Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain boomerit katsovat telkkaria

Vierailija
16.02.2025 |

TikTokista saa nykyään paremmin tietoa.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli ahertaa tehtävässään. 

Vierailija
22/44 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhojengi ei katso telkkaria laiskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olekin mukavaa kun boomerit ovat kattaneet sinulle sen pöydän valmiiksi, eikä tarvitse itse ponnistella minkään eteen? 

Vierailija
24/44 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi television katselu on vielä sallittua. Ostin juuri viikolla uuden, 50" telkun entisen 32" tilalle, kun se kuulemma lakkaa pian näkymästä?

32 tuumaa lakkaa näkymästä?

Vierailija
25/44 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 55v, en katso tv ohjelmia lainkaan eli taidan olla perverssi boomeri😃

Vierailija
26/44 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olekin mukavaa kun boomerit ovat kattaneet sinulle sen pöydän valmiiksi, eikä tarvitse itse ponnistella minkään eteen? 

Onhan se melko huvittavaa näin vähän vanhemman saapumiserän silmin seurata miten uusi sukupolvi taas luulee keksineensä jotain uutta.

Vierailija
27/44 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse 55v, en katso tv ohjelmia lainkaan eli taidan olla perverssi boomeri😃

Hih hih

Vierailija
28/44 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa boomerit on 1940-luvun lopulla syntyneitä, enintään 1950. X-sukupolvi alkaa 1964, mutta mitäs se 1951 - 1963 välivuosien porukka on nimeltään?

Vanhempani on syntyneet 1950-luvulla, itse X-sukupolvea 70-luvun puolivälissä syntynyt, vanhemmilla hirveä hätä kun itsellä ei ole hd telkkaria tai edes hd digiboksia kun ei edes kiinnosta. Telkkari on paskalaatikko ollut jo pitkään minun mielestä, löydän järkevämpää sisältöä netistä, jota vanhemmat taas vastustaa jääräpäisesti.

Nykyään boomer- termiä käytetään ikäluokkaan kuulumisen sijaan aiempaa laveammin kuvaamaan ihmisiä, joita termin käyttäjä pitää esim aatteiltaan tai mielipiteiltään ajastaan jääneinä.

Vierailija
29/44 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiktokki on sopiva uutislähde lukutaidottomille peukulla ja räpillä aivonsa mädättäneille

Vierailija
30/44 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boomerihullu iski jälleen😂

Vierailija
31/44 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa boomerit on 1940-luvun lopulla syntyneitä, enintään 1950. X-sukupolvi alkaa 1964, mutta mitäs se 1951 - 1963 välivuosien porukka on nimeltään?

Vanhempani on syntyneet 1950-luvulla, itse X-sukupolvea 70-luvun puolivälissä syntynyt, vanhemmilla hirveä hätä kun itsellä ei ole hd telkkaria tai edes hd digiboksia kun ei edes kiinnosta. Telkkari on paskalaatikko ollut jo pitkään minun mielestä, löydän järkevämpää sisältöä netistä, jota vanhemmat taas vastustaa jääräpäisesti.

Nykyään boomer- termiä käytetään ikäluokkaan kuulumisen sijaan aiempaa laveammin kuvaamaan ihmisiä, joita termin käyttäjä pitää esim aatteiltaan tai mielipiteiltään ajastaan jääneinä.

Tämä on hyvin koomista meille 70-luvun alussa syntyneille. Kuulumme pienimpiin Suomessa koskaan syntyneisiin ikäluokkiin, olemme boomereiden vastakohta.

Minäkin alan kutsumaan ihmisiä natseiksi vaikkapa tuosta vain. Hei mitä välii! tää on laveeta!

Vierailija
32/44 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjat pitää katsoa vain suorana teeveestä, kaikki striimaus on saatanasta.

Vierailija
33/44 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Tiktok on turha

Vierailija
34/44 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu syyllistää koko ajan kun en katso telkkaria. Katson kaikki tabletilta. Olen 62-vuotias. Tv on puolisoa varten.

Vierailija
35/44 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kummallista kuitenkin on, että nuoret parit ja työikäiset, ostavat eniten 70-80 tuumaisia telkkareita.

Vanhuksilla, etenkin pientuloisilla, ei ole edes rahaa ostaa suuria taulutelkkareita.

Myös asuvat, niin pienissä asunnoissa, ettei niihin edes mahtuisi suurta taulu tv:ta.

Sitäpaitsi, boomereillahan juuri on eniten aikaa katella telkkaria, urheilua, asiaohjelmia, sarjoa, elokuvia.

He kun eivät roiku netissä. Eivätkä somessa.

Vierailija
36/44 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kummallista kuitenkin on, että nuoret parit ja työikäiset, ostavat eniten 70-80 tuumaisia telkkareita.

Vanhuksilla, etenkin pientuloisilla, ei ole edes rahaa ostaa suuria taulutelkkareita.

Myös asuvat, niin pienissä asunnoissa, ettei niihin edes mahtuisi suurta taulu tv:ta.

Sitäpaitsi, boomereillahan juuri on eniten aikaa katella telkkaria, urheilua, asiaohjelmia, sarjoa, elokuvia.

He kun eivät roiku netissä. Eivätkä somessa.

Kyllä on varaa ostaa mutta eivät halua. Vanhat ihmiset on monesti varakkaita. Useita perintöjä saaneet.

Iso töllö on niin wt juttuja. Pitää olla sopivan kokoinen sisustukseen. Ei meidän teini edes katso töllöä eikä sellaista edes lahjaksi huolinut. Ei ole mun juttu mikään tv vaikka olisi kuinka hieno.

Vierailija
37/44 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs groomaajat sitten katsoo? 

Vierailija
38/44 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on sitten boomeri ja minä en. Ei mulla kyllä ole tiktokkiakaan, mikä lienen.

Vierailija
39/44 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on sitten boomeri ja minä en. Ei mulla kyllä ole tiktokkiakaan, mikä lienen.

ANTTI!

Nyt otat Kaijalta ne tekarit pois suusta ja laitat ne vesilasiin, sitten tönit sen sänkyyn ja annat sille iltalääkkeet. Muista tarkistaa siltä vaipat myös!

Vierailija
40/44 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaunis tv. 42 tuumainen hdmi-tv, jossa kapeat reunat.

Tv:ni on niin kaunis, että tykkään tuijotella sitä keskimäärin 22 tuntia vuorokaudessa laittamatta sitä edes päälle, koska se vaan on niin kaunis tv.

24 tunnista 7 h on sitä, että näen unta siitä, että katson kaunista tv:täni.

En ehdi edes töitä tehdä, kun pitää tuijottaa sitä kaunista tv:tä.

Tuossa se on. Todella kaunis.

Olisipa sullakin.

-winner-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän