Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla. Jopa 35-v kisaavat näistä miehistä!
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201806222201031212
Oletko joutunut viisikymppisenä tilanteeseen jossa samasta miehestä kisaa jopa kolmevitoset?
Kommentit (527)
Taas joku konsultti kertomassa maksavalle yleisölle mitä se haluaa kuulla.
90 -luvulla syntynyt puhuu ja ymmärtää eri kieltä kuin 70 -luvun vauva. 70 -luvun vauva on ihan eri sukupolvea kuin 90 -luvulla syntynyt vauva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että sitten olisi enemmän pariskuntia, joilla on 15 vuoden ikäero. Nythän tuollaiset suhteet ovat äärimmäisen harvinaisia. Miksi 35-vuotiaat muka "kisaisivat" 50-vuotiaista, kun omanikäisiä on?
Vapaita hyviä 35v miehiä? Missä?
On niitä enemmän kuin vapaita hyviä 50v miehiä.
Niin, jos kaikki tuon ikäiset sinkkumiehet lasketaan, ainoa vain että osa heistä ei ole saatavilla. Nimittäin hyviä kolmevitosia miehiä, jotka etsii suhteeseen ikäisiään naisia, on vähemmän kuin 35-vuotiaista naisista seuraa hakevia tasokkaita 50-vuotiaita miehiä. Suurin osa hyvistä 35v miehistä, kun katselee reippaasti alle 35v naisia
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että sitten olisi enemmän pariskuntia, joilla on 15 vuoden ikäero. Nythän tuollaiset suhteet ovat äärimmäisen harvinaisia. Miksi 35-vuotiaat muka "kisaisivat" 50-vuotiaista, kun omanikäisiä on?
Rahan takia, tämähän on jo vuosituhansia vanha traditio.
No ihan vapaasti saa nuoremmat naiset kilpailla, mutta ihan en usko että tarvitsee. Olen itse 42v nainen ja Tinder on täynnä nuoria miehiä. Suurin osa tykkäyksistä tulee nuoremmilta. Siis ihan 20v pojatkin matchaa. Toinen ryhmä on 30-37v. En etsi sieltä parisuhdetta, joten siksi itsekin tykkäilen myös nuoremmista. Olen tosin itsekin hoikka ja nätti ja hyvin säilynyt.
Suhteeseen sitten mielellään 30-40v, 50v on jotenkin jo vanhan tuntuinen, vaikka toki riippuu yksilöstä. Mutta tosiaan itsekin kun olen hyvässä kunnossa, joten sitä haluaisin myös mieheltä. Mutta tällä hetkellä riittää että mies on viriili ja komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, jos kaikki tuon ikäiset sinkkumiehet lasketaan, ainoa vain että osa heistä ei ole saatavilla. Nimittäin hyviä kolmevitosia miehiä, jotka etsii suhteeseen ikäisiään naisia, on vähemmän kuin 35-vuotiaista naisista seuraa hakevia tasokkaita 50-vuotiaita miehiä. Suurin osa hyvistä 35v miehistä, kun katselee reippaasti alle 35v naisia
Tasokas 50 vuotias= omat hampaat vielä suussa ja muutama haiven pään päällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No niitä afrikkalaisia ja irakilaisiakaan miehiä ei tarvitse lähteä maailman toiselta laidalta hakemaan, vaan tulevat ihan omatoimisesti tänne, toisin kuin ne teidän aasian ruusut pattayalta."
Onneksi veronmaksajat maksaa 100% minun panolomistani.
Mutta niin ne taitaa myös maksaa sun karusellin ruskeiden pippeleiden ylläpidot täällä suomessa.
En missään sanonut, että harrastaisin karuselleja tai tummia miehiä :D Karuselli on oma haaveesi ja epätoivosi saa kuvittelemaan myös muut yhtä epätoivoisiksi.
Ainakin täälläpäin jokainen nainen on kokeillut afrikkalaista ja iraki pippeliä.
Sinun r*nkkausfantasioissasi näin. Kannattaisiko r*nkata mieluummin vaikka p*rnolle kuin harhaisille kuvitelmillesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä mies ei hyväksy naisen ikääntymistä vaan hänellä on kaksoisstandardit :D
Ei kauheasti liikuta jos ei etsi suomalaista tai mitään. Tilanne oli sama jo 2000-luvulla että omanikäiset ottivat paljon nuoremman ja tuskin siinä menetti mitään. Moni joi viinaakin. Mutta tietysti ei sitten uskaltanut enää ajatellakaan. Jäi mieluummin ilman. Monilla on tosiaan kumppania vaikka miten ja ottaa aina uuden, en ihan tajua sitä peliä. Itselleni on eri tavalla jotkut asiat merkityksellisiä tai merkityksettömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole. Ensinnäkään ne aidosti laadukkaat yksilöt ei edes halua mitään 15-20v itseään nuorempaa 😅
Vierailija kirjoitti:
Viisikymppinen mies ei kyllä herätä minkäänlaisia seksuaalisuuden tunteita näin 35-v naisena. Pitäisi olla todella poikkeuksellisen hyvin säilynyt yksilö ja silti ikäeroa olisi liikaa, kun niitä hyviä vuosia tuskin on edessä enää monia.
