Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttajat! Heräättekö öisin nälän tunteeseen eli vatsaan saattuu kovaa?

Vierailija
17.02.2025 |

Mulla tällaista. Mutta en ota ruokaa. Saatan juoda lasillisen vettä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/19 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo siitä, että olet syönyt päivällä liian vähän. Ihan hyvin voit syödä esim yhden keitetyn kananmunan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
4/19 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään, mutta käännän kylkeä. Yleensä se loppuu jonkin ajan kuluttua.

Vierailija
5/19 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä pystytte nukkumaan nälkäisenä?

Vierailija
6/19 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Syön illalla päivän tukevimman aterian, niin ei tule yöllä nälkä.

Vierailija
7/19 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti on täynnä tutkittua tietoa painonpudotuksesta, mutta silti vaan tyhmät laihduttaa nälkäkuurilla XD

Ja kohta taas juhlistavat kilon pari pudotusta mässäilysessiolla...

Vierailija
8/19 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lähes joka yö. Mun elimistö meni sekaisin kun käytin muutaman kk mirtazapinia unettomuuteen. Painokin nousi (syömättä) ja kilot ja nälkä jäi, 8kg yli normaalipainon:(

Herään 2-3 aikaan siihen että kouristaa ja oksettaa, niin kova nälkä. Vesi auttaa 30 min. 1 juustosiivu onneksi riittää sen verran että herään uudelleen vasta 5-6 aikaan ja syön aamiaisen. 

Vierailija
9/19 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet kokeillut manifestoida itsellesi hoikkuutta?  : D

Vierailija
10/19 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En herää. Mun rasvanpolttomoodi toimii hyvin. Täytyy olla kiitollinen näin esivaihdevuosissa, että löysi avun aamuyön heräilyihin. Ne eivät siis joutuneet nälästä vaan hormoneista.

Vierailija
11/19 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkä ei aiheuta ainakaan minulla vatsakipua tai en ainakaan "kurnivaaa tunnetta vatsassa" kuvaile kivuksi. Nälkä tuntuu enemmän ajatuksissa. Tarkoittaen sitä, että miettii ruokaa.

Syön hyvän aterian illalla niin nukun hyvin.

Vierailija
12/19 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kertoo siitä, että olet syönyt päivällä liian vähän. Ihan hyvin voit syödä esim yhden keitetyn kananmunan.

Iltapalaksi pieni munakas, johon on laitettu esimerkiksi purjoa silputtuna, tomaattia ja pinaattia. Siinä ei ole paljoa kaloreita, mutta sen verran vatsantäytettä ettei nälkä herätä yöllä.

Vierailija
13/19 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nälkä ei aiheuta ainakaan minulla vatsakipua tai en ainakaan "kurnivaaa tunnetta vatsassa" kuvaile kivuksi. Nälkä tuntuu enemmän ajatuksissa. Tarkoittaen sitä, että miettii ruokaa.

Syön hyvän aterian illalla niin nukun hyvin.

Sekoitat nyt näläntunteen syötättämiseen. Kokemasi tunne on syötättämistä, ei nälkää. Sinua on syötättänyt.

Vierailija
14/19 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko vatsahappolääke Losec tai 1 sämpylä ilman päällisiä. Se riittää mulla usein rauhoittamaan vatsan yöllä. 

Ei siis voita tai mitään muutakaan päälle  joten ei pilaa kuuria. 

Vierailija
15/19 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo, ruuansulatus herää ja se sitten herättää jos on syönyt liian vähä. Ota jotain kevyttä ennen nukkumaanmenoa, lasi maitoa piimää jugurttia jotain, mut älä vielä syö!

Vierailija
16/19 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko olet kokeillut manifestoida itsellesi hoikkuutta?  : D

joillekin toi auttaa, sellasille jotka duunin kahvipöydässä arpoo otanko pulla/en ota pullaa..."pidän näppini eross" kertaa 10

Mä olin juustosyöppö, söin liikaa.."hiiret syö juustoa" ja aloin ostamaan siivutettua juustoa kolmen viikon välein! Toimii!

Vierailija
17/19 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko vatsahappolääke Losec tai 1 sämpylä ilman päällisiä. Se riittää mulla usein rauhoittamaan vatsan yöllä. 

Ei siis voita tai mitään muutakaan päälle  joten ei pilaa kuuria. 

EI mitään kuuria, elämäntapamuutos, kun sen aloittaa, niillä menet loppuun asti!

Vierailija
18/19 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elimistö tottuu viikossa parissa, ettei nälkä herätä. 

Vierailija
19/19 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En herää mihinkään muutenkaan. Valvon iltaisin pitkään koska opiskelen töiden ohella, joten siinä vaiheessa kun pääsen sänkyyn joskus 2-4 aikoihin olen kuolemanväsynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi