Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lakko pelottaa!!!

Vierailija
16.02.2025 |

Miten mä selviän lakon aikana? Mul ei oo pakastinta eikä jääkaappi ole kovin iso. Mä ostin lihapiirakoita ja valmislihapullia Riittääks noi? Kuolenko mä nälkään? Mul on kaapissa näkkileipää ja limpparia. Ei kai vesi lopu hanoista?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesko, S-ryhmä ja Lidl kuitenkin pyrkivät pitämään ovensa auki, mutta jossain tapauksissa aukioloja saatetaan joutua supistamaan ja joitakin myymälöitä sulkemaan.IL 

Vierailija
22/24 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesko, S-ryhmä ja Lidl kuitenkin pyrkivät pitämään ovensa auki, mutta jossain tapauksissa aukioloja saatetaan joutua supistamaan ja joitakin myymälöitä sulkemaan.IL 

Onkohan mun lähikauppa sit kiinni. Ehkä mä ostan viel lisää jotai. Mua alko itkettää noi ruokarobotit. Hoitaaks kukaa niitä lakon aikana? Entä jos ne paleltuu tai ne ei saa sähköö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa tämä varautumisharjoituksena. Jos ei ole ikinä tarvinnut miettiä, onko kauppa auki, saako ruokaa jne., niin nyt voisi alkaa opetella kotivaran hankkimista ja ylläpitoa. Jokaisella pitäisi olla kaapissa hyvin säilyvää ruokaa ja vettä sen verran, että pärjää muutaman päivän. 

Vierailija
24/24 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan mun lähikauppa sit kiinni. Ehkä mä ostan viel lisää jotai. Mua alko itkettää noi ruokarobotit. Hoitaaks kukaa niitä lakon aikana? Entä jos ne paleltuu tai ne ei saa sähköö?

Ne elvytetään jos ne pimenevät.