Te joiden kylppäristä ei löydy erillistä intiimipesunestettä... Millä te pesette alapäänne ja takapuolenne?
Väkisinkin miettii, että suihkusaippuallako te vaan hinkkaatte, vaikka se ei todellakaan limakalvoille kuulu!
Kommentit (485)
Vedellä. Minun p*llu ei ole niin likainen, että pesunesteitä vaatisi.
Kiitos, kun toit tämän ongelman meidän tietoisuuteen. Jään odottamaan oman influensserini tarkempia ohjeistuksia.
Saippualla. En laita sitä limakalvoille, niille riittää pelkkä vesi.
Öööh, pitääkö ne pestä?
Mitä ihmettä?
Ei niitä tarvitse pestä!
No ei kait sitä palasaippuaa ole tarkoitettu sisuskaluissa käytettäväksi. Suihkussa ne peseytyy samalla alaripustuksetkin.
Minä tungen palasaippuan persreikään.
Suolasaippualla kuten muutekin käytän.
Koluatko kaapit vieraassa paikassa 🥶 ?
Vierailija kirjoitti:
Saippualla. En laita sitä limakalvoille, niille riittää pelkkä vesi.
Peräaukko ei puhdistu pelkällä vedellä
Kaikkien mahdollisten suositusten mukaan alapää pitäisi pestä pelkällä vedellä.
Löytyy kyllä, mutta en pese sillä alapäätäni vaan kuukupin ja seksileluja. Alapäähän riittää ihan vesipesu.
Vesi vanhin voiteista. Toimii myös alavärkkien pesussa, niin ja molemmilla sukupuolilla.
Vierailija kirjoitti:
Minä tungen palasaippuan persreikään.
Otatko joskus poiskin ?
Suihkusaippualla. En ole huomannut mitään eroa kun siirryin siihen erillisen intiimiaineen loputtua.
Fairylla ja tiskiharjalla samalla kun pesen astioita
Pesen alapään Lactolinella. Suihkussa sillä voi teinit pestä myös finnisen naamankin.
Iso puolen litran pullo maksaa noin 2,5 euroa.
Pesen siis vain ulkoisesti, sisälle reikiin en tunge mitään.
Lacto Line pesuneste kuivalle ja herkälle iholle. Sopii koko keholle.
Lacto Line on lievästi hapan, maitohappoa sisältävä, ihoa suojaava ja hoitava pesuneste: usein toistuvaan pesuun finnisen ihon puhdistukseen intiimihygieniaan vauvan kylvetykseen.
Lacto Line sopii kasvojen, vartalon ja hiusten päivittäiseen pesuun. Se suojaa ja kosteuttaa ihoa. Iho pysyy pehmeänä ja vastustuskykyisenä ulkoisia ärsykkeitä vastaan. Se estää myös bakteerikasvua ja hajun muodostumista. pH 4,5
Vessaharjalla. Tulee puhras.