Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole pessyt parvekelaseja kertaakaan, olen asunut tässä jo kohta 9 vuotta

Vierailija
16.02.2025 |

Lasitettu parveke siis. Siihen pesemiseen tarvitaan jatkovarsi ja sen päähän pesin ja lasta. Tarvitsen siis kaksi vartta, toisen pesemiseen ja toisen lastaamiseen, ei niitä joka välissä jaksa siirtää. 

Onko tämä normaalia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole pessyt lattioita kertaakaan ja asunut tässä 5 vuotta

Vierailija
2/4 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin parvekelasit niin, että mulla oli jakkara, rätit ja pieni lasta, joka oli ikkunapesulastan kokoinen, mutta ei ollut oikea ikkunanpesulasta, kun sen sai noin eurolla. Käytin niitä valmiita pesuliinoja. Kyllä parvekelasien pesu onnistui, mut en seisonut jakkaralla kaiteen vieressä vaan pesin ikkunat käännettynä ja jakkara oli kaukana siitä reunasta, ettei horjahda yli. En omalla käsivarrella ylettänyt kunnolla ikkunoiden yläreunaan ja siinä käytin apuna lastaa, mutta ei voinut kovin paljon niitä yläreunan alueita pestä, ettei lennä parvekkeelta, koska mun piti olla varpaillaan jakkaralla ja siis todella pesin niitä ikkunoita varpaillaan jakkaralla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesin parvekelasit niin, että mulla oli jakkara, rätit ja pieni lasta, joka oli ikkunapesulastan kokoinen, mutta ei ollut oikea ikkunanpesulasta, kun sen sai noin eurolla. Käytin niitä valmiita pesuliinoja. Kyllä parvekelasien pesu onnistui, mut en seisonut jakkaralla kaiteen vieressä vaan pesin ikkunat käännettynä ja jakkara oli kaukana siitä reunasta, ettei horjahda yli. En omalla käsivarrella ylettänyt kunnolla ikkunoiden yläreunaan ja siinä käytin apuna lastaa, mutta ei voinut kovin paljon niitä yläreunan alueita pestä, ettei lennä parvekkeelta, koska mun piti olla varpaillaan jakkaralla ja siis todella pesin niitä ikkunoita varpaillaan jakkaralla. 

Itse en ikimaailmassa nousisi jakkaralle. Minulla on sellaiset lasit jotka saa ladottua sivuun ja takaisin paikalleen. Siihen tarkoitukseen sopii sellainen varsi jonka päässä on se pesin. 

Ap

Vierailija
4/4 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulee seuraava rankkasade, lastoitat vain ikkunat ja kirkasta tulee. Käyt kuumassa suihkussa pikkupakkasella ja parvekkeen ovi suihkun jälkeen hetkeksi aukia ja sit lastoitat sisäpinnan. Taas tuli kirkasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme