierailija
15/17 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne perunkirjoituksessa viimeistään tiedetään.

Vierailija
16/17 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varaton = arvoton 

Kelpaa silti Kokoomuslaisille loisimisen lähteeksi.

Vierailija
17/17 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitata vaikka sellainen harha onkin luotu maailmaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme