Katsotaanko pahasti kieroon jos ei ole nykyaikana someissa?
Toki jos viestintäsovellukset unohdetaan. On tämäkin some kai tavallaan, mutta ymmärsitte pointtini. Onko täällä kokemuksia, että miten kävi kun lähditte/ette koskaan olleet someissa?
Kommentit (11)
En ole somessa. Tai teoriassa minulla on linkedin tili, missä en ole vieraillut vuosiin. Ketään ei kiinnosta sometanko vai en.
Ei ole koskaan katsottu kieroon. Joskus harvoin on joku kommentoinut tyyliin "ai etkö" kun olen sanonut vaikka että en ole instassa.
Mulle on sama jos katsoo kieroon. Siinäpä katsoo. En aio ottaa pahimpia someja ja kärsiä niistä.
Äitini ei ole, ja itsekin olen ajatellut luopua joistakin
Tatuoidaanko se nenään, että olen Somessa.
Onhan se ehkä vähän outoa. Vanhempanikin on somessa.
Et voi ikinä miellyttää kaikkia ihmisiä, niin mitä jos suosiolla lopettaisit yrittämisen?
Minulla on väärällä nimellä tili Facebookissa. Kuulun oman kaupunginosani ryhmään ja ammattiini liittyvään ryhmään. Profiilini on tyhjä eikä minulla ole yhtään kaveria. Siis siellä FB:ssa, tosielämässä on tietty. Mihinkään noihin muihin en ole koskaan liittynyt.
Jäin yli vuosi sitten pois, eikä kukaan ihmettele. Enimmäkseen selittelevät, miksi eivät voi jäädä pois. Ne kootut selitykset...
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ehkä vähän outoa. Vanhempanikin on somessa.
Mitä outoa siinä on? Mun mielestä ihmiset on todella vajaa älyisiä kun aikuiset ihmiset seuraa toisiaan somessa.
Ei kannatakaan olla. Somessa on enemmän pahaa kuin hyvää