Anniina Jalkanen laitahan uutta videoo tulemaan
Näin.
Ei lomailla siellä saaristossa. Hus, töihin.
Kommentit (142)
Minä seuraan häntä.
Pikkuisen häiritsee se lasten eristäminen noin tiukasti siihen omaan perheeseen. Mitä vsnhemmaksi tulevat, sitä ahtaammalta, suorastaan ahdistavalta, tuntuu. Jokin oma lapsuudentraumako tuossa on taustalla?
Vierailija kirjoitti:
Minä seuraan häntä.
Pikkuisen häiritsee se lasten eristäminen noin tiukasti siihen omaan perheeseen. Mitä vsnhemmaksi tulevat, sitä ahtaammalta, suorastaan ahdistavalta, tuntuu. Jokin oma lapsuudentraumako tuossa on taustalla?
Lapselle on rikkaus, kun monta aikuista elämässä, kavereista puhumattakaan.
Tönöhän on hatara kuin harakan pesä.
Kohtaa ilmestyy Jalkas-maanikko jonka mielestä lattiasta mainitseminen on loukkaavaa.🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä seuraan häntä.
Lapselle on rikkaus, kun monta aikuista elämässä, kavereista puhumattakaan.
Niin, lasten vaan pitäisi itse saada alkaa muodostaa niitä kaverisuhteita, ilman että ympärillä on tiivis kupla ja äiti joka järjestää kaiken sosiaalisen elämän. Normaalisti alakoululaisella on vähän jo ilmatilaa esimerkiksi leikkiä koulutuntien jälkeen itse valitsemiensa kaverien kanssa, mieluiten ihan joka arkipäivä.
Mistä niillä riittää rahaa tuon koko homman pyöritykseen eläimineen kaikkineen? Onko Juhalla jotain ulkopuolisiakin töitä?
Vierailija kirjoitti:
Mistä niillä riittää rahaa tuon koko homman pyöritykseen eläimineen kaikkineen? Onko Juhalla jotain ulkopuolisiakin töitä?
Mainoksilla.
On tämä nykyaika kyllä sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainoksilla.
Anniinan Instagram-mainoksilla? Vaikea uskoa, että sille niin suuria summia maksettaisiin.
Sara Parikka on samaa ikäluokkaa Anniinan kanssa mutta näyttää teinitytöltä neljän lapsen äitinäkin.
Ootellaas mielensäpahoittajaa😂😂😂
Kyllä 30 eläimen pito maksaa. En ymmärrä hevosista mitään, mutta eihän muutama koura aamu kuivaheinää riitä ponitarhaan. Puputkin jo syö sen verran. Tuntuu, että vanhin tyttö jo ujostelee kameraa. Ymmärtää jo, että koko maailma näkee. Nuoremmat ovat selvästi iloisempia. Itse muistan, että koko kouluajan oli meillä lasten kavereita välipalalla. Tekivät yhdessä läksyt ym. Kyllä kaverit on tärkeitä lapselle. Meille oli aina vapaa pääsy.
Vierailija kirjoitti:
No niin, Jorma (67): nyt se m u l k k u housuihin ja pihalle vaikka sieneen tai haravoimaan.
Ukkoasko komennat?
Vierailija kirjoitti:
Uimahallin vaksi ja lähäri 😂😂😂
Kateellinen narsistitäti täällä taas solvaa anniinaa.
Ketää ei kiinnosta.