Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Leonardolla on aina ollut nuoria tyttöystäviä? Itse on 50. Miksei vakiinnut ja ala suhteeseen aikuisemman naisen kanssa?

Vierailija
16.02.2025 |

Miksei Leonardo DiCaprio aikuistu? Mistä tuollainen voi kertoa?

https://www.facebook.com/photo?fbid=1604219956965670&set=a.119610604111…

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siinä mitään yllättävää, että mies iästään riippumatta kiinnostuu eniten nuorista naisista?

Ei siinä mielessä, että miehet eivät koskaan kasva henkisesti aikuisiksi.

En edes halua kasvaa aikuiseksi. 20-25 on tiukka. 30-40 osaa hommat, kuten pitääkin. Ja jos ei osaa, "Adios"

-M58-

60v ruumis ja puhuu ku keskenkasvunen. Ei varmaan tarvi ketään potkia vuoteesta nuilla avuilla.

Vierailija
82/91 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän samanlainen. En niin vanha kuin Leonardo, mutta kolmekymppinen ja tykkään deittailla naisia 18-23 v. Monestakin syystä. Kerran annoin vanhemmalle naiselle mahdollisuuden eikä enää kiitos. 

Lapselliset tsirbukat kiinnostavat? Miten lapsellinen itse olet? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leohan on vakiintunut sen italialaisen mallin kanssa viime vuoden aikana, on siis vakavaa.

Voi olla, mutta kello käy. Hän kuitenkin on jo 25.

Vierailija
84/91 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa?

Vierailija
85/91 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisi varmaan lapsia nuorempien kanssa, mutta ehkä ei saa. Ja koska on vielä komea, hänellä on mainetta ja hänellä on varallisuutta, niin miksei pyörisi nuorempien kanssa. Muuta selitystä en keksi. 

Vierailija
86/91 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän samanlainen. En niin vanha kuin Leonardo, mutta kolmekymppinen ja tykkään deittailla naisia 18-23 v. Monestakin syystä. Kerran annoin vanhemmalle naiselle mahdollisuuden eikä enää kiitos. 

Lapselliset tsirbukat kiinnostavat? Miten lapsellinen itse olet? 

Tunnen monia hyvin kypsiä nuoria naisia. Ei kannata aliarvioida. Yksilö on yksilö, ja fiksu on fiksu jo nuorena. Itse olen akateeminen menestynyt tutkija. On minussa niin lapselliset kuin kypsätkin puoleni, miksipä ei. 

Vierailija
87/91 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei luultavasti osaa rakastua.

Ja ei osaa keskustella syvällisesti naisten kanssa. Sitä sanotaan naisten mieheksi, vaikka oikeasti on miesten mies. Pitää vain miehistä niin paljon, että haluaa viettää paljon aikaa niiden kanssa.

Vierailija
88/91 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisi varmaan lapsia nuorempien kanssa, mutta ehkä ei saa. Ja koska on vielä komea, hänellä on mainetta ja hänellä on varallisuutta, niin miksei pyörisi nuorempien kanssa. Muuta selitystä en keksi. 

Jos haluaisi lapsia, niin ehkä menisi naimisiin. Google kertoo, että hänellä on ollut 24 tyttöystävää. 

Vierailija
89/91 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leo oli ihan söpö nuorena, nyt on epävarma ja nuoruuteen jämähtänyt setämies. Ei ole ikääntynyt komeasti. Sentään tsirpuleja saa kainaloon kuin sieniä sateella ei samalla tavalla kuitenkaan kuin Till Lindeman. 

Vierailija
90/91 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän haluaa naisilta jotain mitä vanhemmat naiset eivät voi antaa. Kauneutta ja visuaalisesti kiihottavaa, tiedätte mitä. Ehkä hän ei halua vakiintua. Miksi niin pitäisi tehdä?

Miksi tuollainen jatkuva ikärasismi... On monia vanhoja kauniitakin naisia jotka pitävät huolta itsestään ja kunnostaan. 

Vierailija
91/91 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla (ex) tenavatähdillä on joku hyväksikäytön trauma. Osa noista on käytännössä kuin ihmiskaupan uhreja. Myyty viihdeteollisuudelle aikuisten leluiksi jo lapsena. Siitä jää pakostakin trauma. Kaikki ei ehdi palautua ja toipua samaan tahtiin ikätovereiden kanssa aikuiseksi ja vanhuuteen, omaan tasapainoiseen elämään. Nuoruus jatkuu ja jatkuu. 

Voi olla ettei pysty koskemaan vanhoihin akkoihin ollenkaan. Pitää olla nuori tyttis.