Miksi Leonardolla on aina ollut nuoria tyttöystäviä? Itse on 50. Miksei vakiinnut ja ala suhteeseen aikuisemman naisen kanssa?
Miksei Leonardo DiCaprio aikuistu? Mistä tuollainen voi kertoa?
https://www.facebook.com/photo?fbid=1604219956965670&set=a.119610604111…
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on mahdollisuus siihen mistä useimmat miehet vain haaveilee.
Ei kai nyt sentään useimmat miehet haaveile Tobeystä?
Mietipä sitä, kanakynitty viiskymppinen rupsahtanut voimaannuttu itsenäinen ja v*tun ruma haahka.
-M58-
Leon homoseksuaalisuus on avoin salaisuus Hollywoodissa ja studiot pakottaa roikottamaan mukana "partaa" jotta mainen viriilinä heteromiehenä säilyy.
Ainoastaan hopeakettuilusta haaveilevat ykät ja ysärillä Leoon rakastuneet Marja-Leenat luulevat sen olevan hetsku.
Vierailija kirjoitti:
Mietipä sitä, kanakynitty viiskymppinen rupsahtanut voimaannuttu itsenäinen ja v*tun ruma haahka.
-M58-
Ole sä kalju möhömaha hiljaa, kun ei sulta ole mitään kysytty.
Miksi pitäisi? Hän pitää nuoremmista naisista ja nuoremmat naiset hänestä. Antaa heidän tehdä kuten haluavat. He ovat aikuisia ja tietävät mitä tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Leon homoseksuaalisuus on avoin salaisuus Hollywoodissa ja studiot pakottaa roikottamaan mukana "partaa" jotta mainen viriilinä heteromiehenä säilyy.
Ainoastaan hopeakettuilusta haaveilevat ykät ja ysärillä Leoon rakastuneet Marja-Leenat luulevat sen olevan hetsku.
Entä jos hän tykkää molemmista sukupuolista?
Vierailija kirjoitti:
Missään ei ole määrätty että ihmisen pitää vakiintua, kun tulee tiettyyn ikään. Leonardo ei halua katsoa ikääntynyttä "rusinaa", kun on muitakin vaihtoehtoja.
Leonardolla on ihan omat rusinat kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos hän tykkää molemmista sukupuolista?
Liian suvaitsevaa palstamammoille.
Leo tekee mitä haluaa mutta itseäni ainakin nolottaisi jos vanhana alkaisin mahdollisesti seurustelemaan (olen nainen) 19-vuotiaan miehen kanssa kun itse näen niin nuorena poikana että mitä yhteistä meissä edes olisi... Ja sekin vielä että olisi tälle joku yläikäraja... en ikinä. En edes rikkaana.
Vierailija kirjoitti:
-M58-i
Mietin, ja vähän surettaa ettei hän voi tulla kaapista ulos ja olla oma itsensä. Jopa minulla on mies, joka haluaa minua juuri tällaisena kuin olen ja kävelee käsi kädessä ulkona.
- Se v*tun ruma haahka,
Vierailija kirjoitti:
Eihän Leo edes ole hetero.
Oletko kuullut Bi-seksuaalisuudesta? Siinä voi olla samaa sukupuolta olevan kanssa ja vastakkaista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missään ei ole määrätty että ihmisen pitää vakiintua, kun tulee tiettyyn ikään. Leonardo ei halua katsoa ikääntynyttä "rusinaa", kun on muitakin vaihtoehtoja.
Ja itse säilynyt siloposkisena, freesinä 20-vuotiaana 😂
No miten se tähän liittyy? Niille nuorille naisille kelpaa rikas maailmantähti, jolle ikä on tuonut lähinnä karismaa (kuten miehille useimmiten käy)...
Ne mallit on pelkkää rekvisiittaa.
Leonardo ei halua naisia. Sehän näkyy hänestä selvästi. Mulle ihan ok mitä kukakin haluaa yksityiselämästään avata.
Suomesta löytyy Leoa paljon komeampi huippunäyttelijä, muuan Jarkko N., joka ei käytä edes rekvisiittaa. On vain sinnikkäästi sinkku jonka perhe on koira.
Suurin osa miehistä eläisi noin jos voisi.
Rahalla saa, vaikka toisin aina väitetään.
Vierailija kirjoitti:
Leo tekee mitä haluaa mutta itseäni ainakin nolottaisi jos vanhana alkaisin mahdollisesti seurustelemaan (olen nainen) 19-vuotiaan miehen kanssa kun itse näen niin nuorena poikana että mitä yhteistä meissä edes olisi... Ja sekin vielä että olisi tälle joku yläikäraja... en ikinä. En edes rikkaana.
Sinä olet sinä. Leo on Leo. Turhaa mussutusta.
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä mitään yllättävää, että mies iästään riippumatta kiinnostuu eniten nuorista naisista?
ei kaikki miehet oo tuollaisia, miljonäärijulkkiksetkaan
itse en ainakaan jaksais enää keski-ikäisenä mitään pikkutsirbuloiden seuraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä mitään yllättävää, että mies iästään riippumatta kiinnostuu eniten nuorista naisista?
ei kaikki miehet oo tuollaisia, miljonäärijulkkiksetkaan
itse en ainakaan jaksais enää keski-ikäisenä mitään pikkutsirbuloiden seuraa
Tunnusta pois ettei kuntosi kestä.
Kaappihomo.