Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten sovellus momio

Vierailija
17.02.2025 |

12-vuotias tyttäreni näytti minulle äsken, miten 19-20-vuotiaat nuoret naiset Momiossa syyttävät lapsia mielenterveysongelmistaan (Joudun teidän takia kohta takas sairaalaan), postaavat avoimen seksuaalista sisältöä (mm. Shes better known for things she does on the mattress sekä kuvia baarista puputyttöasussa) ja mollaavat lapsia, jotka ovat lapsenomaisia tuolla sovelluksessa.

Olen vähän järkyttynyt, sillä Momio mainostaa olevansa tarkoitettu vain lapsille, mutta todellisuus onkin jotain ihan muuta. Kuulemma säännöt ovat muuttuneet hiljattain ja nyt saavat nuoret aikuisetkin tuolla olla. Tämän tiedon saa kuitenkin vasta sovelluksessa ja ulospäin vakuutellaan että vain lapsille. En haluaisi kieltää lapselta tätä, kun noin rohkeasti tuli näyttämään ikävää sisältöä mutta kieltämättä luottamus meni tähän firmaan. Onko muilla samanlaisia kokemuksia tästä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tiennyt niin Momio julkastiin 2014, sillon käyttäjät oli vielä itse nuoria (2007-2002) syntyneet. Nykyään tota sovellusta käyttää ne samat tyypit mutta jotka on nyt jo vanhempia eli nuoria aikuisia ja huvikseen siellä kiusaa pieniä lapsia jos tulee vastaan

T 23v joka pelas tota peliä pienenä

Vierailija
2/2 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20v nuori joka pelaa kyseistä peliä. En hauku ketään siellä. Aloitin pelin muistaakseni 2014 jolloin olin 9v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi