Miten suhtautuisit siihen jos mies sanoisi että häntä vainoaa joku nainen?
Meillä oli siis tässä sellainen tilanne, olimme harrastamassa tänään päivällä ja sitten yks kaks mies menee todella alakuloiseksi. Aloin kysellä että mikä oikein tuli? Mies alko siinä sitten kertomaan tarinaa että hänen joku ex säätö vainoaa häntä netissä ja jossain kaupan lähetyvillä jonku koiransa kanssa ? Se alko siinä sitte näyttää kaikkia viestejä. Siinä se sitten kertoi senkin että hän joskus aiemmin käynnyt yksinään ilmeisesti poliisi asemalla näyttämässä näitä samoja viestejä..... Olin silloin että mitähän v.... ihmettelin miks ei oo mulle kertonut mitään? Mut kuulema on niin ahdistunut tän naisen toimista ettei ole pystynyt kertomaan?
Hirvee alku shokki päällä. Ja kun ei tiedä onko tää hänen omaa kuvitelmaa vai totta. Kyl se näytti kuvan siitä naisesta ja oon mä nähny tän joskus. On kuulema ollut esto listalla monta vuotta. Ja on ilmeisesti nyt estänyt jonkun uuden profiilin ?
Mitä työ tekisitte täs tilanteessa?? Vähä huolestuttaa koko homma. Totta kai oon kumppanin tukena asioissa.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Edelleen mietin saiko nainen ahdistushäiriön ja psd, kun mies käytti tavallaan ja hävisi? Ehkä tuli väärä käsitys. Vai onko nainen pahalla vainoava. Onko muita kauppoja kuin se yksi missä voisi käydä."
Tuota myös veikkaisin, mies käyttää hyväksi seksuaalisesti ja kasuaalisti hylkää. Vähän aikaa sitten oli joku juttu oikeudessakin, kun suomalainen mies oli valehdellut ulkkisnaiselle kaikenlaista, käyttänyt hyväkseen ja jättänyt, ja ulkkis sitten leimahti vähän. Mies oli käynyt itkemässä jollakin psykologilla aiheesta ja nainen sai tuomion
Kaiken kaikkiaan sanoisin omien kokemusteni perusteella, että yksikään miehen "hullu eksä" ei ole koskaan ollut hullu.
Nyt tuli todella vahvat hullu eksä -vibat. Sireenit ulvovat ja varoitusvalot vilkkuvat.
Varmasti olen, ihan niinkuin se edellinenkin. Niin joo ja todistetustikin olen, sillä kun mies petti minua sen hullun eksän kanssa, haukkui minua hulluksi hänelle (samaan aikaan kun oli suhteessa kanssani). Selvisi, kun juteltiin hullut keskenämme myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sekavaa settiä, että oletko ihan varma ettet itse ole se vainoaja.
En ole. Olen hänen kumppani.
Väärin. Olet täysin miehesi ja tämän rakastajattaren avoimen häpäisyn ja pilkan kohde.
Kun ne panee, ne nauraa sinulle. Onhan niillä jo kaksi yhteistä lastakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö miehen muuttaa eri paikkaan ja salata tietonsa. Jos käy samoissa paikoissa kuin ennen kai se nainen ilmestyy. Vai haluaako lähestymiskiellon naiselle. Hoitoko eron huonosti ettei selittänyt naiselle enempää ja nainen ahdistui, vai onko ilkeästi vainoava tms.
Mitä hel-vet-tiä, "ei selittänyt naiselle enempää". :D
Ei kukaan ole velvollinen selittämään eroa yhtään kenellekään. Ei edes sille osapuolelle josta erotaan.
Se että akoilla on hinku vatvoa asioita ei sitä muuta. Kokoontukoon brunssille ystävättäriensä kanssa lässyttämään.
Niin, tavallaan. Eikä "akoilla" ole velvollisuutta edes kuunnella teidän vonkauksianne, puhumattakaan toteuttaa niitä, eli kannattaa miettiä kuinka rumasti ruokkivaa kättä kohtelee
Ihan vapaasti saavat jättää antamatta, mutta kummasti ne sakset kuitenkin monella aukeavat.
Omakohtaista kokemusta. Säätö (nainen) alkoi ilmestymään kotipihalleni lopetettuani yhteydenpidon todettuani että on aivan liian takertuvainen. Naapurit sille vittuilivat useampaan otteeseen niin siihen se taisi lopettaa.
Minulla on ollut elämäni aikana kolme seurailijaa. Kahdesta pääsin eroon kun menin vaan julkisesti räyhäämään.
Kolmas oli hullumpi tapaus. Siihen tarvittiin poliisia.
Joo, itsekin todistanut kuinka mies päätynyt vahingossa pettämään tällaisen hullun eksän kanssa. Sellaista se on