Vibraattori naiset kertokaa
Onko vibraattori yhteisiin hetkiin miehesi kanssa hyvä vai huono juttu. Jääkö laatikkoon ja unohtuu kertakokeilun jälkeen. Onko nämä dildot ja vibraattorit enemmän miesten juttu jota halutaan työnnellä naiseen vai saatko myös itse siitä paremmat orkut kuin sormipelillä.
Kommentit (5)
Kyllä satisfyeri on ihana ja käytän, tosin saan mieheltäkin orgasmeja päivittäin. Mutta liikaa ihanaa ei voi olla!
Ihmettelen, kun just luin jonkun miehen kirjoituksen, että vaimo ei ikinä käytä, ja kas, suristimen patterit aina loppu!
Jospa se perheen kissa sitten käyttää...ei ne miehet aina tiedä, mutta vastaavat kyllä vaimon puolesta sitä ja tuota.
Saa nykyään useinkin. On myös hyvä apu seksissä. Voi tulla asennoissa, joissa ei muuten saa. Tuntuu miehessä asti hyvältä.
Tietysti on hyvä juttu molemmille. Ei vibraattoreja tarvitse työnnellä mihinkään, riittää kun klitalla käyttää. Jokainen nainen voi hankkia sellaiset lelut itselleen jotka itseä miellyttävät, ei sen tarvitse olla mikään miehen fantasian täyttäminen, jossa käytetään jotain jättidildoja tms. Ei varmasti unohdu laatikkoon, kun hankkii laadukkaita ja nättejä leluja jotka toimivat (usein kyllä maksavatkin sen verran että jonkinlaista käyttöä mielellään keksii ettei rahat hukkaan mene :) ). Itse saan sormilla kielellä jne ihan hyvin, mutta kaikkein parasta on penis ja klittavibra yhtä aikaa.
Ps. Ei leluja kannata ostaa kellekään toiselle, jos ei ihan varmasti ja kokemuksesta tiedä, millaisesta hän tykkää. Silloin tietysti jäävätkin kaappiin pölyttymään.
Meillä wand sauva käytössä, melkein joka kerta. Sillä vaimolle orgasmi / pari, niin eipä tartte liukkaria ja vaimokin on tyydytetty niin ettei ainakaan välitä siitä, jos laukean ilman että hän ehtii saada. On kyllä sanonut että on taivaallista kun häntä naidaan vibrauksen ja saatujen orgasmien jälkeen.
Meillä ei vaimo ainakaan perusta suristimista. Pari olen ostanut ja ne kaikki jäivät laatikon pohjalle, tosin ei ole koskaan kertonut edes Kysyttäessä mistä pitää ja mitä haluaisi. Ilmeisesti kädet ja perinteinen seksi riittää.