Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun elämä on tylsäää

Vierailija
18.02.2025 |

Olen 48-vuotias nainen. Mun elämä on todella tylsää. Sinänsä hyvää, mutta aivan hirveän tylsää. Käyn töissä (ihan ok, mutta hyvin tuttua jo kaikki, kun olen 10 vuotta ollut samassa paikassa), laitan ruokaa, tyhjään ja täytän tiskikonetta, pistän pyykit pyörimään, patistan teinin läksyjentekoon, vien koiran lenkille (ne samat polut ja puistot joka päivä), katson illalla telkkaria sohvalla, luen ennen nukkumaan menoa, kympiltä nukkumaan, puoli seitsemältä ylös. Tässä arkeni. Välillä käyn jumpassa tai avannossa. Silloin tällöin ulkona syömässä kavereiden kanssa - hekin tuttuja jo pitkältä ajalta kaikki.

Mä olen ennen ollut ideoiva, innostuva ja rohkea tyyppi, jolla oli kaikenlaisia virityksiä työelämässä ja vapaalla. Liikeideoita, kouluttautumista, järjestötoimintaa, sutinaa sinne ja tänne.

Nyt ei ole oikein mitään. Joka viikko on samanlainen. 

Olen jopa miettinyt, että olenko masentunut, kun mikään ei oikein tunnu miltään. 

Haluaisin opiskella jotakin uutta, mutta yritykset tuntuvat kariutuvan käytännön asioihin, enkä rehellisesti sanottuna oikein tiedä, mitä se jokin sitten olisi. Haluaisin muuttaa, mutta lapsen takia se ei vielä useampaan vuoteen ole mahdollista. Haluaisin testata yritysideoitani, mutta en voi heittäytyä niin epävakaille tuloille tässä elämäntilanteessa eikä päivätyön ohessa sivuyrittäjyyteen oikein riitä paukkuja.

Muita keski-ikäisiä, joiden elämä on toisteista tylsyyttä? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on tylsää aina sen ajan kun olen valveilla. Nukkuessa ei ole tylsää.

Vierailija
2/7 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mopo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoon skidit sanoo niil on tylsää...

Vierailija
4/7 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ne liikeideat. Koira on aika kiva seuralainen, kun sitä kuuntelee ja ihmettelee. Onko lenkkireitille jotain kivaa nähtävää. Jos työ on tylsää voi vapaallakin tylsistyä, urautua. Liian paljon asioita ei varmaan jaksa haalia, olemassa olevien lisäksi, mutta piristävää juttua kyllä. Ehkä positiivisia asioita. Riippuu mikä kiinnostaa just sua. Mikä ympäristö on sulle tarpeeksi viihdyttävä ja silti rauhallinen, asumisessa.

Vierailija
5/7 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esivaihdevuosioireita!?

onko paino ok? Verenpaine, ? Verensokerit, ym?

Vierailija
6/7 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi?

mieti mitä on pikkulapsiarki? Minusta elämä on nyt 48-vuotiaana mulla parasta, lapset aikuisia. Saan tehdä vapaa-ajallani mitä lystään ja lentää viikonlopuksi Lontooseen.

Vierailija
7/7 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsyyttä ja arkea osaa arvostaa siinä vaiheessa, kun jokin yllättävä asia heilauttaa sen täysin raiteiltaan. Ei siis kannata toivoa mitään syöpädiagnoosia, onnettomuutta, jättimäistä vesivahinkoa tai vastaavaa "kivaa" jännitystä arkeen. Nauti tasapainoisesta elämästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan