Kuinka pettynyt olisit, jos ihmiset eivät osaisi lausua lempinimeäsi?
Kuinka pettynyt olisit asteikolla 1-10, jos ihmiset eivät osaisi lausua oikein itse itsellesi keksimää lempinimeäsi (tyyliiin Chisu tai Juice)?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tisu
en tykkää siitä että annetaan itselleen lempinimiä, lempinimen kuuluu tulla muilta
Jos se haluaa että sanotaan Kisu, miksi se sitten kirjoittaa sen nimen väärin?
Minä sanoisin kHHHHisu, varsinkin sen jälkeen kun jostain luin kun häntä ottaa niin päähän kun juntit ei tajuu.
Mä joskus luin, että Chisun lempinimi tulee siitä, miten hän sanoi nimensä ihan pienenä, tai vaihtoehtoisesti siitä väännetyn nimen Krisu (en muista kumpi, mutta löytynee googlaamalla). Hänen oikea nimensä kirjoitetaan kaiketi Christel, joten kirjoitusasu tulee siitä.
Ottamatta nyt kantaa muuhun, niin Suomessa oli jo 70-luvulla suosittu laulaja Kisu (Jernström). Ei kai Chisu samalla nimellä voinut ruveta esiintymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tisu
en tykkää siitä että annetaan itselleen lempinimiä, lempinimen kuuluu tulla muilta
Minä sanoisin kHHHHisu, varsinkin sen jälkeen kun jostain luin kun häntä ottaa niin päähän kun juntit ei tajuu.
Mä joskus luin, että Chisun lempinimi tulee siitä, miten hän sanoi nimensä ihan pienenä, tai vaihtoehtoisesti siitä väännetyn nimen Krisu (en muista kumpi, mutta löytynee googlaamalla). Hänen oikea nimensä kirjoitetaan kaiketi Christel, joten kirjoitusasu tulee siitä.
Ottamatta nyt kantaa muuhun, niin Suomessa oli jo 70-luvulla suosittu laulaja Kisu (Jernström). Ei kai Chisu samalla nimellä voinut ruveta esiintymää
Totta tuokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tisu
Ottamatta nyt kantaa muuhun, niin Suomessa oli jo 70-luvulla suosittu laulaja Kisu (Jernström). Ei k
Onko Suomessa kaksi samannimistä laulajaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tisu
Ottamatta nyt kantaa muuhun, niin Suomessa oli jo
Tarja Ylitalo?
Lempinimeni on Zyragoetsque ja olen hyvin, hyvin pettynyt, jos sitä ei osata lausua oikein.
Omapahan on asia, jos sellaista lempinimeä haluaa itsestään käytettävän mitä toisten on työläs lausua.
Jos joku käyttää sitä inhomaani lempinimeä, jossa on yhden kirjaimen ero mun toiseen oikeaan lempinimen, ni korjaan heti! Hyi! En nyt varsinaisesti pety kuitenkaan, ku se inhoamani on aika yleinen väännös tästä nimestä 😅
Vierailija kirjoitti:
KUKA SANOO JUICEN VÄÄRIN?
Ainakin Veikko Ennala ja siitähän tämä suuri taiteilija hermostui!
Juice oli viisas. Omasta mielestään.
En yhtään loukkaantunut. Asun ulkomailla uhan minulla on suomalainen nimi, nimeni äännetään väärin täällä aina. En minäkään äännä ranskaa aivan täydellisesti vaikka hyvin lähelle pääsenkin.
Dsyis, Sbete ja Ghiisu. menikö oikein?
Vierailija kirjoitti:
Dsyis, Sbete ja Ghiisu. menikö oikein?
Ei.
Ap taitaa olla niinkin Suuri Taiteilija, että on Feissarimokista tunnettu Sanna/Canna/Sannah/Cannah.
Harmittelisin omaa hölmöyttäni ja ottaisin käyttöön fiksumman lempinimen.