Miten voisin antaa itsestäni kiinnostavan vaikutelman?
Kun tapaan uusia ihmisiä, siis :) Mut on kasvatettu siten, että kaikkea tekemisiäni on vähätelty, eikä mitään mun asioita ole pidetty kiinnostavina. Niinpä huomaan yhä vaan 30+ iällä jatkuvasti eläväni tuon mallin mukaan; JOS kerron itsestäni uusille tuttavuuksille jotain (yleensä en edes viitsi kertoa - koska mulla on vankka usko siihen ettei ketään voi kiinnostaa), niin teen sen tosi vähätellen ja itseäni aliarvioiden ja jatkuvasti väännän sarkastista vitsiä itsestäni.
Ihan totta tunnen olevani paljon vähemmän kiinnostava kuin kukaan muu - vaikka, sitten kun alan miettiä, niin ei ne muiden jutut ole yhtään sen erikoisempia kuin munkaan. Jotenkin muut vaan saavat ne KUULOSTAMAAN kiinnostavilta ja ainutlaatuisilta.
Vinkkejä kaipaan kovasti, miten mäkin oppisin pitämään itseäni tutustumisen arvoisena, miten uskaltaisin luottaa siihen, että joku ihan oikeasti haluaa kuulla millainen minä olen?
Itse myönnän kärsiväni samasta vaivasta. Mutta vain siksi, että opiskelen niin mielenkiintoisessa sakissa. Siellä on paljon julkkiksia ja eturivin urheilijoita sekä diplomaattien lapsia jne. Siinä tuntee itsensä ihan märäksi villasukaksi.