Jos saisit kasvattaa vain yhtä chiliä, niin mitä kasvattaisit?
Kasvattaisin Habaneroa, koska on aikainen ja tulinen jo vihreänä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä voiko Carolina Reaperia itse kasvattaa mutta se on suosikkini.
Carolina Reaper on synteettistä chiliä niin kuin monet muut uudet tulisimmat "chilit"
Se on haneron ja jonkun muun tulisen chilin sekoitus. Löydät sen wikipediasta.
Paskaa se on. Tuntematonta kapsaisiiniä carolina reaperissä, en osaa tällä chililajikkeella totutella mielikokemusta sellaiseksi että saisin endorfiiniä tästä chilistä.
Olen nähnyt kuvia chacoënsestä missä on paksu hedelmäliha ja polte on helppo ottaa vastaan,... tuottaa endorfiiniä
Vierailija kirjoitti:
Northern Lights indica
...huume
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Carolina Reaper on synteettistä chiliä niin kuin monet muut uudet tulisimmat "chilit"
Paskaa se on. Tuntematonta kapsaisiiniä carolina reaperissä, en osaa tällä chililajikkeella totutella mielikokemusta sellaiseksi että saisin endorfiiniä tästä chilistä.
Olen nähnyt kuvia chacoënsestä missä on paksu hedelmäliha ja polte on helppo ottaa vastaan,... tuottaa endorfiiniä
Syön carolina reaperia lähes joka päivä. Hedelmäinen maku kun kestää tulisuuden. Ei polta suussa kuin 20min ja vatsassa 8h. Pahempi vatsassa. Paras chili minkä olen maistanut, eikä ole sekoitettu mitään poppamiehen litkua sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön carolina reaperia lähes joka päivä. Hedelmäinen maku kun kestää tulisuuden. Ei polta s
Minä en ole syönyt ikinä Carolina Reaperiä mutta olen iloinen puolestasi että olet löytänyt kuninkaallisten hedelmän/marjan kanssa tasapainon. Minä koen liian vaativaksi tyhjän päälle tämän chililajikkeen minun kirjoon ja kokemuksiin mistä voin sanoa 100%varmuudella että olen syönyt yli 10kertaa tulisemman chilin kuin Cärölaina Riipper
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miedointa. Naisena en siedä tulisuutta, tulee närästystä.
No ei kai se tulisuuden sietäminen sukupuolesta ole kiinni.
En väittänyt niin. Yritin sanoa että on naisissa niitäkin jotka eivät halua että joka ruokaan kaupassa tungetaan sitä tulisuutta. Ymmärrättekö miehet sen. Samoin ei savuaromia.
Miksi oletat meidän olevan miehiä? Minä ainakin olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön carolina reaperia lähes joka päivä. H
Sellasta chiliä ei ole olemassakaan. Carolina reaperista on jalostettu pepper x lajike joka on tätä tulisempaa. Tuo on pepper x maailman tulisin chili, mutta sitä ei ole missään myynnissä. Ainoa mahdollisuus on maistaa sitä the last dab kastikkeessa. Kyllä on olemassa plutonium 9000 chili kastike, mutta se ei ole x10 carolina reaperia tulisempaa.
Minä haluaisin kasvattaa semmoista +1 lisää vahvuudeltaan olevaa chiliä, jota myydään kaupassa mediumina.
Kaupoissa on kauhean vähän näihin vaihtoehtoja. En halua pään räjäyttävää chiliä, vaan haluaisin enemmän vaihtoehtoja
Northern Lights indica