Juu, ei minussakaan. Olen parin vuoden päästä 35, enkä rekisteröi 50-vuotiaita miehiä potentiaalisiksi pariutumiskumppaneiksi edes ajatuksen tasolla
Ihan turha on yrittää tässä ketjussa kiistää deittimarkkinoiden valttikortteja. Ne ovat miehellä raha, status, vaikutusvaltaisuus ja valta. Naisella ne taas ovat nuoruus, mutta eritoten hyvä ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35-vuotiaat miehet haluaa vielä lykätä lastentekoa vielä viidellä-kymmenellä vuodella. Ikäisensä naiset eivät ehdi odottaa noin kauaa
Nämä samat typerykset vinkuvat yli nelikymppisinä lehtien palstoilla, miten kovasti haluaisivat saada lapsen, mutta kun naiset ovat niin kranttuja. Tutkimusten mukaan vanhoille isille syntyy enemmän neurokirjon poikkeavuuksista kärsiviä lapsia. Ei kukaan täysijärkinen nuori nainen halua tieten tahtoen lisääntyä vanhan ukon kanssa, jolla on huonolaatuista spermaa, ellei sitten kaupassa tule mukana jotain muuta erityisen houkuttelevaa. Toki jos mies haluaa itselleen gold diggerin, jolle ykkösprioriteetti miehessä on raha, valta tai julkkiselämä, niin löytyy kourallinen näitä naisia, mutta heillä on tosiaan tiukat reunaehdot vanhoille ukoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä mies ei hyväksy naisen ikään
Meillä taitaa olla eri käsitys "hyvästä" sitten. Hyvä mies parisuhteen kannalta on sellainen, joka etsii suhteelta kumppanuutta eikä vaan nättiä esittelykappaletta.
"No ei todellakaan ole. Ensinnäkään ne aidosti laadukkaat yksilöt ei edes halua mitään 15-20v itseään nuorempaa 😅 "
Happamia sanoi kettu.
Samasta syystä lihavat pullukat ylistävät mustia miehiä ja haukkavat suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas typerä otsikko. ITse kyllästynyt just 30vpäälle naisena näihin otsikkoihin että muka kaikki me nuoremmat ollaan kiinnostuneita vain vanhemmista miehistä ja niiden rahoista. Olen hyväluonteinen ja kroppainen nainen ja valitsin vähän ennen 30vuotta täytettyäni miehen ja kyllä hän samaa ikäluokkaa oli.
Itseäni myös ärsyttää, kun kaikenlaiset vanhat kurpat yrittää sitten lähestyä. Miksi minua kiinnostaisi joku vanhempi mies? Pitäisi olla poikkeuksellisen komea, timmi & varakas. Ehkä promille miehistä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on pieni ikäero.
eri
No hyvä. Sittenhän se 50v mies voi katsella 65v naisia. Miesten eliniänodote on muutenkin lyhyempi ja rapistuvat fyysisesti aiemmin. Tuo ikäero voisi tasata puntteja just sopivasti!
No jos joku kiinnostuu ikälopusta ukosta niin se on sen ongelma. Itse pidän ikäisistäni ja nuoremmista miehistä.
N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 32 ja koen, että jo 10 vuotta vanhempi mies on keskimäärin liian vanha mulle. Viiskymppinen olisi aivan liian vanha suhteessa omaan ikääni, en halua tietentahtoen tilannetta missä puoliso on 80-v kun ite oon reipas 60-v. Varmaan poikkeuksia aina löytyy mut en kyllä tieten tahtoen hae kauheasti itseäni vanhempaa puolisoa.
Voisi myös kuvitella, että semmoset kolmekymppisten ihailemat eli luultavasti komeat, ei-kaljuuntuvat, urheilulliset ja hyvin tienaavat viisikymppiset sinkkumiehet olisi lopulta aika pieni ryhmä tossa ikäpolvessa. En näe miksi joku tosi tavallinen viisikymppinen ihan kiva mies olisi kolmekymppisten joukossa jotenkin erityisen suosittu.Melko moni 50+ mies tienaa hyvin, todennäköisesti suurin edustus kovatuloisimpien joukossa
Mutta kun ne hiukset on oltava päässä, ei turvassa ja kroppa kondiksessa joka kohdasta. Ei viinanjuoja eikä tupakoi. Haastetta löytyy.
Joo mutta viisikymppisellä miehellä taas on lapsentekoikä takana päin. Ei kai kukaan tieten tahtoen halua lapsensa isäksi sellaista, joka on seitsenkymppinen kun lapsi aikuistuu? Tai no. Onhan näitä poikkeuksia. Harvinaista se silti on. Vanhempaa miestä perheen perustukseen hakeva 35v katselee nelikymppisiä.