Vain boomerit katsovat telkkaria
Kommentit (44)
Jauhojengi ei katso telkkaria laiskaan.
Eikö olekin mukavaa kun boomerit ovat kattaneet sinulle sen pöydän valmiiksi, eikä tarvitse itse ponnistella minkään eteen?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi television katselu on vielä sallittua. Ostin juuri viikolla uuden, 50" telkun entisen 32" tilalle, kun se kuulemma lakkaa pian näkymästä?
32 tuumaa lakkaa näkymästä?
Itse 55v, en katso tv ohjelmia lainkaan eli taidan olla perverssi boomeri😃
Vierailija kirjoitti:
Eikö olekin mukavaa kun boomerit ovat kattaneet sinulle sen pöydän valmiiksi, eikä tarvitse itse ponnistella minkään eteen?
Onhan se melko huvittavaa näin vähän vanhemman saapumiserän silmin seurata miten uusi sukupolvi taas luulee keksineensä jotain uutta.
Vierailija kirjoitti:
Itse 55v, en katso tv ohjelmia lainkaan eli taidan olla perverssi boomeri😃
Hih hih
Vierailija kirjoitti:
Suomessa boomerit on 1940-luvun lopulla syntyneitä, enintään 1950. X-sukupolvi alkaa 1964, mutta mitäs se 1951 - 1963 välivuosien porukka on nimeltään?
Vanhempani on syntyneet 1950-luvulla, itse X-sukupolvea 70-luvun puolivälissä syntynyt, vanhemmilla hirveä hätä kun itsellä ei ole hd telkkaria tai edes hd digiboksia kun ei edes kiinnosta. Telkkari on paskalaatikko ollut jo pitkään minun mielestä, löydän järkevämpää sisältöä netistä, jota vanhemmat taas vastustaa jääräpäisesti.
Nykyään boomer- termiä käytetään ikäluokkaan kuulumisen sijaan aiempaa laveammin kuvaamaan ihmisiä, joita termin käyttäjä pitää esim aatteiltaan tai mielipiteiltään ajastaan jääneinä.
tiktokki on sopiva uutislähde lukutaidottomille peukulla ja räpillä aivonsa mädättäneille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa boomerit on 1940-luvun lopulla syntyneitä, enintään 1950. X-sukupolvi alkaa 1964, mutta mitäs se 1951 - 1963 välivuosien porukka on nimeltään?
Vanhempani on syntyneet 1950-luvulla, itse X-sukupolvea 70-luvun puolivälissä syntynyt, vanhemmilla hirveä hätä kun itsellä ei ole hd telkkaria tai edes hd digiboksia kun ei edes kiinnosta. Telkkari on paskalaatikko ollut jo pitkään minun mielestä, löydän järkevämpää sisältöä netistä, jota vanhemmat taas vastustaa jääräpäisesti.
Nykyään boomer- termiä käytetään ikäluokkaan kuulumisen sijaan aiempaa laveammin kuvaamaan ihmisiä, joita termin käyttäjä pitää esim aatteiltaan tai mielipiteiltään ajastaan jääneinä.
Tämä on hyvin koomista meille 70-luvun alussa syntyneille. Kuulumme pienimpiin Suomessa koskaan syntyneisiin ikäluokkiin, olemme boomereiden vastakohta.
Minäkin alan kutsumaan ihmisiä natseiksi vaikkapa tuosta vain. Hei mitä välii! tää on laveeta!
Sarjat pitää katsoa vain suorana teeveestä, kaikki striimaus on saatanasta.
Tuttu syyllistää koko ajan kun en katso telkkaria. Katson kaikki tabletilta. Olen 62-vuotias. Tv on puolisoa varten.
Ap, kummallista kuitenkin on, että nuoret parit ja työikäiset, ostavat eniten 70-80 tuumaisia telkkareita.
Vanhuksilla, etenkin pientuloisilla, ei ole edes rahaa ostaa suuria taulutelkkareita.
Myös asuvat, niin pienissä asunnoissa, ettei niihin edes mahtuisi suurta taulu tv:ta.
Sitäpaitsi, boomereillahan juuri on eniten aikaa katella telkkaria, urheilua, asiaohjelmia, sarjoa, elokuvia.
He kun eivät roiku netissä. Eivätkä somessa.
Vierailija kirjoitti:
Ap, kummallista kuitenkin on, että nuoret parit ja työikäiset, ostavat eniten 70-80 tuumaisia telkkareita.
Vanhuksilla, etenkin pientuloisilla, ei ole edes rahaa ostaa suuria taulutelkkareita.
Myös asuvat, niin pienissä asunnoissa, ettei niihin edes mahtuisi suurta taulu tv:ta.
Sitäpaitsi, boomereillahan juuri on eniten aikaa katella telkkaria, urheilua, asiaohjelmia, sarjoa, elokuvia.
He kun eivät roiku netissä. Eivätkä somessa.
Kyllä on varaa ostaa mutta eivät halua. Vanhat ihmiset on monesti varakkaita. Useita perintöjä saaneet.
Iso töllö on niin wt juttuja. Pitää olla sopivan kokoinen sisustukseen. Ei meidän teini edes katso töllöä eikä sellaista edes lahjaksi huolinut. Ei ole mun juttu mikään tv vaikka olisi kuinka hieno.
Vaimoni on sitten boomeri ja minä en. Ei mulla kyllä ole tiktokkiakaan, mikä lienen.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni on sitten boomeri ja minä en. Ei mulla kyllä ole tiktokkiakaan, mikä lienen.
ANTTI!
Nyt otat Kaijalta ne tekarit pois suusta ja laitat ne vesilasiin, sitten tönit sen sänkyyn ja annat sille iltalääkkeet. Muista tarkistaa siltä vaipat myös!
Minulla on kaunis tv. 42 tuumainen hdmi-tv, jossa kapeat reunat.
Tv:ni on niin kaunis, että tykkään tuijotella sitä keskimäärin 22 tuntia vuorokaudessa laittamatta sitä edes päälle, koska se vaan on niin kaunis tv.
24 tunnista 7 h on sitä, että näen unta siitä, että katson kaunista tv:täni.
En ehdi edes töitä tehdä, kun pitää tuijottaa sitä kaunista tv:tä.
Tuossa se on. Todella kaunis.
Olisipa sullakin.
-winner-
Trolli ahertaa tehtävässään.