Mittasin ihan mielenkiinnosta kalun pituuden ja paksuuden :)
Ja tulokseksi tuli 16cm ja paksuus 14cm. Tiedä sitä sitten onko iso vai ei. Paksuutta on joskus kehuttu ja suonikkuutta :)mittaustulos tuli yläpuolelta mitattuna. Mistä se mitta pitäis mitata, ylhäältä vai alhaalta?
Kommentit (31)
pienipippelinen mies. Uskokaa nyt jo, että kyllä se isompi penis tuntuu paremmalta, kun on kunnolla kiihottunut ja kosteutta tarpeeksi. Kokemusta on kymmenistä miehistä, joten uskon tietäväni mistä puhun.
Samanlaisia säheltäjiä löytyy sekä pienikikkelisistä että hyvin varustelluista miehistä. Oikeastaan on todettava, että ehkä hyvin varustellut miehet osaavat käyttää penistään paremmin ja antavat parempaa suuseksiä ja muutenkin ovat huomioineet minua paremmin kuin heikommin(pienemmin) varustellut. Isopeniksiset vievät siis pisteet kotiin.
Eikös toi nyt ole ihan perus kikkeli. Sentin isompi molempiin suuntiin kun mun, eli pitäis pärjätä ;-)
Jos miehetkin vaan muistais että niitä vastakappaleita on olemassa ihan yhtä monta eri kokoa. Eli jos ton kokoisella vehkeellä tuntuu löysältä niin vika EI ole peniksen koossa.
kirjoittaa tähän seuraavaksi sen viimeisen ja jumalallisen totuuden siitä että:
Tuntuuko iso kulli paremmalta vai pieni?
seuraava kirjoittaja päättää asian, eikä siitä väitellä enää sen jälkeen. Ja muistakaa että kyse ei voi eikä SAA olla makuasiasta tai henkilökohtaisesta mieltymyksestä vaan PITÄÄHÄN NYT VITTU SOIKOON TOTUUS LÖYTYÄ TÄHÄNKIN ASIAAN.
vastauksia, kiitos.
mies. ;)
sopiiko että tämä asia on nyt loppuunkästelty?
Ei pituudella niin väliä, kunhan ei ole ihan töpöhäntä. Mutta paksuus olisi valttia.
Vierailija:
Ei sovi!
Ei pituudella niin väliä, kunhan ei ole ihan töpöhäntä. Mutta paksuus olisi valttia.
Eli ei pituudella niin väliä, kunhan ei vain ole lyhyt. Ja paksu pitää kuitenkin olla?
Mikä on todennäköisyys, että jos on lyhyt, niin paksuus on ns. " paksu" ?
Vierailija:
Mikä on todennäköisyys, että jos on lyhyt, niin paksuus on ns. " paksu" ?
niin statistiikan voi unohtaa.
Kuinka todennäköistä, että kaikki keskimääräiset ominaisuudet tulevat vastaan samassa paketissa?
Vierailija:
Ei kiinnosta vähääkään, kunhan on sopiva mies ja sopiva kalu
niin statistiikan voi unohtaa.Kuinka todennäköistä, että kaikki keskimääräiset ominaisuudet tulevat vastaan samassa paketissa?
Tässähän tämä naisten ristiriitaisuus tulee hyvin esille. Mitään täsmällisiä vastauksia ei saa. Aina tarjotaan vain näitä " sopiva mies" ja " sopiva kalu" -juttuja.
Kuinka todennäkoistä on että sopivan kalun omaava sopiva mies löytää sopivasti varustellun sopivan naisen? Kuinka todennäköistä on että nämä kaikki keskimääräiset ominaisuudet omaavat keskimääräiset henkilöt kohtaavat?
Vierailija:
Kuinka todennäkoistä on että sopivan kalun omaava sopiva mies löytää sopivasti varustellun sopivan naisen? Kuinka todennäköistä on että nämä kaikki keskimääräiset ominaisuudet omaavat keskimääräiset henkilöt kohtaavat?
myös monilta muiltakin osin olen häneen tyytyväinen - esim. sen elimen käyttötaitoon, halukkuuteen, kestoon ja sen sellaiseen.
Myös muuhun ulkoiseen olemukseen olen vallan lääpälläni. Samoin hän on mielestäni varsin mukava, miellyttävä ja ihana ihminen. Meillä on kivaa yhdessä, myös sängyssä kuin sen ulkopuolella.
Luulen, että oli puhdas sattuma, että tapasimme.
Vierailija:
Tässähän tämä naisten ristiriitaisuus tulee hyvin esille. Mitään täsmällisiä vastauksia ei saa. Aina tarjotaan vain näitä " sopiva mies" ja " sopiva kalu" -juttuja.
Valitse nyt joku näistä:
- Kyllä, minut voi tyydyttää myös erektiossa 7cm pituisella peniksellä, joka on halkaisijaltaan noin 2,5cm. Ei haittaa, vaikka on puolilöysä.
- Minun mielestäni sopiva penis on noin 12-19cm pitkä. Saisi mielellään olla paksuudeltaan noin 3,5-6cm. Ja jäykkä loppuun asti.
- Minulle kelpaa noin 10cm pitkä penis, kunhan mies on ihana ja penis seisoo koko yhdynnän ajan
- Minun miehelläni on 19cm pitkä penis, joka on käyrä, suonikas, kestävä ja tehokas. Tällainen on mielestäni paras.
- Ihan sama millainen penis, kunhan mies ei ole luonnehäiriöinen.
- Ei saa olla liian iso, keskimittainen käy hyvin (noin 12-16cm pitkä)
- En valehtele, vaikka sanonkin, että peniksen pituudella ei ole niin suurta merkitystä
- Valehtelisin jos väittäisin, että alle 10cm mittainen penis tyydyttäisi minut seksuaalisesti. Yleensä haluan vähintään noin 14 senttiä pitkän mulkun, joka seisoo terhakkaasti ja jonka käyttäjä on paitsi hygieeninen, älykäs, myös komea, taitava ja huomaavainen rakastaja. Kolmella panemallani miehellä on ollut hemmetin pieni mulkku, joskaan seisokkikaan ei ollut täydellinen. Kolmella taas keskimääräistä paljon isompi. Näitä kolmea pienimunaista miestä lukuunottamatta kaikki ovat tyydyttäneet koollaan minut. Prosenttiosuus noilla pikkaraisilla on kaikista tapaamistani miehistä ehkä noin 5.
- Todennäköisyyksistä en tiedä, mutta noin 40 miestä on tullut käytyä läpi ennen oikean löytämistä.
Vierailija:
No millaisen vastauksen sää sit haluat?
Älä huoli Siiri, kyllä se pillu sieltä vielä löytyy.
Vierailija:
Vierailija:No millaisen vastauksen sää sit haluat?
Älä huoli Siiri, kyllä se pillu sieltä vielä löytyy.
Vierailija:
Joka-aamuinen yllätykseni onkin, että ihan jalkovälistä
Onnittelut.
Tässähän on ihan " Viisikko tekee löydön" -henkeä.
Vierailija:
Vierailija:
Joka-aamuinen yllätykseni onkin, että ihan jalkovälistäOnnittelut.
Tässähän on ihan " Viisikko tekee löydön" -henkeä.
Vierailija:
Sanopa muuta. Yleensä työnnän sinne kurpitsan.
hehehehee - tässähän meinaa ruveta oikein naurattamaan...
...en nyt tähän hätään keksi muuta sanottavaa :)
ja toki tiesin, että paksuutta oli liiankin paljon alkuaikoihin mutta kun kaikki miehet ja naiset puhuvat aina munan koosta - niin tulos pituus oli 22 cc ja paksuus 6 cm-6,5 cm. Minusta se on iso - anaalissa jopa kivulias mutta paikat tottuu kun harjoittelee. En vaihtaisi isompaan enkä pienempään. Parasta mitä olen saanut.
samaa luokkaa.
Kolme lasta olen synnyttänyt normaalisti ja seksi tuntuu hyvältä ja nautin. Joten älä mieti pituuksiasi vaan usko niitä naisia jotka sinua ovat kehuneet!
En ole ollut alle 20cm kanssa mutta joku saattaa tykätä.
on se vain kiltti tapa sanoa että on liian lyhyt!
Ei sillä koolla ole väliä, vaan sillä miten sitä käyttää. Olen saanut isoa ja pientä. Kyllä paremmat panot on tullu pienemmällä jota on osattu käyttää. Liian iso sitäpaitsi helposti sattuu ja panemisesta ei tuu mitään vaikka käyttäis litratolkulla liukkaria. Opetelkaa käyttämään omaanne, älkääkä miettikö onko jollain isompi.