Missä harrastitte seksiä teineinä?
Aikamatka seksielämän alkumetreille. Jos asuitte kumpikin vielä vanhemmilla, mistä löytyi aika ja tila? Suitsivatko vanhemmat yhdessäoloa vai pyrkivätkö antamaan kahdenkeskeistä aikaa. Tai oliko seksiä, jos kämppis sattui olemaan kotona?
Oma seksielämä alkoi vasta siinä vaiheessa, kun kumpikin asui yksin, joten ei löydy omakohtaista kokemusta näistä järjestelyistä.
Kommentit (37)
Hetekalla yleensä harrasteltiin leikit, sekä rakasteltiin.
Kotonakin harrastettiin vähän seksiä, mutta minulla oli pääasiassa poikaystäviä, joilla oli jo oma asunto tai vähintään auto.
En missään vaan runkkasin yksin kotona ja teen sitä edelleen.
-74 corollassa. Oli kyllä ahdasta, vaikka oltiin hoikkia.
Ihan teini vuosina en ollut parisuhteessa, mutta melko paljon kuitenkin harrastin seksiä. Yleensä jonkun jätkän autossa tai vessassa tai ihan missä vähänkin oli mahdollista pyllistää ja laskea housuja alas.
Voi niitä aikoja. Lämmöllä muistelen niin vuosia..
Vierailija kirjoitti:
Annoin teininä pimppiä vanhemmille miehille, että hakivat minulle juomia kaupasta ja alkosta. Tapahtui monta kertaa ihan kaupan takana seisovilteen takaapäin tai sitten lähi metsässä.
Älä viitsi, Pertti. Jatka eunkkailuasi muualla.
Ihan missä vain oli tilaisuus. Puistossa, autossa, autiotalossa, kaverin bileissä vessassa, rannalla ja vedessä, puistossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona eikä pojan kotona ei oikein viitsinyt koska liikaa uteliaita sisaruksia jne. Koulun pihalla yöllä liukumäen kourussa, pöytätennispöydän päällä nuorisotilojen kellarissa, myöhemmin pojan Datsunissa takapenkillä maaten. Koulun patjavarastossa ja invavessassa kansalaisopiston kerhossa ollessa koulupäivän jälkeen. Teknisen työn luokan takana seinää vasten kasvokkain illalla samalla kun lähellä kaukalossa pelattiin lätkää.
Tässä muistutus vanhemmille, että kannattaa järjestää teineille mahdollisuus kahdenkeskeisyyteen kotioloissa, koska jossain he tekevät sitä kuitenkin.
Kyse ei ole yksistään nuorten puuhista, vaan enemmänkin huoli siitä ovatko kaiken hekuman keskellä muistaneet huolehtia ehkäisystä. Oma nuori ilmoitti hiljattain ensimmäisestä poikaystävästään. Tiedän että jossain välissä tulee intiimit hetket hänen elämäänsä enkä niihin pysty vaikuttamaan, mutta toivon että ehkäisy olisi kunnossa eikä tule tilannetta jossa selittävät miten pääsi unohtumaan ja on pulla uunissa.
Mun huone oli vanhempieni makkarin kyljessä ja meillä me uskallettiin touhuilla vain nukkumaan mentyä, jottei kukaan yllättäisi. Joskus tosin mentiin talon toisessa päädyssä sijaitsevaan kylppäriin muiden nukkuessa, niin ei äänet kuuluneet niin hyvin. Poikaystävän luona huoneen oven sai lukkoon ja siellä hommailtiin sitten vapaammin. Musa vain soimaan.
Naapurin poikamiehen luona. Hän halusi ottaa minut suuhunsa sekä nuolla joka paikasta. Vastalahjaksi sain tupakkaa ja joskus jotain alkojuomaakin. Olin 16-17 v ja hän n. 35. Loppui kun hän olisi halunnut alkaa panemaan mua, siihen en uskaltautunut.
- Jarkko
Piti keksiä aina paikka. Joskus lintsattiin koulusta 8 luokalla tyttöystävän kanssa ja mentiin minun luokse panemaan päivällä kun vanhemmat oli poissa. Siiten vuokrasin mökin läheiseltä leirintäalueelta pari kertaa se maksoi vain 40 markkaa siihen aikaan. Sitten vuokrattiin uimahallista perhepukukoppi ja pantiin siellä.
Koulun pihalla, metsässä, rannalla ja missä milloinkin
En missään. Vasta 22-vuotiaana sitten naisen opiskelija-asunnossa tai minun luona.
Maalla kun asuin niin syrjäisissä heinäladoissa kesäisin annoin pojalle. Myöhemmin sitten pojilla oli talli vähän kun Latelassa ja sielä oli varsinaisia orgioita poikien ja tyttöjen kanssa.
Omassa huoneessa, tyttöystävän kotona aitassa, kaverin vanhempien luona saunassa, Suonenjoella yöllä puistossa. Myöhemmin kun tuli ikää niin autossa jne...
Tässä muistutus vanhemmille, että kannattaa järjestää teineille mahdollisuus kahdenkeskeisyyteen kotioloissa, koska jossain he tekevät sitä kuitenkin.